Takie drobne info. Zanim zaczniecie współpracować z T przemyślcie to kilka razy. Pomijając moim zdaniem jednostronną umowę, to gadałem ze znajomymi z city i ArtifexMundi, a więc z firmami, które z T sporo do czynienia miały. Często jest tak, że do techdema współpraca z T jest naprawdę bez problemowa, ale kłopoty zaczynają się później, kiedy projekt zaczyna wyglądać sensownie, a ktoś z T stwierdzi, że warto wydać go bez pośredników. Wtedy nagle pojawiają się pierdyliony problemów. W końcu producent odsprzedaje prawa T, a firma wykańcza produkcje i włala.
Nie piszę tego, żeby was zniechęcać do T, ale moim zdaniem są lepsze rozwiązania. No chyba, że macie studio z kasą i znajomościami + inwestora to wtedy można odpowiednio skonstruować umowę i rzeczywiście współpraca wygląda inaczej. Konkluzja jest taka, że współpracując z KAŻDĄ dużą firmą trzeba naprawdę uważać.
A jeżeli ktoś jest chętny do dobicia do naprawdę świetnie zapowiadającego się projektu:
http://ether-fields.pl/Kamil w sumie skończył engine pod mmo, jest gotowa dokumentacja (240 stron), pierdylion tooli i coraz lepsza grafika. Aktualnie potrzebuje scenarzystów (ale na poziomie) i grafików. Jakiś sensowny proger też może się przydać.