O temacie
Autor
Zaczęty 20.01.2008 roku
Wyświetleń 66812
Odpowiedzi 0
Kazzmir Gość
Wszystkie przedmioty zdefiniowane są w katalogu content\items\Przedmioty definiujemy następująco:Kod: [Zaznacz]instance kod_przedmiotu(C_Item){ //opcje};Zwykle używane właściwości mamy następujące:Kod: [Zaznacz]name="Nazwa przedmiotu";mainflag=glowna_flaga; flags=flagi; //To należy skopiować z najpodobniejszego przedmiotuvalue=wartosc; //Wartość przedmiotudamageType=rodzaj_obrazen; //tylko dla bronidamageTotal=obrazenia; //tylko dla broniwear=WEAR_TORSO; //dla zbroiprotection[rodzaj_obrazen]=ochrona; //poziom ochrony przed danym czynnikiem zapewniany przez zbrojęcond_atr[x]=y;cond_value[x]=wymagana_wartosc; //rodzaj wymaganego atrybutu i wtmagana wielkośćon_equip=funkcja; // funkcja wywoływana podczas nakładania (bez nawiasów)on_unequip=funkcja; // funkcja wywoływana podczas zdejmowania (bez nawiasów)visual="model.3ds"; //model przedmiotuvisual_change="animacja_zbroi.asc";visual_skin=nr; //numer teksturyscemeName="WAR"; //rodzaj użycia przedmiotu (np. sposób jedzenia)material=materia; //rodzaj materiałumunition=ItAm_amunicja; //kod amunicjispell=kod_zaklecia;mag_circle=wymagany_krag_magii;description="Nagłówek opisu";text[n]="Opis w n-tej linii od góry po lewej stronie";text[n]=liczba_w_n_tej_linii_od_gory_po_prawej stronie;Najlepiej obejrzeć podobny przedmiot i zrobić analogicznie.
instance kod_przedmiotu(C_Item){ //opcje};
name="Nazwa przedmiotu";mainflag=glowna_flaga; flags=flagi; //To należy skopiować z najpodobniejszego przedmiotuvalue=wartosc; //Wartość przedmiotudamageType=rodzaj_obrazen; //tylko dla bronidamageTotal=obrazenia; //tylko dla broniwear=WEAR_TORSO; //dla zbroiprotection[rodzaj_obrazen]=ochrona; //poziom ochrony przed danym czynnikiem zapewniany przez zbrojęcond_atr[x]=y;cond_value[x]=wymagana_wartosc; //rodzaj wymaganego atrybutu i wtmagana wielkośćon_equip=funkcja; // funkcja wywoływana podczas nakładania (bez nawiasów)on_unequip=funkcja; // funkcja wywoływana podczas zdejmowania (bez nawiasów)visual="model.3ds"; //model przedmiotuvisual_change="animacja_zbroi.asc";visual_skin=nr; //numer teksturyscemeName="WAR"; //rodzaj użycia przedmiotu (np. sposób jedzenia)material=materia; //rodzaj materiałumunition=ItAm_amunicja; //kod amunicjispell=kod_zaklecia;mag_circle=wymagany_krag_magii;description="Nagłówek opisu";text[n]="Opis w n-tej linii od góry po lewej stronie";text[n]=liczba_w_n_tej_linii_od_gory_po_prawej stronie;