Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Yetem12

Strony: [1] 2 3 ... 11
1
15k

2
A błąd z inputem został naprawiony?

3
Jak tam prawy przycisk myszy do przewijania dialogów? A no tak... prawy robi to samo co lewy czyli wybiera dialog xD.

4
Skoro 10 lat programowania, to jaki stack technologiczny kolega reprezentuje?
Swoją drogą komentarze w kodzie/nazwy commitów (polecam poczytać) to też ładnie reprezentujesz jak na te "10" lat doświadczenia.
Pamiętam jak swego czasu obraziłeś się (o jej) na Kajmę za to że miał czelność wytknąć na streamie błędy w twoim coopie, co zrobiłeś ty w odwecie? zamiast przyjąć to na klatę to zrobiłeś że każdy kretoszczur ma nazwę "Kajma" i coś jeszcze z nim związanego dodałeś, chyba to że młotek dropi, ale nie jestem pewny, no w każdym razie bardzo dojrzałe zachowanie.

5
Ale to dumnie musi wyglądać potem w CV, mam ukończony staż przy Gothic Coopie XD.

6
Ukończone modyfikacje / [G1] Ciemności Gordotha v1.6.0
« dnia: 2023-12-26, 14:46 »
Zastanawia mnie co takiego jest w tym modzie że nie jest zoptymalizowany pod DX11? To raczej nie powinno zależeć od moda tylko silnika gry,, ?

7
Dzieje Khorinis / Informacje Ogólne - DK
« dnia: 2023-08-27, 23:32 »
Dysk się spalił xD. No ale kwestię z hajsem to faktycznie jest do wytłumaczenia się.
Powinni chociaż udostępnić (o ile to co wypłynęło to nie wszystko) te nagrania aktorów a głównie tych co już nie żyją na które zbierali pieniądze.

8
Programowanie / Pytanie o programowanie
« dnia: 2023-07-29, 01:06 »
Kursy na udemy.

9
Opublikowanie Gothica na innym silniku nie przejdzie z uwagi na brak IP do serii którą aktualnie dzierży THQ Nordic i z pewnością by od razu wystąpili sądowo o złamanie praw autorskich.

Na githubie jest projekt OpenGothic, jest to reimplementacja silnika gry pod G2NK: https://github.com/Try/OpenGothic
korzystająca z nowszych technologii niż tych których korzystał ZenGine.

10
Oferty pracy i pomocy / Poszukiwana ekipa do nowego moda
« dnia: 2023-06-22, 23:09 »
Czyli typowe zbieram ekipę która zrobi za mnie moda.

11
Offtopic / Wyciek Alphy Gothic 1
« dnia: 2023-05-27, 11:51 »
Znowu jakieś wycieki xD

12
Dzieje Khorinis / Informacje Ogólne - DK
« dnia: 2023-05-16, 18:41 »
Ale strona Dziejów nagle zniknęła, coś jest na rzeczy

Już wróciła, wyłączyli jedynie rekrutacje żeby przez formularz im ludzie nie spamowali.
W tym tygodniu pojawi się oświadczenie od twórćów.

13
Offtopic / Wyciek Dziejów Khorinis
« dnia: 2023-05-16, 09:20 »
Może strona wróci, bo póki co to twórcy poszli na wojnę z youtuberami którzy zaczęli wrzucać filmy z builda który wyciekł i zaczęli im zdejmować filmy. Już kilka spadło z rowerka, nie wykluczone że pozwy też pójdą w ruch.

14
Offtopic / Wyciek Dziejów Khorinis
« dnia: 2023-05-14, 17:41 »
Nie wiem na ile można wierzyć filmikom na YT które masowo pojawiają się, ale jak otwierają konsolę kodów to data builda jest bardzo świeża.

15
Forum / Martwica forum-przyczyny i remedium
« dnia: 2023-05-14, 17:02 »
Znaczy tworzenie Discorda TM nie ma sensu, bo jest i Kucownia i moja grupa, a tam zawsze znajdziesz rozmówcę o moddingu :P

Tylko na kucownie wstęp mają tylko osoby rozgarnięte w modowaniu Gothica, bo inaczej bez tej wiedzy nie przejdzie się weryfikacji (przynajmniej kiedyś tak było, nie wiem jak teraz).

16
Offtopic / Wyciek Dziejów Khorinis
« dnia: 2023-05-14, 14:08 »
Wystarczy przypomnieć sobie co się stało jak sequel (sekwel) wypłynął.

17
Offtopic / Wyciek Dziejów Khorinis
« dnia: 2023-05-14, 00:43 »
Heh, to teraz ten mod nigdy nie powstanie, za to powstanie pozew pewnie. Ale oglądając ten gameplay to jest kilka odwołań do kronik myrtany pewnie jeszcze z czasów przed podziałem.

18
Archiwum / Edycja Rozszerzona +
« dnia: 2022-12-17, 11:22 »
Ciekawe kiedy ludzie nauczą się korzystać z repozytorium które oferuję np. Github, może to zniweluje palące się dyski i późniejszą utratę danych  :D

19
Obstawiam że każdy widział plik gothic.init więc nie wiem po co ta ściana tekstu xD

20
Własnych komend nie da się, one są zaszyte w silnik gry.

Strony: [1] 2 3 ... 11
Do góry