Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Korek

Strony: [1]
1
Taki mały problem, a może raczej pytanie. Dlaczego niektóre nowe pancerze lewitują lub zapadają się pod ziemię? Chodzi o nowe .asc w G2NK (choć może występuje i w G1). Da się coś z tym zrobić?

2
Pytania i problemy / Poszukuję hełmu rycerza
« dnia: 2013-03-12, 00:16 »
Jeśli jest ktoś w posiadaniu odrębnego hełmu rycerza (NIE PALADYNA!) to bardzo bym prosił o podesłanie. Może ktoś wie, gdzie mogę taki znaleźć? Kiedyś pobrałem z pewnej strony, której już nie pamiętam. Hełmu potrzebuję do pewnego "eksperymentu".

3
Tytuł może dziwny, ale nie wiedziałem jak to nazwać. Chodzi o G2 jak coś. Chciałbym przerobić wojownika cienia lub szkielet (zależy co łatwiej) na powiedzmy nieumarłego pirata - widoczne kości i pirackie ubranie. Wojownik cienia posiada ludzkie ciało, czyli zmiana zbroi na powiedzmy pirackie ubranie jest dość denna - głowa to czaszka a reszta ludzie ciało. W wojowniku cienia chciałbym przerobić ludzkie ciało na szkielet (z kośćmi), ale żebym mógł normalnie zakładać na to zbroje. Ewentualnie na szkieleta (ten potwór) założyć pancerz? Czy da się coś takiego zrobić poza programem 3d?
Może da się jakoś połączyć te dwie linijki?
Szkielet:

//                        Body-Mesh      Body-Tex   Skin-Color   Head-MMS   Head-Tex   Teeth-Tex   ARMOR
Mdl_SetVisualBody      (self,   Ske_Body2,   DEFAULT,   DEFAULT,   ,         DEFAULT,     DEFAULT,   -1);

Wojownik cienia:

   //            Body-Mesh      Body-Tex      Skin-Color   Head-MMS   Head-Tex      Teeth-Tex   ARMOR
B_SetNpcVisual       (self, MALE, Ske_Head, 0, 0, ITAR_PAL_SKEL);

Zwykła podmiana powoduje dosłowne przerobienie wojownika cienia w szkieleta (identyczny wygląd), a próba dodania zbroi wygląda tak:


4
Chodzi mi o nadanie potworowi czegoś w stylu efektu czaru snu lodowemu golemowi (na chłopski rozum: że się niby błyszczy). Wystarczy, że ktoś napisze, w którym pliku dodaje się te efekty. Z resztą raczej sobie poradzę.

5
Zacznijmy od tego, że potrzebuję pewnego skryptu z Dark Sagi. Problem polega na tym, że podczas dekompilacji pliku gothic.dat nie występują żadne błędy, ani nic, a otrzymuję puste foldery w których powinny być skrypty. Czytałem nawet tutorial z myślą, że robię coś źle. To samo...


Jak uzyskać te skrypty?


Na forum są osoby, które spolszczały TDS, dlatego liczę na Waszą pomoc  :ok:

[mod=Avallach]Nie odświeżaj tematu przed upływem doby. Nie przynosi to żadnych pozytywnych efektów, a tylko zaśmieca forum. Następnym razem zostaną wyciągnięte odpowiednie konsekwencje.[/mod]

6
Problem wygląda tak: nieco pozmienianą teksturę próbuję zapisać w formacie .tex. No i wyskakuje błąd.


Problem występuje jedynie z zapisem w formacie .tex. .tga działa normalnie.

PS: nie, nie mogę przy pomocy G2MDK przekonwertować .tga w .tex - gra łapie długiego laga, po którym następuje crash.

7
Pytania i problemy / Przerobiony mroczny płaszcz
« dnia: 2013-02-10, 21:44 »
-

8
Pobrałem sobie pilk - pancerz paladyna z opuszczoną przyłbicą.
Efekt:

Czy da się coś z tym zrobić (nie bawiąc się w zmiany modelu), aby efekt był jak na obrazku niżej?



Jeśli nie, to czy wie ktoś, gdzie mogę znaleźć porządną zbroję paladyna z zamkniętą przyłbicą?

9
Spacer / Błąd podczas otwierania zena
« dnia: 2013-02-05, 20:34 »
Jako, że spacerzysta ze mnie marny - mam problem i chętnie podzielę się nim z Wami :)  Podczas próby otwierania zena Spacerem, pojawia się takowy bug:


Wie ktoś, w czym tkwi problem? Może robię coś źle? Może zen jest uszkodzony? Proszę o pomoc.

10
Archiwum / Scavengers Season
« dnia: 2013-01-19, 00:05 »
Chciałbym pobrać mod "Scavengers Season", ale nigdzie nie mogę znaleźć linka do pobrania. Posiada ktoś moda/link?

11
Pytania i problemy / KIlka pytań odnośnie moda
« dnia: 2013-01-15, 21:24 »
1. Paczka z modem musi zawierać tylko niezbędne pliki (nowi NPC, przedmioty, świat, itp) czy również te stare (Kolonia itd)?
2. Czy jest możliwość sprawdzenia, którzy NPC występują w modzie? (mam pomieszane ze starymi)
3. Czy można sprawdzić, jakie które przedmioty występują w modzie? (to samo co wyżej tylko z przedmiotami)
4. Czy jest jakaś lista waypointów występujących w modzie?

12
Skrypty / Jak spolszczyć rosyjskiego moda?
« dnia: 2013-01-13, 14:38 »
Problem polega na tym, że nie można (przynajmniej ja nie mogę) odczytać rzekomych liter rosyjskich. Skrypty zawierają nieczytelne znaki (np. î ç â ŕ ů ŕ). Jak to odczytać (a tym bardziej przetłumaczyć)? Da się przywrócić czytelne litery rosyjskie?

13
Pytania i problemy / Tutorial obsługi Blendera
« dnia: 2012-12-16, 09:25 »
Potrzebny mi poradnik, w którym zawarte są podstawy używania Blendera. Znalazłem kilka tutoriali, ale nieco bardziej zaawansowanych, a co mi po nich, skoro nie znam podstaw? Najlepiej w formacie .pdf.



Wszelakie porady typu: "google nie gryzie"/"było setki razy" możecie sobie podarować.



Z góry dziękuję.

14
Pytania i problemy / Jak wyciągnąć muzykę z G1/G2?
« dnia: 2012-12-08, 11:25 »
W folderze Data znalazłem jedynie paczki z dzwiękami i dialogami, natomiast w _Work\data\Music pliki:
.sgt
.dls
.sty

Wystarczy to zwyczajnie przekonwertować na .mp3?

Strony: [1]
Do góry