Jest parę opcji:
A. Zaznaczasz dwie naprzeciwległe ramki (Border, pusta dziura) albo dwa polygony, klikasz Bridge. Powstaje między nimi dosłownie most (jeśli jest zły, to cofasz akcję i klikasz na kwadraciku obok Bridge, a tam kombinujesz z Twist i przy okazji także możesz z innymi opcjami. Uwaga: ramki/polygony, które zaznaczasz, muszą mieć po tyle samo krawędzi/wierzchołków.
Następnie zaznaczasz powstałe krawędzie (możesz posiłkować się opcją Ring), dodajesz pierścienie Connectem i odpowiednio wszystko ustawiasz. Masz to szerzej opisane tutaj:
http://themodders.org/index.php?s=&sho...ost&p=22432 - ostatni podpunkt, oznaczony jako 2., mimo że powinien być 3.
Końce i ostre krawędzie możesz zchamferować dla lepszego efektu, ale w przypadku Gothica należy z tym uważać ze względu na ograniczenia silnika.
B. Zaznaczasz krawędzie/ramki i "wyciągasz" je, przytrzymując klawisz Shift. Jest to bardzo przydatne przy modelowaniu terenu. Nie będę opisywał jak to działa, popróbuj sam, a przekonasz się, że mam rację