1
Skrypty / Kilka pytań odnośnie skryptów i innych
« dnia: 2017-01-21, 16:59 »
Dzień dobry. Modyfikacja moja idzie na przód, ale mam jeden problem i dla pytania.
Problem:
Odnośnie wstawiania postaci, to robiłem tak, jak było w poradniku, wstawiłem odpowiednie nazwy, waypointy, ale potem wywalało mi błąd, że coś jest źle właśnie tu:
Pytanie:
1. Jak zrobić, aby opcja dialogowa aktywowała się po jednym dniu, na przykład od pierwszej rozmowy.
2. Czy tolerujecie światy i itemki z WoGa?
Zaznaczam, że nie znalazłem odpowiedzi na te pytania, więc piszę tu.
Problem:
Odnośnie wstawiania postaci, to robiłem tak, jak było w poradniku, wstawiłem odpowiednie nazwy, waypointy, ale potem wywalało mi błąd, że coś jest źle właśnie tu:
Spoiler
// *********
// MyMod
// *********
func void STARTUP_MyMod ()
{
Wld_InsertNpc (PAL_5000_Manolo,"WP_STRAND1_01");
func void INIT_SUB_NAZWANASZEGOSWIATA ()
{
};
func void INIT_MyMod ()
{
B_InitMonsterAttitudes ();
B_InitGuildAttitudes();
B_InitNpcGlobals ();
INIT_SUB_MyMod();
};
// MyMod
// *********
func void STARTUP_MyMod ()
{
Wld_InsertNpc (PAL_5000_Manolo,"WP_STRAND1_01");
func void INIT_SUB_NAZWANASZEGOSWIATA ()
{
};
func void INIT_MyMod ()
{
B_InitMonsterAttitudes ();
B_InitGuildAttitudes();
B_InitNpcGlobals ();
INIT_SUB_MyMod();
};
Pytanie:
1. Jak zrobić, aby opcja dialogowa aktywowała się po jednym dniu, na przykład od pierwszej rozmowy.
2. Czy tolerujecie światy i itemki z WoGa?
Zaznaczam, że nie znalazłem odpowiedzi na te pytania, więc piszę tu.