I pytanie jest moje... co dalej? (Proszę o w miarę czytelną formę)...(chodzi również o mdsa...tzn czy można tylko pozmieniać klatki i podmienić nazwy z istniejącego?)
Jasne, że można. Najlepiej wzorować się na np. humans_1hst2.mds, ale trzeba pilnować klatek, żeby nie wychodziły za ramy. A animacji od zera raczej nie zrobisz, chyba że jesteś dobrym animatorem. Można po prostu przerabiać położenie kości.
Kości nie zepsujesz, chyba żebyś je usuwał lub przesuwał za daleko. No i animacje trzeba zapisywać jako animation, a meshe jako mesh.
Najlepszy jest do tego 3ds max, ale jakoś go nie lubię, więc używam Blendera.
No i jakbyś się wzorował na humans_1hst2.mds, to dodaj jeszcze animacje wyciągania w biegu:
T_MOVE_2_1HMOVE
i chowania
T_1HMOVE_2_MOVE
Bo miecz wyciągałby się ja jednoręczny podczas biegu i klawiszem 1, mimo, że poprawiłbyś:
T_1H_2_1HRUN
T_1HRUN_2_1H