Blad podczas zmieniania modelu postaci 1132 1

O temacie

Autor sirserpl

Zaczęty 30.03.2010 roku

Wyświetleń 1132

Odpowiedzi 1

sirserpl

sirserpl

Użytkownicy
posty16
Propsy2
  • Użytkownicy
Gdy podmienie bezimniennemu model i animacje oraz tekstury, odpalam gre to wyskakuje mi blad w zSPY´u

MDL: zModel(zCModelProto::3DSMAXAsc): ASC not found WARG_BODY_V0.ASC .... <zModelProto.cpp,#3081>


a w PC_Hero mam


   // ------ visuals ------
   //B_SetNpcVisual       (self, , FACE_N_Player, BodyTex_N, NO_ARMOR);
   
   Mdl_SetVisual (self,"WOLF.MDS");
   // ------ Visual ------ "body_Mesh",      bodyTex         SkinColor   headMesh,         faceTex,      teethTex,   armorInstance   
   Mdl_SetVisualBody (self, "Warg_Body_V0", 9,            0,         "Hum_Head_Pony",    FACE_N_Player,   0,          NO_ARMOR);
   
   // ------ Kampf-Talente ------
   B_SetFightSkills    (self, 10);
 

Blood

Blood

Użytkownicy
posty10
  • Użytkownicy
"Hum_Head_Pony"
Od kiedy to warg nosi ludzką głowe?
NO_ARMOR
I zbroje?


//bez przerabiania, skopiowałem prosto z pliku(Musisz zmienić te Warg_Body2.)

func void B_SetVisuals_WARG()
{
   Mdl_SetVisual         (self, "Wolf.mds");
   //                        Body-Mesh      Body-Tex   Skin-Color   Head-MMS   Head-Tex   Teeth-Tex   ARMOR
   Mdl_SetVisualBody      (self,   "Warg_Body2",   DEFAULT,   DEFAULT,   "",         DEFAULT,     DEFAULT,   -1);
};
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry