Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Varcuz

Strony: [1] 2 3 4
1
Programowanie / Pascal-pytanie
« dnia: 2020-01-18, 20:14 »
No właśnie nie mogę wypisać odrazu bo w zadaniu jest inaczej, wypróbuję zaraz tablicę dwuwymiarową. Dzięki wielkie za odpowiedź.

Edit.
Udało się. Po chwili kombinowania z tablicą dwuwymiarową zadziałało, jeszcze raz wielkie dzięki :)

2
Programowanie / Pascal-pytanie
« dnia: 2020-01-17, 20:43 »
Witam, mam pewne zadanie i nie mogę sb z nim poradzić. Mianowicie chodzi o to może dam treść zadania. tutaj link:  https://szkopul.edu.pl/problemset/problem/L5YOoRRP0zVbCKZ09CSRI6PA/site/?key=statement

utknąłem na punkcie, kiedy dla 2 wpisuje wszystkie liczby, ale pętla za pierwszym razem dodaje mi do tablicy te liczby które wpisałem, natomiast jeżeli będzie szła drugi raz to podmienia mi tamtą tablice i tym sposobem dla 2 dostaje tylko jedną odpowiedz(dla drugiej kolumny liczb, gdyż ta zamienia liczby z pierwszej na te z drugiej) i pytanie jak zrobić, żeby zapisywało gdzieś np do innej tablicy te cyfry z tablicy po pierwszym wykonaniu pętli a w kolejnym już nie, by były 2 odpowiedz?

załączam także kod
Spoiler
program trzyelementy;
var d,n : integer;
var i, j,g  : integer;
var liczby : Array[0..20000] of Integer;
var liczbyZ : Array[0..20000] of Integer;
var liczbyA : Array[0..20000] of Integer;
begin
readln(d);
for i:= 1 to d do
begin
read(n) ; // 3
       for j:=1 to n do
       begin
       read(liczby[j]);
       end;

end;
for i:= 1 to n do
begin
i:=i+1;
write(liczby);
i:=i+1;
end;
for i:= 1 to n do
begin
write(liczby);
i:=i+1;
 end ;

readln();
readln();

end.

3
Pytania i problemy / Skyrim + blender
« dnia: 2019-12-16, 19:38 »
Wielkie dzięki pomogło, ale jeszcze nie do końca :) Udało mi się wstrawić nowy model przez podmianke itd jak na filmiku, ale nadal nie mogę po prostu stworzyć modelu, oteksturować następnie weksportować go blenderem ( w nif lub obj). Przy próbie eksporu do nif wyskakuje błąd a robię wszytsko jak tutaj -https://beyondskyrim.org/tutorials/exporting-from-blender-2-7-to-skyrim
A jak wyeksportuje go do obj i w nifskope do nif to niby plik jest, ale nie da sie go otworzyć.

Edit# Nawet jak zaeksportuje model nif do blendera nie ruszając nic, weekspotuje go lecz nifskope ani CK go nie otwiera.

4
Pytania i problemy / Skyrim + blender
« dnia: 2019-12-15, 21:05 »
Witam, mam problem z dodaniem jakiegokolwiek modelu do Skyrima. Jeżeli znalazł by się ktoś kto by to łopatologicznie wytłumaczył to był bym bardzo wdzięczny. Wiem, że jest wiele takich wątków już, ale od kilku godzin próbuję coś zdziałać i nic. Jakby ktoś napisał jak dodać cuba nowego oteksturowanego to i tak byłbym do przodu :)

5
Pytania i problemy / Skyrim startposition
« dnia: 2019-01-26, 19:40 »
Witam,
Stary temat, lecz znalazłem odpowiedź, więc ją tutaj zamieszczam może komuś się przyda.
1/ Tworzymy nowy świat
2/ Umieszczamy w nim gdzieś "XMarkerHeading" i nadajemy mu jakieś id np PlayerSP
3/Otwieramy questa MQ101 przechodzimy do zakładki "Quest Stages"
4/ W stages 10 usuwamy wszystko i wklejamy ten kod poniżej następnie klikamy compile
   ; debug.trace(self + "stage 10, quickstart 0")
   Game.GetPlayer().moveto(Alias_PlayerStartMarker.GetRef())
   SkyrimClear.ForceActive(True)
   Game.ShowRaceMenu ()
5/ Następnie przechodzimy do zakładki "Quest Aliases", szukamy tam PlayerStartMaker a potem otwieramy go
6/Następnie klikamy okienko pisze tam Ref... obok specifice reference.
7/ Klikamy na Slect Reference in Render window i zaznaczamy nasz XMarkerHeanding
Zapisujemy zmiany i przy dawaniu nowej gry tam powinno być nowe miejsce rozpoczęcia gry :)


6
Spacer / Spacer-Error // Proszę o pomoc
« dnia: 2018-12-08, 14:03 »
Witaj,  w gothic.ini musisz odnaleźć zVidResFullscreenBPP= i ustawić na wartość 32. Nie jestem tej nazwy pewny, ale znajduje się to zaraz pod rozdzielczością. Jeżeli się zmieni ponownie na 16 spróbuj ustawić plik ini jako tylko do odczytu :) u mnje działa.

7
Pytania i problemy / Pytanie o program
« dnia: 2018-11-08, 14:05 »
Wielkie dzięki, to o ten program chodziło :)

8
Pytania i problemy / Pytanie o program
« dnia: 2018-11-07, 22:04 »
Witam, mam takie pytanie. Mianowicie miałem kiedyś taki program, który był odpowiednikiem tak jakby reparse scripte w spacerze. Można było nim szybko skompilować wyłącznie dialogi. Wybierało się tam z tego co pamiętam plik OU.bin i on automatycznie podmieniał wszystko i można było widzieć zmiany w dialogach bez tworzenia paczki (tak mi się wydaje ).
Jeżeli ktoś by znał nazwę tego programu to z góry dzięki :D

9
Wiem wiem, ale zaczęła się praca i póki co nie mam czasu na nodowanie, ale po wakacjach będzie więcej wolnego czasu to myślę że uda się skończyć 😀

10
Wiem wiem, ale z przyzwyczajenia dałem i zapomniałem zmienić już.

11
Dodałem kilka nowych zdjęć. Jest już ukończone jakieś 80 % modyfikacji.

12
Wielkie dzięki za odpowiedź, jutro wypróbuję.

Post połączony: 2018-05-31, 10:06
Jeszcze jedno pytanie, gdzie znajdę ten skrypt, żeby dodać ,,const int AEDRIS_ZEN = 5;" Bo szukam i nie mogę tego znaleźć.

13
Pytania i problemy / G2NK rozdział po dialogu i nie tylko
« dnia: 2018-05-30, 18:30 »
Witam, mam takie pytanie:
1. Jak dodać rozdział w trakcie dialogu? Wpisuje coś takiego  w pliku dialogowym" B_Kapitelwechsel (1, AEDRIS_01_ZEN); "
 oraz  w startup ustawiam  " currentlevel = AEDRIS_01_ZEN ;" i wyskakuje błąd. Ktoś wie o co chodzi, i czy w ogóle dobrze to robię.
2. Czy jest możliwość pojawienia się nowych vobów ale dopiero w 2 rozdziale ?

14
Jest póki co jedna nowa tekstura(ta na chatce) i podchodzi z wiedźmina 3. Co do modeli, to planuje nowe modele broni dodać.

15
Dodałem poprawione screeny.
Plus dodałem nowych kilka z Direct'em.

16
Jeśli chodzi o screeny to postaram się jutro, lub pojutrze dodać jakieś normalne bez ramki.

17
Co od Bezimiennego, to nie zajmowałem się jeszcze dodanie nowego bohatera. Póki co zajmuję się fabułą i upiększaniem mapy.

Świat jest dosyć mały, ponieważ robienie dużego świata w pojedynkę jest bezsensowne.

18
Mapa jeszcze jest nie do końca oVobowana, więc nie które miejsca ulegną zmianą, i myślę, że nie będzie zbyt pusto.
Będzie to krótka modyfikacja, ponieważ kilka większych światów już miałem, lecz żaden nie dokończony. A z małym światem nie trzeba tak dużo pracy, i można się zająć pisaniem dialogów, vobowaniem i jest jakieś urozmaicenie zawsze.

Dubbinu nie planuje, bo nie mam pojęcia nawet jak się za to wziąć, tym bardziej odpowiedniego sprzętu.
Za screeny przepraszam, ale przez 2h się męczyłem, żeby jakiekolwiek screeny zrobić.

Jeśli chodzi o pomoc w testowaniu to jak najbardziej byłbym chętny przyjać pomoc =D.

19
Projekty zawieszone i porzucone / [G2NK] Aedris: Prolog
« dnia: 2018-05-23, 18:26 »
                                   
                      Kraina Aedris, niegdyś spokojne i przytulne miejsce, gdzie każdy mogł odnaleźć  kąt dla siebie.
                      Lecz nadeszła chwila, gdy harmonia ta została zaburzona. A legenda o pradawnym ludzie, który powróci
                      i upomni się o swoje staje się coraz bliższa prawdy...
                             

  Dzień rozpoczynający się jak każdy inny, lecz inny niż każdy. To właśnie te 2 dni odmienią życie całej krainy, oraz Edwarda...
  Wejdź w postać człowieka, który z dnia na dzień traci cały dobytek swojego życia, za sprawą Wielkiej Wojny.
  Walcz, uciekaj i staraj się przetrwać.
                 Opis przepowiedni:

                 W krainie Aedris istnieje 9 królestw, żyjących w pokoju i dostatku.  Lecz zgodnie z przepowiedniami ludzi
                 pochodzących z Karetes, każdy pokój i dostatek jest kruchy i łatwo go zaburzyć. Tak też tysiące lat temu ziemie
                 te miały zamieszkiwać prastare ludy, które w dziwnych okolicznościach zostały wymordowane, lub zniknęły z
                 powierzchni ziemi. Karetańczycy uważają, że nadejdzie czas, gdy powrócą i będą chcieli odzyskać to co utracili a
                 co teraz jest nasze, i to w najmniej oczekiwanym przez ludzkość momencie.
       
               Kraina Aedris pogrążała się z czasem w coraz większym chaosie, zwykli prości ludzi zaczeli wierzyć w
               przepowiednie o nadejściu pradawnych, lecz żaden wysoko urodzony człowiek nie wierzył w to i uważał że to
               zwykłe brednie. Do czasu, kiedy jeden człowiek imieniem Aramir nie odkrył tego co tak na prawdę się dzieję w
               krainie.
               Za jego sprawą ludzkość dostała szansę na przetrwanie. Wszystkie krainy zaczęły przygotowywać się do Wielkiej
               Wojny, która mogła nadejść każdego dnia o każdej porze.




  Modyfikacja będzie oferować:
- Około 30 min gry
- Nowy świat
- Nowa historia
- Nowe zadania

Przewidywany czas zakończenia modyfikacji 2 tygodnie.

  Screeny stare:
Spoiler
 
 
 
 
 
 

Screeny nowe:
Spoiler







Z Directx 11:
Spoiler





Kilka nowych screenów :
Spoiler






20
Dziękuję za odpowiedzi. Póki o moja wiedza na temat pisania skryptów jest znikoma, więc nie bardzo mam pojęcie co i jak. Ale wystarczy mi po prostu, że jest to możliwe. W przyszłości jak skończę fabułę to zacznę próbować i może akurat się uda. =D

Strony: [1] 2 3 4
Do góry