Usunięcie obiektu z ZS-a 2954 5

O temacie

Autor maciejG

Zaczęty 6.01.2010 roku

Wyświetleń 2954

Odpowiedzi 5

maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty450
Propsy1
  • Użytkownicy
Otóż zrobiłem sobie animację wyciągania miecza z pleców. wszystko ładnie pięknie, wyciąga się, ale po wyciągnięciu i schowaniu broni, powraca ona jednocześnie na plecy i do ZS_SWORD. Potrzebuję funkcji, która by usuwała z ZS_SWORD mesha broni, próbowałem:
*eventSwapMesh(1 "zs_sword" "")
ale nie działa. Czy jest jakiś sposób?
 
Spoiler

jono

jono

Użytkownicy
posty525
Propsy155
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Może usuń ZS_SWORD, albo napisz swojego ZS'a?
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
Musisz przesunąć zs_sword, najprościej skasować poprzedni i dodać nowy, o tej samej nazwie, ale na plecach.
 

maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty450
Propsy1
  • Użytkownicy
Naprawdę nie ma innego sposobu? No to trudno. Gdy już przesunąłem ZS, to co zrobić? Wpisałem do MDS-a:
meshAndTree ("HUM_BODY_NAKED1.ASC" DONT_USE_MESH)i skompilowałem go. Co teraz zrobić, aby ZS był przesunięty w grze? Trzeba użyc B_SetNpcVisual? Bo po samym applyoverlaymds nie ma żadnych zmian.
 
Spoiler

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
włączać animki na tym modelu w maxie, przerabiać, zapisywać - mimo, iż przesunąłeś zsa na ciele, w animacjach dalej jest tam samo.
 

maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty450
Propsy1
  • Użytkownicy
Nie chciało mi się przerabiać tych wszystkich ASC-ów i zrobiłem to wykorzystując wyłącznie eventSwapMesh  :lol2:  . Teraz już wszystko ładnie miecz siedzi na plecach bez sobowtóra na pasie. Są ze dwa niedociągnięcia, ale tylko, gdy używa go NPC, PC raczej będzie miał wszystko super. Temat raczej można zamknąć.
 
Spoiler


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry