Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Sculler

Strony: [1] 2 3 ... 24
1
Gry / ELEX
« dnia: 2022-01-05, 18:43 »
Nie porównuj otwartego świata do korytarza.

2
Przypnijcie ten temat

3
Zapowiedzi modyfikacji / [G2NK] Outfaith
« dnia: 2021-04-05, 15:29 »
Wygląda zajebiście, zapowiada się lepiej niż Z życia złodzieja 2. Nie no żartuje, ale na tym obrazku widać dużo więcej dobrego niż spalone pomieszczenia. Jak będziemy wytykać same wady to twórcom zabraknie punktu odniesienia.

4
Dark Saga PL / Problemy z zadaniami
« dnia: 2020-11-21, 13:42 »
Czy w modyfikacji jest kamień mocy, który podnosi chwilowo zręczność i gdzie on się znajduje?

5
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Lobos
« dnia: 2020-11-08, 00:52 »
Niestety utknąłem w świątyni na drugim roździale. Mogę zabić jedynie towarzyszy Lupino. On oraz kapłan śmierci są nieśmiertelni. Nawet zabijając ich na kodach nic się nie dzieje. Jak powinna wyglądać ta sekwencja? Bo w solucji jest to ogólnikowo wytłumaczone.

edit: okazało się, że zamiast nacisnąć przycisk naprzeciw krat to strzelałem przez tę kratę w nadziei, że ustrzelę jakiś przycisk niczym na wyspie irdorath. Na moje nieszczęście trafiłem tego nieszczęsnego kapłana, który najprawdopodobniej był niewidzialny i się ztriggerował. Potem pół godziny strzelałem w niego z kuszy przez kratę sądząc, że to poprawne fabularnie xD. Problem rozwiązany

6
Teczki grafików / Game-artowa teczka Damiana.
« dnia: 2020-10-06, 08:05 »
Zastanawia mnie co stało się z Damianem. Jego portfolio na stronkach też wygasło albo nie jest aktualizowane. Ciekawe czy porzucił gamedev, a może przygniótł go crunch w cdp red. Bo miał chłopak talent i z przyjemnością patrzy się na jego prace.

7
Archiwum / [G2NK] Lobos Mod
« dnia: 2020-09-14, 18:36 »
Czekam z niecierpliwością!

8
Gry / Gry, które przeszliście w całości
« dnia: 2020-08-19, 00:14 »
Im starszy jestem tym bardziej doceniam relacje z ludźmi. Gdy byłem młody zagrywałem się dniami i nocami w gry singleplayer, ale z perspektywy czasu uważam, że lepiej bym na tym wyszedł spędzając więcej czasu wśród najbliższych. Chociaż... muszę przyznać,  niektóre gry niosą ze sobą dużą wartość ideową, rozwijają nasze horyzonty i poszerzają świadomość np. The walking dead. Niektóre, bo większość to strata czasu i pusta gonitwa za punkcikami otoczona szlachtowaniem przeciwników. Teraz gram już tylko dlatego, żeby spędzić fajnie czas ze znajomymi na multi, ale nic nie dorówna rozmowie przy piwku i wymianie poglądów w fizycznym świecie.

9
Offtopic / OTO POLSKA
« dnia: 2020-08-17, 21:47 »
https://www.youtube.com/watch?v=se6mG9DwdSE

Super rozmowa

10
Jeżeli ten skrypt jest przypięty do tej piłki to nie musisz pisać Ball. Wystarczy transform.Translate. Jak chcesz się odwołać do obiektu, do którego nie jest przypięty powyższy skrypt wtedy, musisz zadeklarować obiekt jako public GameObject Ball, potem przenieść go w edytorze na miejsce, które pojawi się w komponencie tego skryptu. Ewentualnie znaleźć go po nazwie funkcją Find. np. Ball = GameObject.Find("Ball");

11
Offtopic / YouTube - ciekawe kanały
« dnia: 2020-08-04, 16:45 »
https://www.youtube.com/watch?v=aAgVSTrqNOc

Ciekawy kanał. Człowiek wynajduje innowacyjne projekty w świecie gamedevu

12
Prace 2D / Logo forum
« dnia: 2020-07-28, 23:32 »
Zajebiste to jest

13
Offtopic / w jakim banku warto założyć konto
« dnia: 2020-07-16, 18:28 »
Polecam banki rodziny Rothschildów, najwyższa jakość. Normalnie brak konkurencji.

14
Offtopic / OTO POLSKA
« dnia: 2020-07-08, 00:37 »
Jak jeszcze nie wiecie na kogo oddać głos...to może rozjaśni trochę sytuację https://m.
https://www.youtube.com/watch?v=3cvsl2nttgY

15
Offtopic / OTO POLSKA
« dnia: 2020-06-26, 21:16 »
Glosowałbym na kandydata, który chciałby wprowadzić demokracje bezpośrednią, ale każdy chce mieć władzę w rękach.

16
Offtopic / OTO POLSKA
« dnia: 2020-06-25, 00:14 »
Niemal się popłakałem. Piękna muzyka, filtr z ciepłymi kolorami i wzniosły komentarz speakera odbierają dech w piersiach

17
To oznacza, że poradnik jest ponadczasowy

18
Zapowiedzi modyfikacji / [G2NK] Revisioned
« dnia: 2020-05-01, 13:36 »
W takim razie zmieńcie nazwę na Revisplashoned  :F

19
Zapowiedzi modyfikacji / [G2NK] Revisioned
« dnia: 2020-04-28, 01:58 »
Grając w Gothica zawsze miałem nawyk zbierania wszystkiego co popadnie bez opanietania. Później okazywało sie, że w ekwipunku jest od groma pochodni, sztućców, szczotek itp. rzeczy teoretycznie niepotrzebnych i bezwartosciowych. Zaburzało to immersję i logikę świata tym bardziej, że handlarze z przyjemnością to potem odkupowali. I moje pytanie brzmi czy zamierzacie z tym coś zrobić? Jeśli tak to mam kilka pomyslow. A, wprowadzić zmienną, która określa wielkość gabarytową przypisaną do przedmiotow i wedle niej określać ich ilość w ekwipunku, ktorą możemy nosić ze sobą np. szczotka ( duży przedmiot) maksymalna ilosc (1). B, Zrobienie z npc mądrych ludzi, którzy nie będą kupować tysięcy smieci. C, Usuniecie wartości pieniężnej niektórych często spotykanych przedmiotów.
I drugie pytanie, które wiąże się z poprzedni. Zamierzacie zbalansowac ekonomie gry?
Zaś jeśli chodzi o rośliny, zawsze irytowało mnie, że bezimienny zna nazwy i właściwości wszystkich ziół i kwiatkow, które podnosi. Chętnie zagrałbym w moda, który wprowadziłby system nauki wiedzy o roślinach obojętnie czy nabytej u handlarzy, z książek czy po spożyciu danej rosliny. Poszedłbym nawet o krok dalej i wprowadził fazy nauki, które z każdym poziomem wyświetlaja coraz to więcej informacji o danej roslinie lub połączyć naukę teoretyczną i praktyczna w taki sposób, iż nawet jeśli wiemy dużo o danej roslinie z książek to jej nazwa pojawi się dopiero po jej zerwaniu z ziemii. Byłbym też za wprowadzenie trujących gatunkow, żeby gracz nie szarżował z konsumpcją wszystkiego naokolo. Myślę że to wprowadziłoby dużo świeżości do gry, nową odnogę nauki oraz rozbudowało lore. Np. o książki tematyczne. Ktoś wcześniej wspomniał w temacie o kitraniu mikstur leczniczych aż końca bo szkoda a zamiast nich zajadanie się żywnością. Mozliwe, że poniekąd moja propozycja jest rozwiązaniem tego problemu. Mod zapowiada się godnie, pozdrawiam i życzę powodzenia w dalszej pracy. :ok:

20
Narzędzia / [G2NK] Union Spacer
« dnia: 2020-04-25, 19:49 »
W jakim zakresie automatyzuje vobowanie?

Strony: [1] 2 3 ... 24
Do góry