linijka 176 której nie ma. 7725 24

O temacie

Autor karus

Zaczęty 18.02.2010 roku

Wyświetleń 7725

Odpowiedzi 24

karus

karus

Użytkownicy
posty122
  • Użytkownicy

karus

linijka 176 której nie ma.
2010-02-18, 14:48(Ostatnia zmiana: 2010-02-19, 09:01)
Witam.

http://www.youtube.com/watch?v=FNvE0JFQGvw
Korzystałem z tych poradników. Zrobiłem swój miecz, postać, dialogi (quest). Powstaje zasadnicze pytanie - przy naprawie skryptów wyskakuje mi informacja że brakuje ";" w linijce 176. No ale ani plik z postacią, ani z dialogami nie ma aż tylu linii. Sprawdziłem plik z mieczem - tam, w tej linijce NIC nie zmieniałem. O co może biegać? Pozdrawiam, wrzuce tera skrypty.

1. Quest

Cytuj
//*********************************************************************
//   Info EXIT
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_KDF_888_viqux_siema   (C_INFO)
{
   npc         = KDF_888_viqux;
   nr          = 1;
   condition   = DIA_KDF_888_viqux_siema_Condition;
   information = DIA_KDF_888_viqux_siema_Info;
   permanent   = TRUE;
   description = "Co słychać?";
};

FUNC INT DIA_KDF_888_viqux_siema_Condition()
{
   return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_KDF_888_viqux_EXIT_Info()
{
   AI_StopProcessInfos (self);
};

//*********************************************************************
//   Zadanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_KDF_888_viqux_zadanie   (C_INFO)
{
   npc         = KDF_888_viqux;')
   nr          = 1;
   condition   = DIA_KDF_888_viqux_zadanie_Condition;
   information = DIA_KDF_888_viqux_zadanie_Info;
   permanent   = FALSE;
   description = "Zakochałeś się?";
};

FUNC INT DIA_KDF_888_viqux_zadanie_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_KDF_888_viqux_siema))
{
   return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_KDF_888_viqux_zadanie_Info()
{
   AI_Output (other,self ,"DIA_KDF_888_viqux_zadanie_15_00"); //A kto pyta?
   AI_Output (self ,other,"DIA_KDF_888_viqux_zadanie_55_01"); //Kocham smerfetkę i jest mi z tym dobrze. Masz kurwa do niej jakiś problem? Przynieś mi CKM'a!
   AI_Output (self ,other,"DIA_KDF_888_viqux_zadanie_55_02"); // Dawaj tu CKm.

   Log_CreateTopic (TOPIC_smf, LOG_MISSSION);
        Log_SetTopicStatus (TOPIC_smf, LOG_RUNNING);
   B_Logentry (TOPIC_smf,"Smerfetka dla Roberta");

};



//*********************************************************************
//   Koniec Zadania
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_KDF_888_viqux_browar   (C_INFO)
{
   npc         = KDF_888_viqux;
   nr          = 1;
   condition   = DIA_KDF_888_viqux_browar_Condition;
   information = DIA_KDF_888_viqux_browar_Info;
   permanent   = FALSE;
   description = "Mam Smerfetkę";
};

FUNC INT DIA_KDF_888_viqux_browar_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_KDF_888_viqux_zadanie))
{&& (npc hasitems (other, itfo_beer) >= 1)
{
   return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_KDF_888_viqux_browar_Info()
{
   AI_Output (other,self ,"DIA_KDF_888_viqux_browar_15_00"); //Mam smerfetkę.
   AI_Output (self ,other,"DIA_KDF_888_viqux_browar_55_01"); //Yeah dzięki kurwa.
   AI_Output (self ,other,"DIA_KDF_888_viqux_browar_55_02"); //Trzymaj złoto.

        B_giveinvitems (other,self,itfo_beer, 1);
   Createinvitems (self, itmi_gold, 5000);
   B_Giveinvitems (self,other, itmi_gold, 5000);
   B_Logentry (TOPIC_smf,"smerfetka dostarczona");
    Log_SetTopicStatus (TOPIC_smf, LOG_SUCCESS);

};

2. Postać

instance KDF_888_viqux (Npc_Default) //Postać stworzył Karol
{
// ------ NSC ------
name = "viqux";
guild = GIL_KDF;
id = 888;
voice = 10;
flags   = 0; //NPC_FLAG_IMMORTAL oder 0
npctype = NPCTYPE_MAIN;

// ------ Attribute ------
B_SetAttributesToChapter (self, 5); //setzt Attribute und LEVEL entsprechend dem angegebenen Kapitel (1-6)

// ------ Kampf-Taktik ------
fight_tactic = FAI_HUMAN_NORMAL; // MASTER / STRONG / NORMAL / COWARD

// ------ Equippte Waffen ------ //Munition wird automatisch generiert, darf aber angegeben werden
EquipItem (self, ItMw_addon_naszakosa);
CreateInvItems (self, itri_prot_fire_01, 2);

// ------ Inventory ------
B_CreateAmbientInv (self);

// ------ visuals ------ //Muss NACH Attributen kommen, weil in B_SetNpcVisual die Breite abh. v. STR skaliert wird
B_SetNpcVisual (self, MALE, "Hum_Head_Pony", Face_N_Lee, BodyTex_N, ITAR_KDF_L);
Mdl_SetModelFatness (self, 0);
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Mage.mds"); // Tired / Militia / Mage / Arrogance / Relaxed

// ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
B_GiveNpcTalents (self);

// ------ Kampf-Talente ------ //Der enthaltene B_AddFightSkill setzt Talent-Ani abhängig von TrefferChance% - alle Kampftalente werden gleichhoch gesetzt
B_SetFightSkills (self, 30); //Grenzen für Talent-Level liegen bei 30 und 60

// ------ TA anmelden ------
daily_routine = Rtn_Start_888;
};

FUNC VOID Rtn_Start_888 ()
{
TA_Stand_Eating (07,00,21,00,"NT_TAVERNE_04");
TA_Sit_Bench (21,00,07,00,"NW_BIGFARM_HUT_BENCH_02");
};

3. Broń

INSTANCE ItMw_Addon_naszakosa (C_Item)
{
name = "Kosa";  

mainflag = ITEM_KAT_NF;
flags = ITEM_2HD_SWD|ITEM_MISSION;
material = MAT_METAL;

value = 1000;

damageTotal  = 130;
damagetype = DAM_EDGE;
range =  110;

cond_atr[2]   = ATR_STRENGTH;
cond_value[2]  = 100;
visual = "ItMw_065_1h_sword_bastard_03.3DS";

description = name;
TEXT[1]= "Ta broń ładnie kosi";
TEXT[2] = NAME_Damage; COUNT[2] = damageTotal;
TEXT[3] = NAME_Str_needed; COUNT[3] = cond_value[2];
TEXT[4] = NAME_TwoHanded;
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};

Od dziś uczę się moddingu :)  Pozdrawiam
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
A może zobacz jaka nazwa pliku najpierw? Hmm ?
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

karus

karus

Użytkownicy
posty122
  • Użytkownicy
Dla postaci jest to KDF_888_viqux, a dla questa DIA_KDF_888_viqux
 

jendrzejs

jendrzejs

Użytkownicy
posty586
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy
W jakim pliku jest ten błąd ? W logu zSpy powinno ci wyświetlić.
 

karus

karus

Użytkownicy
posty122
  • Użytkownicy

karus

linijka 176 której nie ma.
#4 2010-02-18, 18:09(Ostatnia zmiana: 2010-02-18, 18:10)
gdzie te logi są? Nic mi nie wyswietla ;f
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
To czym ty kompilujesz? Gothic starterem czy spacerem? Gothic starterem kompiluj :X
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

karus

karus

Użytkownicy
posty122
  • Użytkownicy
ale musze miec plik ini, a go nie mam :f
 

fifka

fifka

DreamVader
posty563
Propsy50
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader
jak nie masz?
 
Naprawdę dokopałeś się do postów typa nieaktywnego na forum od 10 lat? Weź wyjdź z domu.

karus

karus

Użytkownicy
posty122
  • Użytkownicy
Już mówię że robiłem do pewnego stopnia jak pokazano na filmiku u góry (1 post). Gość kazał naprawiać skrypty w spacerze a nie gothic starterze. Nie kazał pisać pliku ini a ni nic :F.
 

fifka

fifka

DreamVader
posty563
Propsy50
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader
w ostatnim kazał na końcu
 
Naprawdę dokopałeś się do postów typa nieaktywnego na forum od 10 lat? Weź wyjdź z domu.

jendrzejs

jendrzejs

Użytkownicy
posty586
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To gość źle kazał.
 

karus

karus

Użytkownicy
posty122
  • Użytkownicy

karus

linijka 176 której nie ma.
#11 2010-02-18, 18:39(Ostatnia zmiana: 2010-02-18, 18:40)
Skoro tak to dlaczego kazał w spacerze naprawiać skrypty? A nie w starterze? :)
 

fifka

fifka

DreamVader
posty563
Propsy50
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader

fifka
DreamVader

linijka 176 której nie ma.
#12 2010-02-18, 18:58(Ostatnia zmiana: 2010-02-18, 18:59)
bo spacer sprawdza wszystko i kompiluje i od razu daje wszystkie błędy a nie po jednym a jak nie to obejrzyj
film czipa17 o problemach ze spacerem
 
Naprawdę dokopałeś się do postów typa nieaktywnego na forum od 10 lat? Weź wyjdź z domu.

karus

karus

Użytkownicy
posty122
  • Użytkownicy
AppName: spacer2.exe AppVer: 2.6.0.0 ModName: ntdll.dll
ModVer: 5.1.2600.5755 Offset: 00010fda

hmm critical error w spacerze kiedy ładuję dialogi. Jakaś rada?:)
 

fifka

fifka

DreamVader
posty563
Propsy50
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader

fifka
DreamVader

linijka 176 której nie ma.
#14 2010-02-18, 19:39(Ostatnia zmiana: 2010-02-18, 19:39)
po co dialogi kompilujesz w spacerze jak gothicstarter_mod kompiluje dialogi (Moja rada: kopiluj w spacerze jak zrobisz jakiegoś moda z kilkoma NPC bo z jednym to można dla siebię)
 
Naprawdę dokopałeś się do postów typa nieaktywnego na forum od 10 lat? Weź wyjdź z domu.

karus

karus

Użytkownicy
posty122
  • Użytkownicy

karus

linijka 176 której nie ma.
#15 2010-02-18, 19:47(Ostatnia zmiana: 2010-02-18, 21:06)
dobra odpaliłem tego gothic startera, i w logu zspy wyskakuje coś takiego:



ktoś to kuma xD?
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Edytowałeś plik gothic.src?

karus

karus

Użytkownicy
posty122
  • Użytkownicy
 

jendrzejs

jendrzejs

Użytkownicy
posty586
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To ktoś Ci musi wysłać czystego Gothic.src i sobie podmienisz.
 

karus

karus

Użytkownicy
posty122
  • Użytkownicy
W takim razie czy mógłby ktoś wrzucić gothic.src na jakikolwiek hosting? Będę wdzięczny. :D
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry