Skrypty - postacie 3062 4

O temacie

Autor zubunt

Zaczęty 14.12.2009 roku

Wyświetleń 3062

Odpowiedzi 4

zubunt

zubunt

Użytkownicy
posty16
  • Użytkownicy

zubunt

Skrypty - postacie
2009-12-14, 18:17(Ostatnia zmiana: 2009-12-14, 22:26)
M0am taki problem zrobiłem kilka postaci w sktyptach wsadziłem je do startupa i w spacerze reparsowałem skrypty wchodzę do gry a ich nie ma tam gdzie powinni być, co zrobiłem źle. Mówię od razu że to było w g2nk.
No i jeszcze jedna sprawa potrzebne mi kody do rutyn w g2nk, jeśli możecie wypiszcie wszystkie jakie znacie. Z góry dzięki.
 

Hunn

Hunn

Użytkownicy
posty194
Propsy5
  • Użytkownicy
Skrypty NPC reparsuje się gothic starter_mod. I jeżeli nie dodałeś do świata waypointów to nie dziw się że NPC nie ma. Sprawdz czy na instance się pojawiają.
 

maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty450
Propsy1
  • Użytkownicy
Wszystkie rutyny wpisywane do NPC są w:
Gothic II\_Work\data\Scripts\Content\AI\Human\TA.d
tam jako parametr rutyny jest ZS_cośtam. Wszystkie ZS-y rutyn są w:
Gothic II\_Work\data\Scripts\Content\AI\Human\TA_Human
i tam są wszystkie. Patrzysz na rutynę w TA.d, jaki jest ZS i patrzysz do TA_Human\ZS_rutyna
i tam są wszystkie czynności wykonywane w rutynie (Play_Ani, AI_UseMob itd.).
Jeśli ci się nie chce sprawdzac lub nie rozumiesz wszystkich poleceń, to na forum był tutorial.
 
Spoiler

zubunt

zubunt

Użytkownicy
posty16
  • Użytkownicy
Waypointów nowych nie zrobiłem ale użyłem tych istniejących.
Zrobiłem paczkę z modem i reprasowałem w gothic starterze ale to też nic nie dało.
 

Hunn

Hunn

Użytkownicy
posty194
Propsy5
  • Użytkownicy
Może spróbuj przywołać NPC na instance lub zrób nowe waypointy.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry