Dynamiczna podmiana modelu 3875 7

O temacie

Autor maciejG

Zaczęty 19.12.2009 roku

Wyświetleń 3875

Odpowiedzi 7

maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty450
Propsy1
  • Użytkownicy
Zrobiłem animację ASC wyciągania broni z pleców w Blenderze. Chciałbym, żeby po nauczeniu mistrzostwa broni 1h model podmieniał się na HUM_BODY_NAKED1.ASC, w którym przesunąłem ZS_SWORD na plecy. I tu podczas kompilowania MDS-a wyskakuje błąd: illegal frame-range in MDS. W HUM_BODY_NAKED0.ASC wszystko działało. Co jest przyczyną tego błędu (w HumanS.mds zarejestrowałem HUM_BODY_NAKED1.ASC)? Podmieniona animacja to HUM_1HSDRAWT3.ASC.
 
Spoiler

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
Bo musisz również przerobić większość animacji w MDSie, żeby miała ten punkcik z mieczem. Nie bój się, nie wszystkie, ale trochę będzie.
 

maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty450
Propsy1
  • Użytkownicy
Tzn? Jeśli chodzi o liczbę klatek w humans_1hst2.mds, to zmieniłem. Co jeszcze zmienić?
 
Spoiler

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
Słabo pamiętam, ale o ile mnie pamięć nie myli:

Masz tego swojego nowego body, z mieczem na plecach. Teraz otwierasz każdą animkę na tym nowym body - biegania, skakania, itp - i zapisujesz ją spowrotem (będą problemy, bo pojawią się dodatkowe, zużyte "kropki", które są niewidzialne, ale trzeba je złapać i pousuwać).

I "tyle".
 

maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty450
Propsy1
  • Użytkownicy
Nie bardzo działa, gdy otwieram HUM_BODY_NAKED1.ASC i otwieram np. HUM_1HATTACKCOMBOT3_M05.ASC to w tej animacji jest dalej jakby HUM_BODY_NAKED0.ASC. To moja pierwsza animacja, dlatego nie wiem o co chodzi.
 
Spoiler

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
I bym poradzil ale ja mam tylko maxa  o_o
 


maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty450
Propsy1
  • Użytkownicy

maciejG

Dynamiczna podmiana modelu
#6 2009-12-20, 17:00(Ostatnia zmiana: 2009-12-20, 17:43)
A jak to się robi w maxie (może coś podobnego)?
EDIT:
W sumie sama animacja, bez nowego body działa. Ale dlaczego podczas chowania broni za pomocą spacji jest chowanie broni na plecy (odwrócona animacja), a jak się chowa klawiszem 1 to jest taka jakby z pierwszego stopnia?
 
Spoiler

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
no bo v humans.mds jest vszystko na piervszym stopniu a jak sie uczysz walki to u kazdego miecza np typu jednorencznego sie laduje animacja kolenego stopnia  :/   i te animacje ostaja
 



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry