[Otwarty Projekt] Zbroje złożone z elementów. 39211 86

O temacie

Autor orcwarrior

Zaczęty 28.12.2009 roku

Wyświetleń 39211

Odpowiedzi 86

Kruczek

Kruczek

Użytkownicy
posty169
Propsy31
  • Użytkownicy
a tak w ogole to co wy robicie :pokerface:
Zbroje złożone z elementów.
 

Vizier

Vizier

Użytkownicy
posty39
Propsy5
  • Użytkownicy
Chciałem tą metodę wypróbować w G2NK, ale nie ekwipuje danych elementów pancerza. To chyba w Anims coś muszę zmienić. Dodałem do humans.mds te linijki o hum_none.asc, lecz ciągle brak poprawy. Czy da się to użyć w dwójce, a jeśli tak to co trzeba zrobić?
 

Gamer

Gamer

Użytkownicy
posty245
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wybaczcie że odświeżam po kilku latach temat ale niestety linki wszelakie wygasły, a już nie pamiętam jak to się robiło, ma ktoś może link do tej przykładowej paczki ?
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Pewnie wszystko pfxamo, zrobione. Tors jako zwykle asc.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Wybaczcie że odświeżam po kilku latach temat ale niestety linki wszelakie wygasły, a już nie pamiętam jak to się robiło, ma ktoś może link do tej przykładowej paczki ?
TRU  :lol2:
 

Gamer

Gamer

Użytkownicy
posty245
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Największy problem mi sprawi pisanie skryptu który nie będzie mocno obciążał silnika :p Bardzo przydatne by to było jak by się znalazło bo widzę w temacie że mówiłem coś o modzie co się jedzie na desce w górach i o kostiumach specjalnych ale jak bywa człowiek coś zacznie i nie skończy:) więc postanowiłem zrobić to ale bez armorpartsa to już nie będzie taki świetny mod :D
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Twórcy moda Enklawa mają zamiar wprowadzić zbroje złożone z elementów. Wszystko to za sprawą narzędzia, które jest robione na potrzeby moda. Prace nad Agama Script Tool nadal trwają, ale myślę, że warto poczekać na jego publikację.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry