Jak zrobić gotowanie 3171 4

O temacie

Autor gafciozielarz

Zaczęty 26.12.2009 roku

Wyświetleń 3171

Odpowiedzi 4

gafciozielarz

gafciozielarz

Użytkownicy
posty9
  • Użytkownicy
Elo.
W tym temacie chciałbym się zapytać, jak zrobić tak, że można przygotować potrawy w gothicu.
Proszę o pomoc.
 

jendrzejs

jendrzejs

Użytkownicy
posty586
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy

jendrzejs

Jak zrobić gotowanie
#1 2009-12-26, 22:00(Ostatnia zmiana: 2009-12-26, 22:02)
Można to zrobic za pomocą monologu.
Łap tutek akurat o gotowaniu zupki pełzaczanej  :)  http://themodders.org/index.php?showtopic=99
 

gafciozielarz

gafciozielarz

Użytkownicy
posty9
  • Użytkownicy
dzięki. A ten monolog to w którym pliku?
 

maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty450
Propsy1
  • Użytkownicy
C:\Program Files\JoWood\Gothic II\_Work\data\Scripts\Content\Story\Dialog_Mobsis
i musi być wpisany do moba.
 
Spoiler

gafciozielarz

gafciozielarz

Użytkownicy
posty9
  • Użytkownicy

gafciozielarz

Jak zrobić gotowanie
#4 2009-12-27, 19:13(Ostatnia zmiana: 2009-12-29, 11:31)
Mam jeszcze jedno pytanie.
Gdzie dodać nowe mobsi i jak powinna być tego treść? Bo mis się pokazuje taki błąd:
Unknown Identifier MOBSI_COOKABIT.
Proszę o szybką odpowiedź.
I skrypt monologu:
//--------------------------------------------------------------------
var int COOKABIT;
FUNC VOID COOKABIT_S1 ()
{
   var C_NPC her;    her = Hlp_GetNpc(PC_Hero);
   
   if  (Hlp_GetInstanceID(self)==Hlp_GetInstanceID(her))
   {   
      self.aivar[AIV_INVINCIBLE]=TRUE;
      PLAYER_MOBSI_PRODUCTION   =   MOBSI_COOKABIT;
      Ai_ProcessInfos (her);
   };
};
//---------------------------------------------------------------------
FUNC VOID Gotowanie_S1 ()
{
   var C_NPC her;    her = Hlp_GetNpc(PC_Hero);
   
   if  (Hlp_GetInstanceID(self)==Hlp_GetInstanceID(her))
   {   
      self.aivar[AIV_INVINCIBLE]=TRUE;
      PLAYER_MOBSI_PRODUCTION   =   MOBSI_COOKABIT;
      Ai_ProcessInfos (her);
   };
};
//---------------------------------------------------------------------
INSTANCE PC_NoCook (c_Info)
{
    npc    = PC_Hero;
    nr    = 999;
    condition  = PC_NoCook;
    information  = PC_NoCook_Info;
    important  = 0;
    permanent  = 1;
    description  = DIALOG_ENDE;
};
func VOID PC_NoCook_Info()
{
    AI_StopProcessInfos (self);
    self.aivar[AIV_INVINCIBLE]=FALSE;
};
//----------------------------------------------------------------------
INSTANCE PC_Fishsoup (c_Info)
{
    npc    = PC_Hero;
    nr    = 998;
    condition  = PC_Fishsoup_Condition;
    information  = PC_Fishsoup_Info;
    important  = 0;
    permanent  = 1;
    description  = "Ugotuj zupę rybną.";
};
FUNC INT PC_Fishsoup_Condition()
{
   if (PLAYER_MOBSI_PRODUCTION   ==   MOBSI_COOKABIT)
   {   
      return TRUE;
   };
};

FUNC VOID PC_Fishsoup_Info()
{
   if (Npc_HasItems (hero, ItFo_Fish) >= 10)
   && (Npc_HasItems (hero, ItFo_Wine) >= 2)
   && (Npc_HasItems (hero, ItFo_Water) >= 1)
   {
      Npc_RemoveInvItems (hero, ItFo_Fish, 10);
      Npc_RemoveInvItems (hero, ItFo_Wine, 2);
      Npc_RemoveInvItems (hero, ItFo_Water, 1);
      
      CreateInvItems      (hero, ItFo_FishSoup,5);  
      Print ("Ugotowałeś 5 talerzy zupy rybnej!");
   }
      else
   {
      Print ("Masz za mało składników na tą zupę!");
   };   
   B_ENDPRODUCTIONDIALOG ();      
};
//----------------------------------------------------------------
I jak ktoś może, to niech powie, gdzie zrobiłem jakiś inny błąd(jeśli jakiś zrobiłem).
EDIT:
Teraz nie wyskakują mi błędy ale za to nie mogę nic gotować, mimo że ustawiłem onStateFunc na COOKABIT,
nie ma moich opcji monologu. Pomocy!
Tamten tutek jest do G1.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry