Przypomniało mi się - można zrobic nowy efekt:
Gdy cały świat ma poruszać się szybciej:
INSTANCE SLOW_MOTION_WORLD(CFx_Base_Proto)
{
// userstring 0: world time scaler
// userstring 1: player time scaler
visName_S = "time.slw";
//Przyspieszenie swiata 4 razy
userString[0] = "4.0";
//My poruszamy się normalnie
userString[1] = "1.0";
emFXLifeSpan = 15; // achtung, zeitdauer ist hier skaliert mit dem time scaler
emFXTriggerDelay = 3; // achtung, zeitdauer ist hier skaliert mit dem time scaler
};
Lub gdy my mamy poruszac się szybciej:
INSTANCE FAST_MOTION_PLAYER(CFx_Base_Proto)
{
// userstring 0: world time scaler
// userstring 1: player time scaler
visName_S = "time.slw";
//Świat normalnie.
userString[0] = "1.0";
//My poruszamy się 4x szybciej.
userString[1] = "4.0";
emFXLifeSpan = 15; // achtung, zeitdauer ist hier skaliert mit dem time scaler
emFXTriggerDelay = 3; // achtung, zeitdauer ist hier skaliert mit dem time scaler
};
I to wywoływać funkcją PlayEffect() przy uderzeniu. Nie sprawdzałem.