Witam, to tutorial w którym spróbuję pokazać podstawy w moddingu tej gry.
No, dobrze przejdę do konkretów.
Skąd można wziąć tekstury, dźwięki (itp.) z gry ?
wchodzimy do:
Star Wars Jedi knight II Outcast\JediKnight2\gamedata\baseznajdują się tam pliki z rozszerzeniem .
PK3. Żeby je otworzy wystarczy nam najzwyklejszy w świecie WinRar.
W
assets0.pk3\textures znajdziemy tekstury z poszczególnych leveli. Jeśli ktoś chce podmienić jakąś teksturę to niech nazwie ją tak samo i zamieni za starą.
Teraz napiszę jak Kylowi zrobić innego skina.
Z tego podfolderu
assets0.pk3\models\players\kyle wyciągamy wszystkie tekstury z
_blue na końcu ;) . Następny plik do wklejenia na pulpit to
model_blue.skinEdytujemy je chociażby paintem i wklejamy spowrotem tylko że ze zmienioną końcówką
_blue Ja dla przykładu nazwę je
_apsikPlik który wcześniej wyciągnęliśmy
--model_blue.skin-- edytujemy notatnikiem i podobnie do przykładu wcześniej zamieniamy wszystkie _blue na _apsik.
Praktycznie nasz nowy skin gotowy, jeśli chcemy żeby włączał się zamiast tego podstawowego zmieniamy nazwe pliku model_blue.skin (który wcześniej edytowaliśmy) na model_default.skin i wklejamy do podfolderu /kyle. Odpalamy grę, włączamy od nowa, albo wczytujemy save-a i możemy oglądać efekt (n)waszej pracy.
Trochę chaotycznie tłumaczyłem więc poniżej, co ma jak wyglądać.
Zawartość pliku edytowanego notatnikiem
hips,models/players/kyle/kyle_legs_apsik.tga
hips_torso,models/players/kyle/kyle_torso_apsik.tga
r_leg,models/players/kyle/kyle_legs_apsik.tga
r_leg_cap_hips_off,models/players/stormtrooper/caps.tga
l_leg,models/players/kyle/kyle_legs_apsik.tga
l_leg_cap_hips_off,models/players/stormtrooper/caps.tga
hips_belt,models/players/kyle/kyle_extras_apsik.tga
torso,models/players/kyle/kyle_torso_apsik.tga
torso_l_shoulder,models/players/kyle/kyle_torso_apsik.tga
torso_r_shoulder,models/players/kyle/kyle_torso_apsik.tga
r_arm,models/players/kyle/kyle_torso_apsik.tga
r_hand,models/players/kyle/basic_hand.tga
r_hand_wrist,models/players/kyle/kyle_torso_apsik.tga
r_hand_cap_r_arm_off,models/players/stormtrooper/caps.tga
r_arm_cap_r_hand_off,models/players/stormtrooper/caps.tga
r_arm_cap_torso_off,models/players/stormtrooper/caps.tga
l_arm,models/players/kyle/kyle_torso_apsik.tga
l_hand,models/players/kyle/basic_hand.tga
l_hand_wrist,models/players/kyle/kyle_torso_apsik.tga
l_hand_cap_l_arm_off,models/players/stormtrooper/caps.tga
l_arm_cap_l_hand_off,models/players/stormtrooper/caps.tga
l_arm_cap_torso_off,models/players/stormtrooper/caps.tga
torso_shoulder_pad,models/players/kyle/kyle_extras_apsik.tga
torso_collar,models/players/kyle/kyle_extras_apsik.tga
head,models/players/kyle/kyle_head.tga
head_face,models/players/kyle/kyle_face.tga
head_cap_torso_off,models/players/stormtrooper/caps.tga
head_eyes_mouth,models/players/kyle/mouth_eyes.tga
torso_cap_head_off,models/players/stormtrooper/caps.tga
torso_cap_hips_off,models/players/stormtrooper/caps.tga
torso_cap_l_arm_off,models/players/stormtrooper/caps.tga
torso_cap_r_arm_off,models/players/stormtrooper/caps.tga
hips_cap_l_leg_off,models/players/stormtrooper/caps.tga
hips_cap_torso_off,models/players/stormtrooper/caps.tga
hips_cap_r_leg_off,models/players/stormtrooper/caps.tga
Tekstury(nie wiem czy wszystkie wypisałem)
kyle_torso_apsik
kyle_extras_apsik
kyle_legs_apsik
I teraz dowód na to że korzystając z tutoriala da się cokolwiek zrobić.
Byle jak zrobiona tekstura, ale nie to się liczy.
Jeśli w tutorialu są jakiś błędy postaram się je poprawić(pewnie i?h nie ma
O ile się nie mylę to w Jedi Academy robi się podobnie jak w jedi outcast