Nie wyświetlają się dialogi 2710 7

O temacie

Autor Markool

Zaczęty 24.01.2010 roku

Wyświetleń 2710

Odpowiedzi 7

Markool

Markool

Użytkownicy
posty39
Propsy1
  • Użytkownicy

Markool

Nie wyświetlają się dialogi
2010-01-24, 07:59(Ostatnia zmiana: 2010-01-24, 09:40)
dialogi mi nie chcą działać a wszystko jest poprawne nie gadają połowy dialogów szczególnie te z zadaniem

1 NPC




//*********************************************************************
// Info EXIT
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_krz_mod_NPC_markool_EXIT   (C_INFO)
{
npc = krz_mod_NPC_markool;
nr  = 999;
condition   = DIA_krz_mod_NPC_markool_EXIT_Condition;
information = DIA_krz_mod_NPC_markool_EXIT_Info;
permanent   = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT DIA_krz_mod_NPC_markool_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_krz_mod_NPC_markool_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);

};

//*********************************************************************
// Info elo
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_krz_mod_NPC_markool_elo   (C_INFO)
{
npc = krz_mod_NPC_markool;
nr  = 1;
condition   = DIA_krz_mod_NPC_markool_elo_Condition;
information = DIA_krz_mod_NPC_markool_elo_Info;
permanent   = FALSE;
description = "Co słychać?";
};

FUNC INT DIA_krz_mod_NPC_markool_elo_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_krz_mod_NPC_markool_elo_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_krz_mod_NPC_markool_elo_15_00"); //Co słychać?
AI_Output (self ,other,"DIA_krz_mod_NPC_markool_elo_01_01"); //Sram!
AI_Output (self ,other,"DIA_krz_mod_NPC_markool_elo_01_02"); //nie przeszkadać.
AI_Output (other,self,"DIA_krz_mod_NPC_markool_elo_15_03"); //Dlaczego?
AI_Output (self ,other,"DIA_krz_mod_NPC_markool_elo_01_04"); //No bo sram.


};


////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////


INSTANCE DIA_krz_mod_NPC_markool_dead   (C_INFO)
{
npc = krz_mod_NPC_markool;
nr  = 2;
condition   = DIA_krz_mod_NPC_markool_dead_Condition;
information = DIA_krz_mod_NPC_markool_dead_Info;
permanent   = TRUE;
description = "Jak zrobić NPCa?";
};

FUNC INT DIA_krz_mod_NPC_markool_dead_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_krz_mod_NPC_markool_dead_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_krz_mod_NPC_markool_dead_15_00"); //Jak cię zabić?
AI_Output (self ,other,"DIA_krz_mod_NPC_markool_dead_01_01"); //a co?
AI_Output (self ,other,"DIA_krz_mod_NPC_markool_dead_01_02"); //chcesz zdobyć mą legendarną jabłeczną kuszę?
AI_Output (other,self,"DIA_krz_mod_NPC_markool_dead_15_03"); //yes.
AI_Output (self ,other,"DIA_krz_mod_NPC_markool_dead_01_04"); //Spadaj ćwoku zrozumiano
AI_Output (self ,other,"DIA_krz_mod_NPC_markool_dead_01_05");//zanim podetrę się o twą głowę.

};
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
INSTANCE DIA_krz_mod_NPC_markool_Infos   (C_INFO)
{
npc = krz_mod_NPC_markool;
nr  = 3;
condition   = DIA_krz_mod_NPC_markool_Infos_Condition;
information = DIA_krz_mod_NPC_markool_Infos_Info;
permanent   = False;
description = "mogę ci pomuc?";
};

FUNC INT DIA_krz_mod_NPC_markool_Infos_Condition()

{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_krz_mod_NPC_markool_elo))
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_krz_mod_NPC_markool_Infos_Info()
{
AI_Output (other,self ,"krz_mod_NPC_markool_Infos_15_00"); //ej ty skoro wiem jaki masz problem to morze będe wstanie ci pomuc
AI_Output (self ,other,"krz_mod_NPC_markool_Infos_01_01"); //nie morzna mi pomuc, chociaż
AI_Output (self ,other,"krz_mod_NPC_markool_Infos_01_02"); //przyniesz mi kawałek papieru toaletowego
AI_Output (other,self,"krz_mod_NPC_markool_Infos_15_03"); //dobra gdzie go znajdę?
AI_Output (self ,other,"krz_mod_NPC_markool_Infos_01_04"); //poszukaj a nie idziesz na łatwizne.
AI_Output (self ,other,"krz_mod_NPC_markool_Infos_01_05");//Ale ponoć słyszałem że kręci się tu pewien wilk ze sraczką, poszukaj go w kanionie troli widać pobiera nauki od czarnego trolla jak srać by na guwnie wyrusł słoneczny aloes

Log_CreateTopic(TOPIC_toaleciarz, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus(TOPIC_toaleciarz, LOG_RUNNING);
B_LogEntry(TOPIC_toaleciarz, "Markool potrzebuje Papieru Toaletowego, wspominał coś o wilku i kanionie troli lepij się rozejrze na miejscu morze spotkam kogoś kto mi pomoże.");
};
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
INSTANCE DIA_krz_mod_NPC_markool_dawajInfos   (C_INFO)
{
npc = krz_mod_NPC_markool;
nr  = 4;
condition   = DIA_krz_mod_NPC_markool_dawajInfos_Condition;
information = DIA_krz_mod_NPC_markool_dawajInfos_Info;
permanent   = False;
description = "Mam twuj papier";
};

FUNC INT DIA_krz_mod_NPC_markool_dawajInfos_Condition()

{
if (npc_knowsinfo (other,DIA_krz_mod_NPC_markool_Infos))
&& (npc_hasitems (other, Papier_Toaletowy) >=1)
{
return TRUE;
};
};


FUNC VOID DIA_krz_mod_NPC_markool_dawajInfos_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_krz_mod_NPC_markool_dawajInfos_15_00"); //eno mam papierzastego
AI_Output (self ,other,"DIA_krz_mod_NPC_markool_dawajInfos_01_01"); //dawaj
AI_Output (self ,other,"DIA_krz_mod_NPC_markool_dawajInfos_01_02"); //ahh naprawdę mi ulrzyło
AI_Output (other,self,"DIA_krz_mod_NPC_markool_dawajInfos_15_03"); //Serio?
AI_Output (self ,other,"DIA_krz_mod_NPC_markool_dawajInfos_01_04"); //NIE!!
AI_Output (self ,other,"DIA_krz_mod_NPC_markool_dawajInfos_01_05");//ale dajmy temu spokuj dziś cię nie zabije ale uważaj.
AI_Output (self ,other,"DIA_krz_mod_NPC_markool_dawajInfos_01_06");//Ponieważ kocham cię!
AI_Output (self ,other,"DIA_krz_mod_NPC_markool_dawajInfos_01_07");//A oto i prezent.
AI_Output (self ,other,"DIA_krz_mod_NPC_markool_dawajInfos_01_08");//Słyszałem o handlarzu który skupuje takie rzeczy ale to już inna historia ...

B_giveinvitems(other,self,Papier_Toaletowy,1);
Createinvitems(self,Zuzyty_Papier_Toaletowy,1);
B_giveinvitems(self,other,Zuzyty_Papier_Toaletowy,1);
B_LogEntry(TOPIC_toaleciarz, "Fajny prezent otrzymałem naprawdę się ciesze hehe");
Log_SetTopicStatus(TOPIC_toaleciarz, LOG_SUCCESS);
 
};

2NPC



//*********************************************************************
// Info EXIT
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_krz_mod_NPC_mostowy_EXIT   (C_INFO)
{
npc = krz_mod_NPC_mostowy;
nr  = 999;
condition   = DIA_krz_mod_NPC_mostowy_EXIT_Condition;
information = DIA_krz_mod_NPC_mostowy_EXIT_Info;
permanent   = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT DIA_krz_mod_NPC_mostowy_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_krz_mod_NPC_mostowy_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);

};

//*********************************************************************
// Info elo
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_krz_mod_NPC_mostowy_elo   (C_INFO)
{
npc = krz_mod_NPC_mostowy;
nr  = 1;
condition   = DIA_krz_mod_NPC_mostowy_elo_Condition;
information = DIA_krz_mod_NPC_mostowy_elo_Info;
permanent   = FALSE;
description = "Kim jesteś?";
};

FUNC INT DIA_krz_mod_NPC_mostowy_elo_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_krz_mod_NPC_mostowy_elo_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_krz_mod_NPC_mostowy_elo_15_00"); //Kim jesteś?
AI_Output (self ,other,"DIA_krz_mod_NPC_mostowy_elo_01_01"); //Twoją matką
AI_Output (other ,self,"DIA_krz_mod_NPC_mostowy_elo_01_02"); //kim?
AI_Output (self,other,"DIA_krz_mod_NPC_mostowy_elo_15_03"); //Nieważne


};


////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
INSTANCE DIA_krz_mod_NPC_mostowy_co   (C_INFO)
{
npc = krz_mod_NPC_mostowy;
nr  = 2;
condition   = DIA_krz_mod_NPC_mostowy_co_Condition;
information = DIA_krz_mod_NPC_mostowy_co_Info;
permanent   = FALSE;
description = "Co tu robisz?";
};

FUNC INT DIA_krz_mod_NPC_mostowy_co_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_krz_mod_NPC_mostowy_elo))
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_krz_mod_NPC_mostowy_co_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_krz_mod_NPC_mostowy_co_15_00"); //Co tu robisz?
AI_Output (self ,other,"DIA_krz_mod_NPC_mostowy_co_01_01"); //stoję
AI_Output (other ,self,"DIA_krz_mod_NPC_mostowy_co_01_02"); //a na co?
AI_Output (self,other,"DIA_krz_mod_NPC_mostowy_co_15_03"); //na informejszyn


};
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
INSTANCE DIA_krz_mod_NPC_mostowy_masz   (C_INFO)
{
npc = krz_mod_NPC_mostowy;
nr  = 3;
condition   = DIA_krz_mod_NPC_mostowy_masz_Condition;
information = DIA_krz_mod_NPC_mostowy_masz_Info;
permanent   = FALSE;
description = "Jakie informejszyn";
};

FUNC INT DIA_krz_mod_NPC_mostowy_masz_condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_krz_mod_NPC_mostowy_co))
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_krz_mod_NPC_mostowy_masz_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_krz_mod_NPC_mostowy_masz_15_00"); //Jakie informejszyn?
AI_Output (self ,other,"DIA_krz_mod_NPC_mostowy_masz_01_01"); //normalne ze świata
AI_Output (other ,self,"DIA_krz_mod_NPC_mostowy_masz_01_02"); //aha
AI_Output (self,other,"DIA_krz_mod_NPC_mostowy_masz_15_03"); //jak czegoś chcesz to pytaj!


};

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
INSTANCE DIA_krz_mod_NPC_mostowy_papier   (C_INFO)
{
npc = krz_mod_NPC_mostowy;
nr  = 4;
condition   = DIA_krz_mod_NPC_mostowy_papier_Condition;
information = DIA_krz_mod_NPC_mostowy_papier_Info;
permanent   = FALSE;
description = "Papier toaletowy ...";
};

FUNC INT DIA_krz_mod_NPC_mostowy_papier_condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_krz_mod_NPC_markool_Infos))
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_krz_mod_NPC_mostowy_papier_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_krz_mod_NPC_mostowy_papier_15_00"); //hej wiesz coś na temat papierów toaletowych
AI_Output (self ,other,"DIA_krz_mod_NPC_mostowy_papier_01_01"); //co?
AI_Output (other ,self,"DIA_krz_mod_NPC_mostowy_papier_15_02"); //pejperów
AI_Output (self,other,"DIA_krz_mod_NPC_mostowy_papier_01_03"); //ahha wilczek mi zwinął jeden
AI_Output (other ,self,"DIA_krz_mod_NPC_mostowy_papier_15_04"); //Jaki wilczek?
AI_Output (self,other ,"DIA_krz_mod_NPC_mostowy_papier_01_05"); //latał jakby miał srakę
AI_Output (other ,self,"DIA_krz_mod_NPC_mostowy_papier_15_06"); //co?
AI_Output (self,other,"DIA_krz_mod_NPC_mostowy_papier_01_07"); //nie wierzysz to zoba, ciekawe czy umie się nim posługiwać
AI_Output (other ,self,"DIA_krz_mod_NPC_mostowy_papier_15_08"); //pewnie nie wilki to głupie zwierzęta
AI_Output (self,other,"DIA_krz_mod_NPC_mostowy_papier_01_09");//co racja to racja.

};
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
INSTANCE DIA_krz_mod_NPC_mostowy_filk   (C_INFO)
{
npc = krz_mod_NPC_mostowy;
nr  = 5;
condition   = DIA_krz_mod_NPC_mostowy_filk_Condition;
information = DIA_krz_mod_NPC_mostowy_filk_Info;
permanent   = FALSE;
description = "filk toaletowy ...";
};

FUNC INT DIA_krz_mod_NPC_mostowy_filk_condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_krz_mod_NPC_mostowy_papier))
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_krz_mod_NPC_mostowy_filk_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_krz_mod_NPC_mostowy_filk_15_00"); //wiesz morze gdzie przebywa?
AI_Output (self ,other,"DIA_krz_mod_NPC_mostowy_filk_01_01"); //tak
AI_Output (other ,self,"DIA_krz_mod_NPC_mostowy_filk_15_02"); //gdzie?
AI_Output (self,other,"DIA_krz_mod_NPC_mostowy_filk_01_03"); //jest gdzieś za mostem
AI_Output (other ,self,"DIA_krz_mod_NPC_mostowy_filk_15_04"); //ahha
AI_Output (self,other ,"DIA_krz_mod_NPC_mostowy_filk_01_05"); //zwykle przebywa w zaroślach
AI_Output (other ,self,"DIA_krz_mod_NPC_mostowy_filk_15_06"); //a gdzie to?
AI_Output (self,other,"DIA_krz_mod_NPC_mostowy_filk_01_07"); //tam dalej
AI_Output (other ,self,"DIA_krz_mod_NPC_mostowy_filk_15_08"); //no dobra
AI_Output (self,other,"DIA_krz_mod_NPC_mostowy_filk_01_09");//w zaroślach jest jaskinia pewnie tam się gdzieś zaszył

B_LogEntry(TOPIC_toaleciarz, "wilk ukradł papier toaletowy o tym gadał markool lepij przeszukam tamte zarośla i tą niby jaskinie");
};


Mission items




INSTANCE Papier_Toaletowy(C_Item)
{
name = "Papier Toaletowy";

mainflag = ITEM_KAT_DOCS;
flags = 0;

value = 300;

visual = "ItWr_Scroll_01.3DS";
material = MAT_LEATHER;

description = name;

TEXT[2] = "Papier toaletowy ruwnie żadki jak piśmidła";
TEXT[3] = "listy itp.";

TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};

INSTANCE Zuzyty_Papier_Toaletowy(C_Item)
{
name = "Zużyty Papier Toaletowy";

mainflag = ITEM_KAT_DOCS;
flags = 0;

value = 0;

visual = "ItWr_Scroll_02.3DS";
material = MAT_LEATHER;

description = name;

TEXT[2] = "ffu co tak jedzie?";
TEXT[3] = "zdaje się że styłu tego papieru jest jakaś maź";

TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};

Nie zapominaj o znacznikach code,
Adanos
 

jendrzejs

jendrzejs

Użytkownicy
posty586
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wywala ci błędy jakieś czy co ? Czy nie wyświetla ci dialogów ?

@Pełno błędów ortograficznych w dialogach  :D
@@Gościu ty scenarzystą zostaniesz  :D   :D
 

Markool

Markool

Użytkownicy
posty39
Propsy1
  • Użytkownicy
sorry ale się nie skupiałem na ortografii pisałem jak mi z głowy wenna leciała po zrobieniu moda połowa dialogów gdzieś "znika" szczególne jeśli chodzi o zadania.
 

jendrzejs

jendrzejs

Użytkownicy
posty586
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dlatego że mają takie same numerki jak poprzednie :D
 

Markool

Markool

Użytkownicy
posty39
Propsy1
  • Użytkownicy
dobra ale nie wiem dokładnie o które ci chodzi ale tak to wszystko dobrze??
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Skompilowałeś skrypty Spacerem?

Sergio

Sergio

Użytkownicy
Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
posty449
Propsy12
  • Użytkownicy
  • Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
Jeśli te dialogi wyglądają tak na serio (tekst jest taki sam jak napisałeś) to moim zdaniem nie ma sensu ich kompilować bo są do chrzanu
 



Zachęcam do oglądania mojego kanału na youtube, może nie jestem teraz jakimś mistrzem ale rozkręcam się. Hit na ten moment: http://www.youtube.com/watch?v=vzOXV0Nb658 Dla wszystkich tych którzy nie mają nic przeciw porcji śmiechu w oparciu o gothic.

Markool

Markool

Użytkownicy
posty39
Propsy1
  • Użytkownicy

Markool

Nie wyświetlają się dialogi
#7 2010-01-24, 11:03(Ostatnia zmiana: 2010-01-24, 14:59)
udało mi się skompilować tylko nie wszystkie dialogi te odnośnie zadania nie chcą się wyświetlać
przykład
Po przyjęciu zadania od markoola mówi mi szukać w kanionie trolli i tam mostowy  gadka wstępna idzie ale nie opcji dialogu o zadaniu co zlecił markool w tym główny problem

i możliwe co jendzejs powiedział ponieważ opcje dialogowe jak kliknę niektóre z nich to mówi o zakończeniu zadania i nie daje przedmiotu ... tylko nie wiem oco dokładnie chodziło mu
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry