Przedmioty 66812 0

O temacie

Autor

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 66812

Odpowiedzi 0

Kazzmir
  • Gość

Kazzmir
Gość

Przedmioty
2008-01-20, 22:15(Ostatnia zmiana: 2009-07-06, 16:03)
Cytat: Zysk link=topic=97.msg391#msg391 date=Jul 31 2006, 18:44\'
Wszystkie przedmioty zdefiniowane są w katalogu content\items\
Przedmioty definiujemy następująco:
instance kod_przedmiotu(C_Item)
{
 //opcje
};
Zwykle używane właściwości mamy następujące:
name="Nazwa przedmiotu";
mainflag=glowna_flaga; flags=flagi; //To należy skopiować z najpodobniejszego przedmiotu
value=wartosc; //Wartość przedmiotu
damageType=rodzaj_obrazen; //tylko dla broni
damageTotal=obrazenia; //tylko dla broni
wear=WEAR_TORSO; //dla zbroi
protection[rodzaj_obrazen]=ochrona; //poziom ochrony przed danym czynnikiem zapewniany przez zbroję
cond_atr[x]=y;cond_value[x]=wymagana_wartosc; //rodzaj wymaganego atrybutu i wtmagana wielkość
on_equip=funkcja; // funkcja wywoływana podczas nakładania (bez nawiasów)
on_unequip=funkcja; // funkcja wywoływana podczas zdejmowania (bez nawiasów)
visual="model.3ds"; //model przedmiotu
visual_change="animacja_zbroi.asc";
visual_skin=nr; //numer tekstury
scemeName="WAR"; //rodzaj użycia przedmiotu (np. sposób jedzenia)
material=materia; //rodzaj materiału
munition=ItAm_amunicja; //kod amunicji
spell=kod_zaklecia;
mag_circle=wymagany_krag_magii;
description="Nagłówek opisu";
text[n]="Opis w n-tej linii od góry po lewej stronie";
text[n]=liczba_w_n_tej_linii_od_gory_po_prawej stronie;
Najlepiej obejrzeć podobny przedmiot i zrobić analogicznie. :P
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry