Effect.DamageType i Tekstury... 3393 3

O temacie

Autor Delvision

Zaczęty 20.02.2010 roku

Wyświetleń 3393

Odpowiedzi 3

Delvision

Delvision

Użytkownicy
posty7
  • Użytkownicy

Delvision

Effect.DamageType i Tekstury...
2010-02-20, 15:51(Ostatnia zmiana: 2010-02-20, 19:03)
1Witam Ostatnio przy "modyfikowaniu" Szponu Beliara Natrafiłem na wers "damagetype" Widziałem w Tutkach że ktoś miał tam wpisane "DAM_BARRIER || DAM_FIRE;" Więc też tak wpisałem by broń uderzała na 2 sposoby jednak Niestety Szponek Wali tylko piorunami i DAM_BARRIER. Podpalanie nie działa wie ktoś czy wogule 2 damage type i Efect można używać w jednej broni? Prosiłbym o Odp (sry jeżelu taki temat już jest)
2.Drógi problem zaistniał przy tworzeniu Armora mianowicie Stworzylem Teksture i wrzuciłem ją do Gry/Gothic2/work/data/Textures/Npc/Armor a w Skryptach napisałem ""Zbroja Beliara.tga";. Model 3ds skopiowalem z Zbroji Magnata. Przy zakładaniu Zbroji wywala z gry i Pisze że bład "MDL:zModel(zCModelProto ::Load3DSMAXAsc): not faund:ZBROJA BELIARA.ASC......<ZModelProto.cpp3081> Ogulnie textura jest zapisana w tga Cały skrypt wygłada tak
// ******************************************************
INSTANCE ITAR_DiablosArmor (C_Item)
{
   name                =   "DiablosArmor";

   mainflag             =   ITEM_KAT_ARMOR;
   flags                =   0;

   protection [PROT_EDGE]   =   666;
   protection [PROT_BLUNT] =    666;
   protection [PROT_POINT] =    666;
   protection [PROT_FIRE]    =    3;
   protection [PROT_MAGIC] =    3;

   value                =   VALUE_ITAR_DiablosArmor;

   wear                =   WEAR_TORSO;

   visual                =   "ItAr_CHAOS_ADDON.3ds";
   visual_change                  =   "Zbroja Beliara.tga";
   visual_skin          =   0;
   material             =   MAT_LEATHER;

   description            =   name;

   TEXT[1]               =   NAME_Prot_Edge;         
   COUNT[1]            =    protection   [PROT_EDGE];
   
   TEXT[2]               =   NAME_Prot_Point;      
   COUNT[2]            =    protection   [PROT_POINT];
   
   TEXT[3]             =   NAME_Prot_Fire;         
   COUNT[3]            =    protection   [PROT_FIRE];
   
   TEXT[4]               =   NAME_Prot_Magic;      
   COUNT[4]            =    protection   [PROT_MAGIC];
   
   TEXT[5]               =   NAME_Value;         
   COUNT[5]            =    value;
};

// ******************************************************
Prośiłbym o pomoc...
Oj sry tam miało pisać Tga. To w takim razie tekstura nazywa się Zbroja Beliara.tga a model 3ds ItAr_CHAOS_ADDON.3ds ktos ma pomysl dlaczego wywala?
 

fifka

fifka

DreamVader
posty563
Propsy50
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader

fifka
DreamVader

Effect.DamageType i Tekstury...
#1 2010-02-20, 16:07(Ostatnia zmiana: 2010-02-20, 16:08)
niema czegoś takiego jak Zbroja Beliara.asc. .asc to taki jaby model czy animka w tym formacie czyli np hełm jest  na tym modelu asc itp
(plik asc w skrypcie nie otpowiada za texturę)
 
Naprawdę dokopałeś się do postów typa nieaktywnego na forum od 10 lat? Weź wyjdź z domu.

paladinho

paladinho

Użytkownicy
posty59
  • Użytkownicy
Ale on chyba zrobił nowe asc i w nim przypisał texturę.

Edit. Nie doczytałem, mój błąd. Rzeczywiście musisz zrobić plik asc
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Cytuj
1Witam Ostatnio przy "modyfikowaniu" Szponu Beliara Natrafiłem na wers "damagetype" Widziałem w Tutkach że ktoś miał tam wpisane "DAM_BARRIER || DAM_FIRE;"
http://themodders.org/index.php?showtopic=8868
i co tam pisze przy BARRIER ??? nie używać i jak już to jedna kreska oddzielająca a nie 2 ;)


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry