Miecz Runiczny z funkcją AI_Start State 3378 6

O temacie

Autor Ziomalek

Zaczęty 8.04.2010 roku

Wyświetleń 3378

Odpowiedzi 6

Ziomalek

Ziomalek

Użytkownicy
posty28
  • Użytkownicy
Elo.
Dałem w moim skrypcie takie 2 linijki, i w linijce z Funkcją AI_Start State wywala mi błąd "Expected ,"(brak przecinka. Nie wiem jak to naprawić. Przesyłam te 2 linijki.
Wld_PlayEffect("spellFX_IceCube", slf, slf, 1, 1, 1, FALSE );
AI_StartState(self, "ZS_MagicFreeze");
 

oreca

oreca

Użytkownicy
posty196
Propsy72
Nagrody
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ta funkcja ma jeszcze dwa parametry, ale nie wiem po co one są.
Wld_PlayEffect("spellFX_IceCube", slf, slf, 1, 1, 1, FALSE );
AI_StartState(self, "ZS_MagicFreeze", 0, "");
tak powinno działać
 

Ziomalek

Ziomalek

Użytkownicy
posty28
  • Użytkownicy
Niestety nie działa. Ciągle ten przecinek :lol: .
 

maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty450
Propsy1
  • Użytkownicy
func void AI_StartState  (var instance n0, var func f1, var int i2, var string s3)var func f1ZS_MagicFreeze, a nie "ZS_MagicFreeze".
 
Spoiler

Ziomalek

Ziomalek

Użytkownicy
posty28
  • Użytkownicy
Napisz może jak to powinno być żebym nie musiał myśleć nad tym co tam wpisać.
A poza tym przy definiowaniu tej funkcji wywala mi błąd Unknown Identifier FUNC(dziwne, że nie znalazło Funca).
EDIT: Zdefiniowałem funkcję, ale ciągle mi się pokazuje Expected ,. Wysyłam nową wersję skryptu.
Wld_PlayEffect("spellFX_IceCube", slf, slf, 1, 1, 1, FALSE );
AI_StartState (self, (ZS_MagicFreeze, 0, 10, TRUE ));
 

Ziomalek

Ziomalek

Użytkownicy
posty28
  • Użytkownicy
 

Ziomalek

Ziomalek

Użytkownicy
posty28
  • Użytkownicy
Problem rozwiązany. Mam jeszcze jedno pytanie. Jaki jest efekt pojawienia się tych kryształków przy zamrażaniu?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry