Nowy styl walki 4315 5

O temacie

Autor zalpl

Zaczęty 2.02.2010 roku

Wyświetleń 4315

Odpowiedzi 5

zalpl

zalpl

Użytkownicy
posty92
  • Użytkownicy

zalpl

Nowy styl walki
2010-02-02, 15:15(Ostatnia zmiana: 2010-02-02, 15:18)
Od razu na początku uprzedzam że nie chodzi o duale czy tarcze... chce tu zrobić mały spis (bo sam nie wiem) rzeczy które trzeba zrobić żeby uzyskać nowy styl walki... potem będzie to można do tutków wsadzić czy coś. No to tak ...(bez wypakowywania .asc, itp.)...(podajcie może jeszcze do jakich plików co i jak jeśli można)
1. Zrobić animacje (combo, run, walk, turn, itp.)...czyli otworzyć plik HUM_BODY_NAKED0.asc (chyba dobrze?) i klatka po klatce robić animacje...(i tu coś jeszcze...czy trzeba zapobiegać jakoś zepsuciem jakichś elementów? kości czy coś w tym stylu? najlepiej niech ktoś napisze o tym też :)  
I pytanie jest moje... co dalej? (Proszę o w miarę czytelną formę)...(chodzi również o mdsa...tzn czy można tylko pozmieniać klatki i podmienić nazwy z istniejącego?)
 

fifka

fifka

DreamVader
posty563
Propsy50
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader

fifka
DreamVader

Nowy styl walki
#1 2010-02-02, 15:27(Ostatnia zmiana: 2010-02-02, 17:43)
Mds... i sam nie wiem co dalej

ale jak mds zrobisz to twoja sprawa

Więcej takich postów a będzie warn za spam


sorry nie doczytałem posta wyżej
 
Naprawdę dokopałeś się do postów typa nieaktywnego na forum od 10 lat? Weź wyjdź z domu.

maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty450
Propsy1
  • Użytkownicy
Cytuj
I pytanie jest moje... co dalej? (Proszę o w miarę czytelną formę)...(chodzi również o mdsa...tzn czy można tylko pozmieniać klatki i podmienić nazwy z istniejącego?)
Jasne, że można. Najlepiej wzorować się na np. humans_1hst2.mds, ale trzeba pilnować klatek, żeby nie wychodziły za ramy. A animacji od zera raczej nie zrobisz, chyba że jesteś dobrym animatorem. Można po prostu przerabiać położenie kości.

Kości nie zepsujesz, chyba żebyś je usuwał lub przesuwał za daleko. No i animacje trzeba zapisywać jako animation, a meshe jako mesh.
Najlepszy jest do tego 3ds max, ale jakoś go nie lubię, więc używam Blendera.  :)  

No i jakbyś się wzorował na humans_1hst2.mds, to dodaj jeszcze animacje wyciągania w biegu:
T_MOVE_2_1HMOVE
i chowania
T_1HMOVE_2_MOVE

Bo miecz wyciągałby się ja jednoręczny podczas biegu i klawiszem 1, mimo, że poprawiłbyś:
T_1H_2_1HRUN
T_1HRUN_2_1H
 
Spoiler

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
no nielapie dlaczego sie samy neuczycze potem jest to tak jakby jeden czloviek sedzi na nektorymi funkcjami cale dni i vy poprostu myszlicze ze kazdy to napisze i bendzieczie miecz
Moze ktosz sprobuje zajzecz na tutoriale a na mds i postaracz sie zalapacz oco tam chodzi...No przeczesz vam kazdy nenapisze  tutorial
 


zalpl

zalpl

Użytkownicy
posty92
  • Użytkownicy
no nielapie dlaczego sie samy neuczycze potem jest to tak jakby jeden czloviek sedzi na nektorymi funkcjami cale dni i vy poprostu myszlicze ze kazdy to napisze i bendzieczie miecz
Moze ktosz sprobuje zajzecz na tutoriale a na mds i postaracz sie zalapacz oco tam chodzi...No przeczesz vam kazdy nenapisze  tutorial

MarkK po pierwsze czy napisałeś mi jakąkolwiek odpowiedź na temat? Po drugie ja zauważyłem że chodzisz po tematach i tylko narzekasz i gadasz na ludzi...może trochę pomożesz a nie? MaciejG napisał wypowiedź (za którą dziękuje) która z pewnością będzie bardziej przydatna niż twoja... (nabijasz sobie posty?)

PS: Żeby nie był offtopic to powiem że jak sam to zrobię to może tutka napisze...(Dziękuje jeszcze raz MaćkowiG, jak coś będę pytał :P )
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
No i co v tym vcale nelapie poco bym sobie posty nabijal
jak chcesz te novy styl to najpierv robisz animki ktosz ma tutorial na youtube dla maxa
s tymi animkami najlepiej tak ze vypakujesz jakysz styl walki i go ogondasz zebysz zalapal jak my bycz dluga i jak ma vyglondacz : czili cios bronia, chvila czasu na nastempna sekvencje i povrot o pozycji podstavovej tak zrobisz kombo i kazdy jedena sekvencja tak miala by vyglondacz .
Jak masz animki to robisz MDS dla ielonych najlepiej kopiovacz stare i zmienacz animke i jej klatki zgodne z ustavienami ktore sa vyjasnione v tutorialu OMUVIENE MDS ATAKU
jak masz i mds novej valki to robisz skript broni ktora uzyva novy styl : robisz skript miecza a dopisujesz
Cytuj
on_equip          = Equip_novystyl;
    on_unequip          = UnEquip_novystyl;

i ponizej dodajesz funkcje
Cytuj
FUNC INT Equip_dual()
{
   Mdl_ApplyOverlayMds(self,"humans_novystyl.mds");
};

FUNC VOID UnEquip_dual()
{
   Mdl_RemoveOverlayMds(self,"humans_novystyl.mds");
};
 



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry