[3DS MAX] Eksport .ASC 2570 2

O temacie

Autor Retsked

Zaczęty 26.02.2008 roku

Wyświetleń 2570

Odpowiedzi 2

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444

Retsked

[3DS MAX] Eksport .ASC
2008-02-26, 17:46(Ostatnia zmiana: 2008-03-01, 23:36)
Mam model zbroi, "zrobiłem" do niego te kwadraciki, co są w zbrojach, eksportowałem do .ASC, zapisałem w właściwym folderze, zmieniłem w skryptach na ten model zbroi i uzyskałem taki efekt:

http://i27.tinypic.com/2lbylty.jpg

Jakie opcje zaznaczyć, żeby było dobrze?

Sprawa jest bardzo ważna. Odświeżam temat i proszę o pomoc.
 

sebinho

sebinho

Użytkownicy
posty339
Propsy44
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

Sick

Sick

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy

Sick

[3DS MAX] Eksport .ASC
#2 2008-03-03, 21:13(Ostatnia zmiana: 2008-03-03, 21:32)
a modele z asc musza byc potem kompresowane do .MDM? jesli tak to jakis konwerter jesli moglbym prosic ... ( ; bo tez sie w to bawie i ten sam klopot co kolega mam


///=== edit
Wiec moze opisze moj problem dokladniej:
uzywam: 3ds max 7, export packu podanego w linku powyzej, gothic 2 nk
aby tylko sprawdzic czy to bedzie dzialac zaimportowalem oryginalny model z gothica, przesunelem lekko jeden polygon, wyexportowalem jako mesth + bonse (zgodnie z helpem gdzie pisalo ze zbroje trzeba wlasnie tak exportowac) w pliku it_armors.d mam ladnie instancje mojej zbroji z visualem ustawionym zgodnie z nazwa mojego pliku .asd umieszczonego z reszta animacji zbroi, model 'lezacej' zbroi nie zmienilem bo chodzilo mi tylko o wyglad zeby testowac. Wszystko potem ladnie w vdfs ie zpaczkowalem z zaznaczonym reprasowaniem skryptow i niestety dalej przezroczysty armor ... dla upewnienia sie wzielem i nadpisalem jakis z oryginalnych armorow dodalem go w vdfsie do paczki, po wlaczeniu gry armor nie byl ani przezroczysty, ani zmieniony z pierwowzoru ;c wnioskuje wiec ze chyba trzeba je skompresowac jeszze do tego dziwnego rozszerzenia ...
i to by bylo na tyle tego problemu chyba, jesli ktos wie jak udzielic pomocy w tej kwestii to bardzo o to prosze

btw. gdzie sa meshe glow ?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry