ja zwykle robię tak: gdy wyskakuje błąd w spacerze, czekam aż skompiluje do końca gothic.dat; później otwieram gothic sourcer i z file wybieram new solution, gothic 2, first decompile dat-wybieram ów plik dat(mus istnieć poza tym plik ou.bin albo z dysku trzeba wybrać), klikam F8(decompile) i wyskoczą wszystkie błędy z gothic.dat-powinien się również u Ciebie wtedy ten błąd z linijką 176-korygujesz, z powrotem do spacera, reparse i wsio
edit: tak dla pewności: dodałeś npca do Startup.d?
//*********************************************************************
// Info EXIT
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_KDF_888_viqux_siema (C_INFO)
{
npc = KDF_888_viqux;
nr = 1;
condition = DIA_KDF_888_viqux_siema_Condition;
information = DIA_KDF_888_viqux_siema_Info;
permanent = TRUE;
description = "Co słychać?";
};
FUNC INT DIA_KDF_888_viqux_siema_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_KDF_888_viqux_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};
//*********************************************************************
// Zadanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_KDF_888_viqux_zadanie (C_INFO)
{
npc = KDF_888_viqux;') //usuń tą apostrofę i nawias, bo i tak tu wyskoczy błąd
nr = 1;
condition = DIA_KDF_888_viqux_zadanie_Condition;
information = DIA_KDF_888_viqux_zadanie_Info;
permanent = FALSE;
description = "Zakochałeś się?";
};
FUNC INT DIA_KDF_888_viqux_zadanie_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_KDF_888_viqux_siema))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_KDF_888_viqux_zadanie_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_KDF_888_viqux_zadanie_15_00"); //A kto pyta?
AI_Output (self ,other,"DIA_KDF_888_viqux_zadanie_55_01"); //Kocham smerfetkę i jest mi z tym dobrze. Masz kurwa do niej jakiś problem? Przynieś mi CKM'a!
AI_Output (self ,other,"DIA_KDF_888_viqux_zadanie_55_02"); // Dawaj tu CKm.
Log_CreateTopic (TOPIC_smf, LOG_MISSSION);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_smf, LOG_RUNNING);
B_Logentry (TOPIC_smf,"Smerfetka dla Roberta");
};
//*********************************************************************
// Koniec Zadania
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_KDF_888_viqux_browar (C_INFO)
{
npc = KDF_888_viqux;
nr = 1;
condition = DIA_KDF_888_viqux_browar_Condition;
information = DIA_KDF_888_viqux_browar_Info;
permanent = FALSE;
description = "Mam Smerfetkę";
};
FUNC INT DIA_KDF_888_viqux_browar_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_KDF_888_viqux_zadanie))
{&& (npc hasitems (other, itfo_beer) >= 1)
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_KDF_888_viqux_browar_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_KDF_888_viqux_browar_15_00"); //Mam smerfetkę.
AI_Output (self ,other,"DIA_KDF_888_viqux_browar_55_01"); //Yeah dzięki kurwa.
AI_Output (self ,other,"DIA_KDF_888_viqux_browar_55_02"); //Trzymaj złoto.
B_giveinvitems (other,self,itfo_beer, 1);
Createinvitems (self, itmi_gold, 5000);
B_Giveinvitems (self,other, itmi_gold, 5000);
B_Logentry (TOPIC_smf,"smerfetka dostarczona");
Log_SetTopicStatus (TOPIC_smf, LOG_SUCCESS);
};
na Twoim miejscu zrobiłbym paczkę z modem