Zmienianie wyglądu bohatera po dialogu 10024 0

O temacie

Autor

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 10024

Odpowiedzi 0

Kazzmir
  • Gość

Kazzmir
Gość

Zmienianie wyglądu bohatera po dialogu
2008-01-20, 22:07(Ostatnia zmiana: 2009-07-06, 15:36)
Cytat: Radius link=topic=87.msg15289#msg15289 date=Nov 27 2006, 18:56\'
TUTORIAL PRZEROBIONY

no więc musimy dać taki kod:
AI_UnequipArmor(other);
MDL_SetVisualBody(hero, "hum_body_Naked0",1,1,"HUM_HEAD_BALD",118,0,-1); //tutaj możemy zmienić tekstury, ale bardzo ważne jest żeby zostawić -1 na końcu
AI_EquipBestArmor(other);
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry