Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - blackero

Strony: [1]
1
Inne gry / Witcher 3 (narzędzia do tworzenia misji)
« dnia: 2019-04-09, 16:45 »
https://www.nexusmods.com/witcher3/mods/3620

https://www.youtube.com/watch?v=0yalV0w6NNw

2
Archiwum / [G3] Lively Towns Mod PL
« dnia: 2018-03-19, 15:31 »
Mod Lively Towns - Lively Cities v0.31
(Ardea, Kap Dun, Gotha, Lago, Ben Sala)



Mod został stworzony, aby miasta stały się "żywe" po ich wydaniu, dodając nowych NPCów, questów i przedmiotów. W tej wersji dotknięte zostały Cap Dun i Ardea.
Pełna obsługa ContentModv3.1, Questpaketv4.2, Consequencesv2.0.2, Return of General Lee 1.3.
ReBalanceMod - już dodany do LTM (nie instaluj osobno).

Autor moda: yuko

Mod został stworzony aby miasta stały się bardziej "żywe" po ich oswobodzeniu, poprzez dodanie nowych NPC, questów i przedmiotów. W obecnej wersji, poprawiony został Cape Dun.

Cechy:
Spoiler
Cytuj
-Funkcje Yuko :
- Ponad 100 nowych zadań, osiągnięcia są również dodawane do gry;
- Niektóre zadania można wykonać na różne sposoby;
- W zależności od rozwiniętych umiejętności bohatera, nowe uwagi w dialogach będą dostępne (tylko w zadaniach LTM);
- Niektóre zadania stają się dostępne po spełnieniu określonych warunków;
- Każda postać w Cap Dun, Lago, Ben Sala i Ardea jest wyjątkowa, ma własną zbroję lub ubranie. Wszyscy mieszkańcy mają swoją codzienną rutynę;
- W wyzwolonym Cap Dong będzie znów dostępny;
- Nowe przedmioty, przepisy, dużo nowej broni i tarcz, nowa zbroja, hełmy i skarby;
- Dodano dodatkowe skrzynki i tajemnice do gry;
- W grze pojawią się nowe potwory, zwierzęta i wrogowie;
- Dodano możliwość przemieszczania się łodzią między miastami i osadami;
- Artefakty z Al-Shedim można sprzedać Aldo, Fezulu i Ilyi;
- Dodano unikalne spersonalizowane postacie. Nowi handlowcy pojawią się również w Nordmar, Ardea, Ben Sala, Lago, Reddock i Cap Dun;
- Niektóre postacie będą się przemieszczać z miejsca na miejsce. Na przykład kupcy lub rebelianci mogą chodzić między osadami;
- Po wyzwoleniu Cap Dun terytorium przybrzeżne znów jest zamieszkane przez bestię, bandytów i potwory;
- Istnieje możliwość zdobycia całego pędzla ogrów (musisz ukończyć określoną misję);
- Dodano możliwość naprawy królewskiej tarczy i miecza u kowala Cliff w Reddock (najpierw musisz uwolnić go od orków).

Aby dowiedzieć się, czy mod zarobił:
na dole Ardei, w pobliżu rybaków, powinien pojawić się starszy Starszy. W Reddock musi być rolnik Brant.


Wymagania:
Spoiler
1. Community Patch v1.75 / Community patch v1.75
2. Nieoficjalny pakiet aktualizacji / nieoficjalny pakiet aktualizacji
3. Gothic 3 Mod Starter / Mod-starter

Instalacja (Musisz rozpocząć nową grę):
1. Zawartość archiwum można umieścić w folderze FanMods (Mod-Starter)
2. Uruchom Mod-Starter i zainstaluj LivelyTownsMod

Changelog:

Spoiler
Wersja 0.11
- Naprawiono błąd z teksturami;
- Dodano kilka nowych przedmiotów i zapasów handlowych;
- Zmieniono nazwy niektórych zadań na bardziej literackie;
- Teraz każda postać w Cap Dune jest wyjątkowa, ma własną zbroję lub ubranie;
- Dodano okna dialogowe do niektórych NPC i rozwinięto stare dialogi, zmieniono warunki niektórych zadań;
- Wszyscy mieszkańcy mają swoją codzienną rutynę. Na przykład strażnicy wymieniają się nawzajem, niektórzy mieszkańcy wieczorem chodzą do lokalnej tawerny, a kupcy czasami handlują w innych osadach.
- W nocy prawie wszyscy mieszkańcy kładą się spać, z wyjątkiem niektórych buntowników, którzy są na nocnej służbie;
- Zmieniono teksturę jaskini Ogra, dodano tekstury kamieni szlachetnych, zastąpiono teksturę tarczy Wenzela.

Wersja 0.12
- Dodano nowy unikalny NPC do Ardei i związane z nimi zadania;
- W Ardea możesz inwestować w sklep z rozwiniętymi umiejętnościami handlowymi;
- Dodano wiele nowych broni i kilka nowych tarcz w grze (teraz ReBalanceMod jest wbudowany w LTM);
- Teraz, w zależności od rozwiniętych umiejętności bohatera, będą dostępne nowe uwagi w dialogach (tylko w zadaniach LTM);
- Jeśli bohater jest wystarczająco silny, będzie mógł zagrozić NPC. Jeśli nauczysz się umiejętności wymówki, bohater będzie mógł oszukać lub przekonać swojego przeciwnika. Dzięki wyuczonemu czarowi „Oblivion” bohater będzie w stanie ująć NPC w dialogach. Jeśli umiejętność handlu zostanie rozwinięta, bohater będzie mógł negocjować z NPC. Każde działanie w dialogach związanych z umiejętnościami daje bohaterowi trochę doświadczenia;
- Dodano nowe okna dialogowe do niektórych NPC i rozszerzono stare dialogi, zmieniono warunki kilku zadań;
- Edytowane i ulepszone stare zadania. Usunięto niepotrzebne zadania wsparcia;
- Poprawiono błędy pisowni i składni w starych tekstach. (Dziękuję, Dimus i Zandr);

Wersja 0.13
- Większość okien dialogowych została poprawiona, poprawiono błędy logiczne, pisowni i składni (dzięki Baal-Zebubowi);
- Dodano nowe hełmy, tarcze i broń;
- Dodano nowych dealerów broni do Nordmar;
- W grze pojawią się nowe potwory i wrogowie;
- Poprawiono niektóre stare zadania i dodano kilka nowych;
- Artefakty z Al Shedima można sprzedać Aldo, Fezulu i Ilya;
- Zoptymalizowane skrypty i tekstury.

Wersja 0.14
- Po wydaniu Lago będą dostępne nowe NPC i związane z nimi misje;
- Dodano nowe przedmioty, hełmy, tarcze i broń;
- Wsparcie dla mod Logic-Content-Trophys-Mod 1.2.5;
- Dodano nowe potwory i zwierzęta;
- Naprawiono niektóre tekstury broni.

Wersja 0.15
- ulepszone zadania w Ardea;
- Dodano nowe dodatkowe zadanie w Lago;
- Naprawiono ruch bandytów po wydaniu Kap Dun;
- Dodano nowe zwierzęta;
- Naprawiono drobne błędy;
- Dodano nową zbroję i hełm.

Wersja 0.16
- Poprawiono kilka zadań w Kap Dun;
- Teraz, atakując Cap Dun, możesz poprosić o pomoc w Javierze (musisz wykonać dodatkowe zadanie);
- Naprawiono kilka drobnych błędów;
- Dodano nowe przedmioty, hełmy, tarcze i broń.
- Zoptymalizowano niektóre tekstury;
- Dodano nowe potwory i wrogów;

Wersja 0.17
- Dodano unikalne głowy do questowego NPC;
- Ulepszone zadania Olivera w Cap Dun;
- Naprawiono kilka drobnych błędów;
- Dodano nowe przedmioty, hełmy, tarcze i broń.

Wersja 0.18
- Dodano modele piwa, rumu, ogórka, cytryny i winogron;
- Zmieniono przepis na jajka;
- Ulepszony łowca questów w Cap Dun;
- Dodano nowe ubrania, suknie, kaptury;
- Naprawiono znalezione błędy i wady.

Wersja 0.19
- Naprawiono możliwą awarię gry podczas handlu z zabójcą w Cap Dun;
- Naprawiono błędy logiczne w dialogach;
- Naprawiono możliwość otrzymania dodatkowej nagrody podczas wykonywania zadania „Stary człowiek w potrzebie”;
- Naprawiono koszt i premie starożytnych tabletów podczas gry z wyłączonym balansem alternatywnym;
- Pirate Rollo z Content Mod nie pojawi się już w grze;
- Teraz jest szansa na wykonanie zadania „Defector” po ataku orków na Reddock;
- W grze pojawią się nowi NPC po wydaniu Ben Sala;
- Dodano nowe przedmioty, hełmy, tarcze i broń;
- Dodano skrytki do gry z cennymi przedmiotami;
- Dodano nowych wrogów.

Wersja 0.20
- Ulepszono kilka zadań w Kap Dun;
- Zmieniono cenę talerzy (8000/12000 sztuk złota);
- Na farmie niedaleko Reddoc, NPC z Content Mod nie będą już wyświetlane;
- Terytorium w pobliżu Ben Sala zostanie wyzwolone przez nowych wrogów po wyzwoleniu tej wioski;
- Dodano nowe zadania w wyzwolonym Ben Sala;
- Naprawiono znalezione błędy;
- Dodano nowe przedmioty, hełmy i broń;
- Dodano dodatkowe skrytki i tajemnice do gry;
- Dodano nowych wrogów i zwierzęta.

Wersja 0.21
- Dodano nowe lokalizacje i obiekty do gry (molo w pobliżu Ardea, dom pustelnika, namiot druida, most);
- Dodano nowe postacie, wrogów i questy;
- Po wydaniu Kap Dun, namioty orków i zabójców zostaną zastąpione przez rebeliantów;
- Po wydaniu Bena Sala nie będzie już bałaganu w domach;
- Zmieniono bonusy od stałych mikstur i roślin;
- Dodano wiele skrytek w różnych miastach i osiedlach;
- Zmieniono cenę jakiegoś jedzenia;
- Dodano nowe przedmioty i kapelusze;
- Dodano język polski (80-90% przetłumaczonego tekstu);
- Poprawiono błędy pisowni i składni w tekstach (dzięki Zandr);
- LCTM (Logic Content Trophys Mod) został dodany do LTM z obsługą QuestPaket i Content Mod;
- Całkowicie przeprojektowany Trophys Content Logic Mod.

Wersja 0.22
- Dodano możliwość przemieszczania się łodzią między miastami i osadami;
- Na granicy Nordmar i Myrtana pojawią się małe posterunki straży;
- Dodano molo w pobliżu Trelis;
- Dodano doki do Vengarda z mod Konsekwencje;
- Dodano nowe zamknięte drzwi;
- Zwiększone obrażenia od ognia i strzał wybuchowych;
- Teraz Temmy z Silden ponownie będzie sprzedawać artefakty;
- Deckard z Cap Dong sprzeda tylko jedną kamienną tabletkę;
- Uśrednione bonusy z trwałych mikstur i roślin;
- Dodano nowe zwierzęta;
- Naprawiono błąd ze skórą ślimaków;
- Naprawiono błąd z brakującym pancerzem strażnika w grobie Haran Ho.

Wersja 0.23
- Usunięto linię z opcją „daj kamień teleportacyjny”, jeśli NPC ma już ten kamień;
- Naprawiono błąd ze skórkami wargów;
- Naprawiono błędy związane z pirackimi skrzyniami;
- Naprawiono błąd, w którym nie można było wziąć przepisu na ekstrakcję siarki w obozie Zarcos;
- Teraz będzie okazja, aby kupić ubrania od piratów, podnosząc ich reputację;
- Naprawiono dialog z Diego na temat przesyłania kamienia teleportacyjnego;
- Naprawiono błędy logiczne w kilku zadaniach;
- Zwiększony poziom smoków, gargulców i strażników świątyni;
- Gotha nie będzie już wyglądać na opuszczoną po ukończeniu zadania „Przywróć Gotu”;
- Naprawiono nazwy pierścieni i amuletów;
- Dodano nowe potwory do gry (bagno, lodowy demon);
- Dodano nowe przedmioty i przepis (mikstura magicznej ochrony);
- Dodano nowe skrzynie i sekrety;
- Naprawiono błędy ortograficzne i składniowe w tekstach (dzięki Zandr);
- Troglodyta przeniosła się w inne miejsce.

Nowa Wersja 0.24

- Dodano nazwiska bandytów pojawiających się po wyzwoleniu Cap Dun
- Naprawiono zadania „Brakujące towary” i „Kolekcja”
- Poprawiono zadanie „Pirackie sprawy”
- Zoptymalizowano niektóre tekstury
- Dodano nowe tekstury dla chłopów i kobiet
- Dodano nowych NPC w Gotcie
- Dodano nowego potwora
- Dodano nowy przepis
- Dodano nowe notatki do gry
- Naprawiono drobne błędy
- Mod jest w pełni przetłumaczony na język polski.

Wersja 0.25
- Dodano ochronę jaskini ze skrzynią Sigmore;
- Dodano wrogów do ruin w pobliżu Geldern;
- Naprawiono błąd, gdy niektórzy NPC nie pojawiali się, gdy zainstalowany był tryb zawartości;
- rusznikarze w Nordmar nieznacznie zmienili swoje zapasy handlowe;
- Naprawiono spawn wrogów w Gotha, gdy nie został zainstalowany tryb zawartości.

Wersja 0.26
- Naprawiono błąd, w którym możliwe było ukończenie zadań przed faktycznym wydaniem Cap Dun, jeśli zadanie „Free Cap Dun” zostało anulowane lub zakończyło się niepowodzeniem. Ponadto teraz to zadanie nie jest wymagane do interakcji z wszystkimi postaciami niezależnymi po wydaniu Cap Dun;
- Dodano łatkę do gry z modem „Konsekwencje”;
- Poprawiono niektóre zadania;
- Dodano książki z modu „Konsekwencje” do biblioteki klasztornej;
- Zoptymalizowano niektóre tekstury;
- Naprawiono nieprawidłowe siatki dla kilku mieczy;
- Dodano nowe ubrania;
- W Ardei drzwi pojawią się w domach;
- Dodano kilka małych zadań w wyzwolonej Gotha;
„W Gotha pojawią się nowi kupcy.”

Wersja 0.27
 -Naprawione animacje nowych kusz
- Dodane drzwi w domach w Cape Dun
- Poprawione znalezione bugi
- Dodane nowe zamknięte drzwi w Ardeii i Cape Dun
- Przerobione i poprawione stare kwestie
- Dodane nowe postacie i zadania w Gotha-cie
- Dodane nowe przedmioty w grze: hełmy, kapelusze
- Po uwolnieniu Ardei na farmach ukażą się dodatkowe przedmioty
- Dodane nowe elementy wnętrza w Ardei i Cape Dun (dywany, obrazu, gobeliny)
- Dodane nowe hełmy dla NPC
- Poprawione błędy w tekstach
- Poprawione miejsca gdzie wrogowie i NPC-ty źle reagowały na naszego bohatera
- Dodana nową chatę na granicy Nordmaru i Myrtany
- Poprawione oświetlenie dodanych obiektów
- Dodanie bramy w drodze do Gotchy.

Wersja 0.28
- Ta wersja nie jest przetłumaczona na język polski;
- Dodano drzwi do domów Gotha;
- Teraz Ardea i Cap Dun mają unikalne tekstury domów;
- Poprawiono i naprawiono kilka starych zadań;
- Naprawiono błąd, w którym można było odzyskać pieniądze od przedsiębiorcy z Ardei, pokonując go lub zabijając;
- Przeprojektowany model Ohrikhi;
- Efekt miecza jest dodawany do miecza demona;
- Zmieniono parametry niektórych broni dwuręcznych: Włócznia, Kosa;
- Dodano nowe zadania do Gotu;
- Dodano nowe przedmioty do gry: nowy miecz, nowe modele grogu i rumu, nowy napój - wino Myrtle;
- Zmieniono ikony niektórych przedmiotów;
- Dodano nowy model zbroi dla niektórych NPC;
- Zmieniono zależności kilku umiejętności: „Handel”, „Paladyn”, „Łowca gier”, „Skórowanie zwierząt”, „Skórowanie gadów” i „Ekstrakcja zębów, pazurów i rogów”;
- Naprawiono błędy w tekście (dzięki Zandr);
- Naprawiono miejsca, w których wrogowie i NPC źle reagowali na bohatera;
- W Gotha, po ukończeniu określonego zadania, pojawią się dodatkowe fortyfikacje;
- Naprawiono oświetlenie dodanych obiektów;
- Usunięto animacje z modu G3MagicMod;
- Usunięto mechanikę przywoływania stworów z modu ReBalance.

 Wersja 0.29

-Naprawiono animacje zaklęć;

- Dodano kamienie teleportacyjne do maga Nefariusa i do mostu pustelnika;

- Poprawiono kilka starych zadań;

- Naprawiono dwa zadania („Obowiązek małżeński” i „Rebeliancki skarb”);

- Zastąpił mistyczny pancerz innym;

- Zwiększony poziom dla nowych mieszkańców Gotha;

- Umiejętność „Orc Slayer” nie zależy już od umiejętności „Heavy Weapon”;

- Dodano nowego tajnego minibossa;

- Dodano nowe ubrania.

Wersja 0.3
- Dodano drzwi do domów Faringa;
- Zmieniono i ulepszyliśmy niektóre zadania;
- Mod jest częściowo przetłumaczony na język niemiecki;
- Gotha i Faring mają teraz unikalne tekstury domów;
- Dodano nowego mini-bossa;
- Kołczany ze strzałami i bełtami zostaną rozrzucone po całym świecie;
- Dodano przepisy na robienie strzał i bełtów;
- Dodano do gry statek „Esmeralda”;
- Dodano nowe przedmioty i sekrety;
- Dodano kamienie ostrzące do Gotha i Vengard;
- Naprawiono żyły rudy w Varant i Nordmar (nie wiszą już w powietrzu i mają odpowiednią teksturę);
- Naprawiono oświetlenie nowej ściany w Gotha;
- Dodano ukrytych przeciwników;
- Naprawiono materiały niektórych broni i tarcz (drewno / metal / kamień / skóra);
- Naprawiono wszystkie groby (skarby). Nie będzie już można ponownie kopać w poszukiwaniu skarbów;
- Naprawiono błędy w tekstach (podziękowania dla Zandra);
- Teraz będzie można wziąć na partnera paladyna Wenzela;
- Dodano cmentarz w pobliżu Ardea;
- Zmieniono parametry klubu złodzieja;
- Na świecie pojawią się nowe zakopane skarby.

Wersja 0.31.0
- Dodano drzwi do domów we wszystkich osadach Myrtany;
- Królewskie sztandary w zdobytych miastach zostały zastąpione orkami;
- Po zdobyciu miast orcze sztandary zostaną zastąpione królewskimi, a wiszące zwłoki również znikną;
- Kilka zadań zostało ulepszonych i naprawionych;
- Teraz każde miasto Myrtany różni się od innych (dodano unikalne tekstury);
- Dodano nowe skarby i ukryte przedmioty do gry;
- W niektórych domach pojawią się nowe obrazy;
- Wiele tekstur zostało zoptymalizowanych;
- Naprawiono oświetlenie w Montera i innych miejscach;
- Naprawiono kolizje niektórych obiektów;
- Dodano kilka dodatkowych hełmów i innych czapek do gry;
- Dodano stół alchemiczny do chatki niedaleko Faring;
- Usunięto odblaski ze zdjęć;
- Dodano ukrytych przeciwników;
- Naprawiono błędy w tekstach (podziękowania dla Zandra);
- Dodano nową lokalizację (ruiny);
- Dodano kompatybilność z modą Consequences v2.0.2.


Modyfikacja jest kompatybilna z ContentMod v3.1, Quest Packiem 4.2, Konsekwencje v2.0.2 oraz ReBalanceMod!

Aby dowiedzieć się, czy mod zasłużył:
Starszy powinien pojawić się na dole Ardei, w pobliżu rybaków. W Reddock musi być rolnik Brant.

UWAGA (jeśli zainstalujesz LTM wraz z Content Mod):
Content Mod ma TORBĘ KRYTYCZNĄ . Po zainstalowaniu, w większości przypadków tworzy luki w archiwach gry.
Po zainstalowaniu Content Mod, polecam sprawdzenie sekwencji archiwów w pakiecie danych pod kątem braku ponumerowanych luk w nich (szczególnie w archiwach z rozszerzeniem rozpoczynającym się od .m).

Przykład
odstępu : Templates.m00, Templates.m01, Templates.m02, Templates.m05 (nie .m03, .m04)
_compiledMaterial.m01, _compiledMaterial.m02, _compiledMaterial.m03 (bez .m00)

Rozwiązanie:
Jeśli zainstalujesz Content Mod Jeśli znajdziesz luki w archiwach gry, musisz zmienić nazwy archiwów przed integracją gwiazd mod - mod .
Templates.m00, Templates.m01, Templates.m02, Templates.m03
_compiledMaterial.m00, _compiledMaterial.m01, _compiledMaterial.m02
UWAGA:
Po zainstalowaniu modów przez Mod Starter, gra musi skompilować pamięć podręczną w nowy sposób (po uruchomieniu gry błąd dotyczący shaderów ulega awarii).
1. Po uruchomieniu gry powinno pojawić się okno komunikatu, kliknij „OK” i poczekaj kilka minut (w zależności od parametrów komputera), aż gra skompiluje nową pamięć podręczną.
LUB (jeśli nie chcesz czekać)
2. Przejdź do C: Użytkownicy (użytkownicy) Użytkownik (nazwa użytkownika) Dokumenty (dokumenty) Gothic3 NoModsSaves. Znajdź w nim Shader.Cache i prześlij go do C: Użytkownicy (użytkownicy) Użytkownik (nazwa użytkownika) Dokumenty (dokumenty) gotycki3.

Rozwiązanie:
Spoiler
Jeśli po zainstalowaniu Content Mod wykryłeś luki w archiwach gry, musisz zmienić nazwy archiwów przed modyfikacją modów Modstartera.
Templates.m00, Templates.m01, Templates.m02, Templates.m03
_compiledMaterial.m00, _compiledMaterial.m01, _compiledMaterial.m02

Przykładowa instalacja:

Spoiler
Procedura instalacji:
1. Community Patch v1.75 / Community Patch v1.75;
2. Nieoficjalny pakiet aktualizacji / nieoficjalny pakiet aktualizacji
3. Quest pack v4.2 / Questpaket v4 Update 2 (opcjonalnie do zainstalowania);
4. Zawartość mod v3.1 / Content Mod v3.1 (opcjonalnie do zainstalowania);
5. Content Mod ma KRYTYCZNY WOREK. Konieczne jest poprawienie w pakiecie danych sekwencji ponumerowanych archiwów, jeśli występują luki (tylko jeśli zainstalowano Content Mod);
6. Powrót General Lee 1.3 (opcjonalnie zainstalować);
7. Lively Towns Mod - Żywe miasta.

Wersja rosyjska:
http://worldofplayers.ru/threads/40541/

3
Archiwum / Facebook i Mod
« dnia: 2016-02-15, 13:49 »
Czemu facebook został usunięty wraz ze stroną moddb? (bez zapowiedzi)? I gdzie mam pobrać od nowa moda?

4
Wiedźmin / Szukam tekstury
« dnia: 2015-02-15, 16:42 »
Szukam textury, takiego wyglądu postaci:



Strony: [1]
Do góry