Wejdź tutaj (kliknij na to, co zaznaczyłem czerwonym):

W folderze, do którego do pobrałeś będzie po zakończeniu zasysania plik .rar o nazwie ,,kapuzenroben_nneka", czy jakoś tak. Wypakuj to na pulpit. Mówiłeś, że chcesz poszukiwacza, więc masz robić tak:
-Wklejasz plik Armor_KapuzeDementor.asc z folderu asc_files do _Work/data/Anims/asc_bodies/armor.
-Potem otwierasz _Work/data/Scripts/content/Items/IT_Armor.d
-Zjedź na sam dół i wklej to:
// ******************************************************
INSTANCE ITAR_Bezmaski (C_Item)
{
name = "Mroczny płaszcz bez maski";
mainflag = ITEM_KAT_ARMOR;
flags = 0;
protection [PROT_EDGE] = 130;
protection [PROT_BLUNT] = 130;
protection [PROT_POINT] = 130;
protection [PROT_FIRE] = 65;
protection [PROT_MAGIC] = 65;
value = VALUE_ITAR_Dementor;
wear = WEAR_TORSO;
visual = "ItAr_Xardas.3ds";
visual_change = "Armor_KapuzeDementor.asc";
visual_skin = 0;
material = MAT_LEATHER;
description = name;
TEXT[1] = NAME_Prot_Edge;
COUNT[1] = protection [PROT_EDGE];
TEXT[2] = NAME_Prot_Point;
COUNT[2] = protection [PROT_POINT];
TEXT[3] = NAME_Prot_Fire;
COUNT[3] = protection [PROT_FIRE];
TEXT[4] = NAME_Prot_Magic;
COUNT[4] = protection [PROT_MAGIC];
TEXT[5] = NAME_Value;
COUNT[5] = value;
};
-Odpalasz Gothica z reparsem skryptów. Kod w grze to
insert itar_bezmaski. Oczywiście możesz go sobie zmienić