Probelm z nowymi zbrojami 1599 4

O temacie

Autor Mr Prezesinho

Zaczęty 17.04.2010 roku

Wyświetleń 1599

Odpowiedzi 4

Mr Prezesinho

Mr Prezesinho

Użytkownicy
posty162
Propsy1
  • Użytkownicy
Mam problem odnośnie tworzenia nowym zbroi. Otóż za pomocą programu 3D Ripper DX "zdobyłem" zbroje z innej gry. Kiedy wczytuję bipety, daję do mesha opcję "physique" i zapisuję po wczytaniu znika mesh. Pytanie następujące: Co trzeba jeszcze zrobić, aby mesh pozostał po zapisaniu. Dodam, że linkowanie z bipetem nie pomaga:)
 
89% graczy uważa, że najważniejsza jest grafika, jeśli uważasz, że te sygnatury nie mają sensu wklej to do podpisu.


Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
niema zaduzo poly ?? bo gothic ma limitu co do tego i jeszcze muszisz physique modifikovacz , trzeba kazdy vert podpojicz pod biped
 


Mr Prezesinho

Mr Prezesinho

Użytkownicy
posty162
Propsy1
  • Użytkownicy
Pomijając fakt phusique po zapisaniu mesh z physique i wczytaniu go w 3dsmaxie on znika bezpowrotnie.
 
89% graczy uważa, że najważniejsza jest grafika, jeśli uważasz, że te sygnatury nie mają sensu wklej to do podpisu.


Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
hmmm naczisnij "H" i na liscie objektov v scenie zobacz ci niema cosz viencej niz bipedy a jesli tak to zproboj usunancz phisyque , jak zadziala to znaczy ze zla phisique
 


Mr Prezesinho

Mr Prezesinho

Użytkownicy
posty162
Propsy1
  • Użytkownicy
Dobra cały problem przez głupiego Dummy :roll:   Dzięki markK. :lol:   Można zamknąć.
 
89% graczy uważa, że najważniejsza jest grafika, jeśli uważasz, że te sygnatury nie mają sensu wklej to do podpisu.



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry