LAB_PSI.ASC 4837 9

O temacie

Autor PrzemoRi

Zaczęty 27.04.2010 roku

Wyświetleń 4837

Odpowiedzi 9

PrzemoRi

PrzemoRi

Użytkownicy
posty64
Propsy2
  • Użytkownicy
Mój ostatni problem rozwiązałem ale z tymi problemami jest jak z mrówkami w pokoju mojej siostry załatwisz jedną wychodzi 10. Teraz problemem jest LAB_PSI.ASC, mam tylko: LAB_PSI.MDS, LAB_PSI.MDH, LAB_PSI.MDL, LAB_PSI.MDM, LAB_PSI.MSB i jeszcze: LAB_PSI-S_S0.MAN, LAB_PSI-S_S1.MAN, LAB_PSI-T_S0_2_S1.MAN, Ale LAB_PSI.ASC nigdzie niema, a wyskakuje taki błąd:

Co ja mam zrobić?
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
no to poco masz gothicsoucerera
slepi jestescze ... decompilujesz sourcererem a i masz
 


PrzemoRi

PrzemoRi

Użytkownicy
posty64
Propsy2
  • Użytkownicy
Po Primo skąd wiesz że mam sourcera  :lol:  ? No dobra mam XD.
Po 2 Primo próbowałem error wyskakuje a robię to w ten sposób:
Tools > Decompiler models > Dynamic (MDS or MSB) > W pierwszym oknie wybieram PSI_LAB.MDS,
W drugim (domyślnie) gdzie ma wypakować, W trzecim platforma Gothic 2 (MDS z jedynki ale asc potrzebuje do dwójki) > OK > error /Brak informacji > Otrzymane pliki: .MDS lub .MDH i .MSB.
Po 3 Primo co ja źle robię?
Po 4 Primo cieszę się że ktoś w końcu odpowiedział  :lol:
 

maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty450
Propsy1
  • Użytkownicy
Wypakowujesz MDS? To zaznacz Gothic I. Potem przenieś do G2 i kompiluj za pomocą opcji Gothic II. Jeżeli przy dekompilowaniu MDS-a z GI zaznaczasz Gothic II to on traktuje to jako MSB i wychodzi błąd. Pliki ASC są 'uniwersalne', można je przenosić bez problemu.
 
Spoiler

PrzemoRi

PrzemoRi

Użytkownicy
posty64
Propsy2
  • Użytkownicy
Dobra to idzie tak:
1:

2:

Błąd:

Pliki otrzymane:


Gdzie do licha robię błąd?
 

Mr Prezesinho

Mr Prezesinho

Użytkownicy
posty162
Propsy1
  • Użytkownicy
A nie wystarczy włączyć gothica i załączyć animację? Po takiej kombinacji powinien się utworzyć oczekiwany przez ciebie plik.
 
89% graczy uważa, że najważniejsza jest grafika, jeśli uważasz, że te sygnatury nie mają sensu wklej to do podpisu.


PrzemoRi

PrzemoRi

Użytkownicy
posty64
Propsy2
  • Użytkownicy
Nie rozumiem możesz trochę jaśniej co mam zrobić?
 

Mr Prezesinho

Mr Prezesinho

Użytkownicy
posty162
Propsy1
  • Użytkownicy
Włączyć marvina i wpisać play ani nazwatwojejanimacji
 
89% graczy uważa, że najważniejsza jest grafika, jeśli uważasz, że te sygnatury nie mają sensu wklej to do podpisu.


PrzemoRi

PrzemoRi

Użytkownicy
posty64
Propsy2
  • Użytkownicy
Trochę popatrzyłem, trochę pokombinowałem i się udało, mam to .asc od stołu alchemicznego ale zeny na których o jest nie chcą się włączyć. Myślę że trzeba by było najpierw w grze stestować to .asc ale jak, skoro zeny w których jest się nie włączają?
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
ojeju ... jak masz tylko .mds moba to muszisz miecz i pliki .man .mdh , czili dajesz VDF i nim dekompilujesz anims.vdf i tam v compiled znajdujesz te dodatkove pliki .man . mdh i dodajesz je sobie , potem gothic soucerer jak masz vszystko decompilovane to dodajesz do g2 , przes spacera insertujesz popravna .asc i muszi dzialacz
 



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry