Ether Fields to polski projekt gry MMO. Trzeba przyznać, że jak na niekomercyjne przedsięwzięcie wygląda naprawdę obiecująco. Przede wszystkim twórcy dysponują autorskim i naprawdę zaawansowanym silnikiem, na którym powstanie docelowy produkt. Warto też nadmienić, że istnieje możliwość nabycia licencji na engine. W chwili obecnej zorganizowany został konkurs, dzięki któremu każdy z Was będzie mógł sprawdzić możliwości World Editora, a przy okazji sprawdzić się w roli projektanta poziomów.
Regulamin konkursu.* Osoba biorąca udział w konkursie nie może być członkiem zespołu EF'a.
* Wymagana jest rejestracja na
oficjalnym forum gry oraz zgłoszenie faktycznej chęci przystąpienia do konkursu poprzez wysłanie formularza licencyjnego. Formularz uruchomi się przy próbie włączenia niezarejestrowanej wersji World Editora. Należy wypełnić pola: imię, nazwisko, numer kontaktowy GG/telefon oraz obowiązkowo adres e-mail niezbędny do dalszej korespondencji. W ostatnim polu należy wpisać [q]Ether Fields – konkurs[/q]. Wysłanie formularza zgłoszeniowego jest jednoznaczne z zaakceptowaniem regulaminu konkursowego.
* Każdy uczestnik otrzyma licencje silnika na okres trzech tygodni (lub na czas jaki pozostał do ukończenia konkursu) wraz z e-mailem informującym o aktywacji licencji.
* Licencja jest wydawana jednorazowo na wybrany komputer oraz osobę.
* Po zakończeniu konkursu wszystkie licencje tracą ważność więc niemożliwe będzie ponowne uruchomienie World Editora.
* Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi dotyczące obsługi World Editora zostały zamieszczone w instrukcji. Wszystkie inne pytania proszę kierować na forum w odpowiednim dziale.
* Aby projekt został dopuszczony do konkursu musi spełniać następujące kryteria:
1. Projekt spakowany do paczki przez World Ediota przesyłamy pocztą na adres sagaceil.alter@gmail.com wpisując w temacie [q]EF – konkurs[/q]
2. Lokacja musi mieścić się w wymiarach 3x3 do 6x6 segmentów (segment to kwadrat o boku ok. 70m).
3. Można modyfikować wszelkie parametry oświetlenia, nieba, planet, itd.
4. W przypadku niewystarczających zasobów modeli World Editora można wykonać własne – sposób ich dodawania jest opisany w dokumentacji. Należy je jednak przesłać wraz z pracą na e-maila.
5. Tematyka lokacji jest otwarta, tak samo jak kwestia jej stylizacji. Liczy się aspekt artystyczny i dobre wyczucie smaku. Ważny jest klimat, w dalszej kolejności sposób zbudowania lokacji.
* Nad projektem może pracować więcej niż jedna osoba. Należy to jednak wyraźnie podkreślić w formularzu zgłoszeniowym.
* Nagrody będą wysyłane pocztą w kilka dni po ogłoszeniu wyników. Więc w razie zmian adresów jest czas na poinformowanie nas o tym.
* W przypadku pracy wieloosobowej nagroda jest wysyłana na jeden adres (pierwszy wpisany jeśli podacie więcej).
* Uczestnik wraz z przesłaniem swoich prac zespołowi, zrzeka się wszelkich roszczeń autorskich co do wykonanych modeli oraz pracy. Z drugiej strony zespół gwarantuje, że żadne z przesłanych prac nie zostaną w jakikolwiek sposób wykorzystane w celach produkcji gry.
* Wszelkie dane teleadresowa podawane w konkursie przez uczestników są i wyłącznie wykorzystywane w celach korespondencyjnych przez zespół Black Eye
Ramy czasowe konkursu : 1-21 marzec 2010 roku.
Zapraszamy wszystkich zainteresowanych do uczestnictwa!