Trelis.pl - poszukuje scenarzysty 16549 32

O temacie

Autor popgniezno

Zaczęty 14.12.2009 roku

Wyświetleń 16549

Odpowiedzi 32

popgniezno

popgniezno

Użytkownicy
posty43
Propsy12
  • Użytkownicy
Cześć:)
Ostatni temat został przeniesiony do Developing i programowanie (http://themodders.org/index.php?showforum=92) gdzie zniknął i w bazie jest ale wizualnie go brak :P

Wielu z Was pisało, że chętnie zobaczy jak idą postępy w projekcie. Dużo się zmieniło przez ponad miesiąc :) .
Poszukuję teraz scenarzysty - osoby, która zajmie się misjami w grze. Jeśli, ktoś będzie miał lepszy pomysł na fabułę to też chętnie go wysłucham ;)
Mile widziane omówienie fabuły na skype. Nawet jeśli nie chcesz gadać/nie masz mikrofonu to fajnie, gdybyś nie "wstydził się" słuchać tego co ja mówię :) . Dzięki temu można wszystko szybko załatwić ;)

O grze:
Gra ma być czymś w rodzaju "Gothic Multiplayer" przez przeglądarkę, gdzie każdy gracz miałby wpływ na innych. Mógłby budować budynki, rozwijać ekonomię gry i wspólnie ją tworzyć. Czyli w wielkim skrócie: Gothic w wersji web 2.0 :D

Osoby, które pisały, że chciały śledzić postęp prac zapraszam na:
http://trelis.blip.pl/
Można też zobaczyć filmiki z gry:
http://youtube.com/trelispl
Jest też strona gry, która zostanie wizualnie zrobiona później. Teraz skupiamy się na grze.
http://trelis.pl

Screeny z gry:
 
Mój nick to: PoP_Gniezno :P

Tak też proszę się do mnie zwracać :D:D

Trelis.pl blog: http://trelis.pl/blog/

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską

Thoro
The Modders

Trelis.pl - poszukuje scenarzysty
#1 2009-12-14, 17:49(Ostatnia zmiana: 2009-12-14, 17:50)
Cytuj

 

popgniezno

popgniezno

Użytkownicy
posty43
Propsy12
  • Użytkownicy
To nie ja. To grafik "zaszalał" :)
 
Mój nick to: PoP_Gniezno :P

Tak też proszę się do mnie zwracać :D:D

Trelis.pl blog: http://trelis.pl/blog/

muttley

muttley

Użytkownicy
posty567
Propsy381
  • Użytkownicy
Ja tam się udzielałem, chciałem robić za mappera. Kit, no answer, no result.
 

popgniezno

popgniezno

Użytkownicy
posty43
Propsy12
  • Użytkownicy
@muttley: Nie ma sensu jeszcze robić mapek (jest za mało grafiki na razie, trzeba poprawić kilka rzeczy w edytorze i wtedy się zgłoszę do Ciebie :) )
Oczywiście jeśli nadal chcesz :)
 
Mój nick to: PoP_Gniezno :P

Tak też proszę się do mnie zwracać :D:D

Trelis.pl blog: http://trelis.pl/blog/

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Cytuj
Ostatni temat został przeniesiony do Developing i programowanie (http://themodders.org/index.php?showforum=92) gdzie zniknął i w bazie jest ale wizualnie go brak 10.gif
Swoją drogą jest to dziwne, że go nie było widać, ale już go przeniosłem:
http://themodders.org/index.php?showtopic=...40&start=40

muttley

muttley

Użytkownicy
posty567
Propsy381
  • Użytkownicy
@muttley: Nie ma sensu jeszcze robić mapek (jest za mało grafiki na razie, trzeba poprawić kilka rzeczy w edytorze i wtedy się zgłoszę do Ciebie :P )
Oczywiście jeśli nadal chcesz :P
Tak.
 

DuoGum

DuoGum

Użytkownicy
posty224
Propsy8
  • Użytkownicy
Przy mapkach też chętnie pomogę.
 

popgniezno

popgniezno

Użytkownicy
posty43
Propsy12
  • Użytkownicy
Dzięki wszystkim za odpowiedzi :)
Sprawa wygląda tak:
Zabieram się za wdrożenie nowej grafiki (layout) od FFX'a. Później opracuje system dialogów, misji itd (co trochę potrwa), a później zabiorę się za edytor map (muszę wprowadzić tam masę nowych rzeczy ;) ), wiec trochę to wszystko potrwa.

Następnie dam każdemu możliwość zrobienia kawałki jakiejś mapki i zobaczymy, kto ma do tego oko, a kto nie :D
 
Mój nick to: PoP_Gniezno :P

Tak też proszę się do mnie zwracać :D:D

Trelis.pl blog: http://trelis.pl/blog/

popgniezno

popgniezno

Użytkownicy
posty43
Propsy12
  • Użytkownicy
Scenarzysta nadal poszukiwany :lol2:
W grze został zrobiony ogromny postęp.
Od dzisiaj tworzyć można misję oraz NPC.


Dialogi wyglądają tak:
http://www.youtube.com/watch?v=uF9YF3wT_yE
 
Mój nick to: PoP_Gniezno :P

Tak też proszę się do mnie zwracać :D:D

Trelis.pl blog: http://trelis.pl/blog/

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Chcesz robić do tego dubbing? Nie wiem czy to dobry pomysł. Jeśli wypowiedzi miałyby być przesyłane na bieżąco, to mogłoby to zżerać sporo transferu.

Zrobiłeś coś z edytorem czy nadal wygląda jak wcześniej? Ta droga to ta ode mnie?
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

popgniezno

popgniezno

Użytkownicy
posty43
Propsy12
  • Użytkownicy
No chciałbym zrobić dubbing :lol2:
Oczywiście te wszystkie mp3 z dubbingiem byłyby na innym serwerze :lol2:
To jest plan przyszłościowy ;)

Za edytor teraz zabieram się w tym tygodniu. Wprowadzam kilka bardzo ważnych rzeczy, więc będzie można w końcu tworzyć mapki :lol2:
Co do drogi to powiem szczerze, że nie wiem. FFX robi to więc on by musiał na to odpowiedzieć ;)
 
Mój nick to: PoP_Gniezno :P

Tak też proszę się do mnie zwracać :D:D

Trelis.pl blog: http://trelis.pl/blog/

popgniezno

popgniezno

Użytkownicy
posty43
Propsy12
  • Użytkownicy
Dużo zrobiliśmy przez ostatni czas :D
Pojawił się nowy filmik z edytora, na którym widać spore postępy:
http://www.youtube.com/watch?v=eCbcxaIYzpM&fmt=48
Mamy soundtrack tworzony specjalnie dla Trelis :D  (kilka piosenek słychać w filmiku). Chciałbym Wam się zapytać co opinie odnośnie niego :D

http://trelis.pl < mamy też nową stronę główną.

Zapraszam Was do wyrażania szczerych opinii :)
 
Mój nick to: PoP_Gniezno :P

Tak też proszę się do mnie zwracać :D:D

Trelis.pl blog: http://trelis.pl/blog/

Zdunek

Zdunek

Administrator
Ken'Udz mistrz stali i runy
posty671
Propsy132
Profesjabrak
  • Administrator
  • Ken'Udz mistrz stali i runy
gra mi za bardzo pod tibię podchodzi :D  jakoś nie jestem przekonany do tego typu grafiki i chyba nigdy nie będę
 
Po co utrudniać coś co jest proste?

Agencja Interaktywna - CreaWeb.

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską

Thoro
The Modders

Trelis.pl - poszukuje scenarzysty
#14 2010-02-27, 21:50(Ostatnia zmiana: 2010-02-27, 21:50)
fajnie design się zapowiada tylko niech ktoś nałoży na te liście teksturę, w zasadzie obojętnie jaką (beton, papier) byle tylko nadać im delikatną fakturę. obecnie wyglądają plastikowo. ta symetria też nie przekonuje.
 

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
Podbijam Thora, do tego ta przezroczystość liści jak dla mnie na minus.

Co do samej gierki, to coraz lepiej to wygląda, chociaż tak jak Zdunek - nigdy nie byłem zwolennikiem takiej grafiki :D
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Mówiłem Ci żebyś zrobił skrypt rozpoznający sąsiednie pola i dopasowujący do nich turfa drogi - w porównaniu do całej roboty którą odwalasz, to byłaby pestka (bardzo prosty skrypt + trochę męczenia z wprowadzaniem wszystkiego do bazy), a samo tworzenie potem byłoby i sporo wydajniejsze, i byłoby ładniej, i byłaby większa różnorodność, i można by było zrobić każdy dowolny układ drogi - teraz nie można nawet zrobić skrzyżowania.

Strona, jak już Ci mówiłem wcześniej, całkiem ładna. Mi się półprzezroczyste liście nawet podobają, ale faktycznie spróbuj (każ grafikowi :D ) nadać im jakąś teksturę, nawet tylko żeby zobaczyć efekt.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

popgniezno

popgniezno

Użytkownicy
posty43
Propsy12
  • Użytkownicy
gra mi za bardzo pod tibię podchodzi :D  jakoś nie jestem przekonany do tego typu grafiki i chyba nigdy nie będę

Co Wy z tą Tibią macie :)  to tylko grafika :)
Jesteśmy nastawieni na to co gra będzie oferować ;)

Cytat: Thoro link=topic=8052.msg84640#msg84638 date=Feb 27 2010, 09:50 PM\'
fajnie design się zapowiada tylko niech ktoś nałoży na te liście teksturę, w zasadzie obojętnie jaką (beton, papier) byle tylko nadać im delikatną fakturę. obecnie wyglądają plastikowo. ta symetria też nie przekonuje.

Dzięki. Zgłoszę grafikowi :)

Cytat: Kyroman link=topic=8052.msg84649#msg84638 date=Feb 27 2010, 11:05 PM\'
Mówiłem Ci żebyś zrobił skrypt rozpoznający sąsiednie pola i dopasowujący do nich turfa drogi - w porównaniu do całej roboty którą odwalasz, to byłaby pestka (bardzo prosty skrypt + trochę męczenia z wprowadzaniem wszystkiego do bazy), a samo tworzenie potem byłoby i sporo wydajniejsze, i byłoby ładniej, i byłaby większa różnorodność, i można by było zrobić każdy dowolny układ drogi - teraz nie można nawet zrobić skrzyżowania.

Strona, jak już Ci mówiłem wcześniej, całkiem ładna. Mi się półprzezroczyste liście nawet podobają, ale faktycznie spróbuj (każ grafikowi :D ) nadać im jakąś teksturę, nawet tylko żeby zobaczyć efekt.

No właśnie co do tego rozpoznawania sąsiednich pól to będzie problem, ponieważ trzeba byłoby opisać bardzo dokładnie wszystkie tekstury, więc myślę, że będzie takie narzędzie.. ale w późniejszym czasie.

Ps. Wszystkim Wam te liście tak się w oczy rzucają? :P  ;)
 
Mój nick to: PoP_Gniezno :P

Tak też proszę się do mnie zwracać :D:D

Trelis.pl blog: http://trelis.pl/blog/

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
A po co czekać? Level design byłby kilkakrotnie szybszy i moglibyście już na serio zacząć myśleć o tworzeniu plansz.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

popgniezno

popgniezno

Użytkownicy
posty43
Propsy12
  • Użytkownicy
No co tworzenia plansz to na dniach robimy konkurs: każdy będzie mógł stworzyć swoją kawałek dowolnej mapki z istniejących tekstur i się wybierze osoby, które robią to najlepiej: efekt końcowy jest najlepszy :P
 
Mój nick to: PoP_Gniezno :P

Tak też proszę się do mnie zwracać :D:D

Trelis.pl blog: http://trelis.pl/blog/

Zdunek

Zdunek

Administrator
Ken'Udz mistrz stali i runy
posty671
Propsy132
Profesjabrak
  • Administrator
  • Ken'Udz mistrz stali i runy
Co Wy z tą Tibią macie :P  to tylko grafika :)
Jesteśmy nastawieni na to co gra będzie oferować :)
może to ze taka grafika to jest straszne zacofanie
nawet diablo I, gra sprzed 14 lat prezentuje się lepiej niż Wasz twór
http://img01.picoodle.com/img/img01/9/7/29...o8m_dfde31b.png
prawdę mówiąc dobrą rzeczą byłoby jakbyście się zabrali za coś bardziej złożonego, nawet na gotowym silniku(OGREE, Esenthel itp. ) i zrobić coś co graficznie będzie stało na wysokim poziomie
 
Po co utrudniać coś co jest proste?

Agencja Interaktywna - CreaWeb.

popgniezno

popgniezno

Użytkownicy
posty43
Propsy12
  • Użytkownicy
Ja rozumiem..ale to jest niestety wada tego, że chcemy zrobić to przez przeglądarkę, bez żadnego pobierania (po prostu wchodzisz i grasz). Nawet izometria jest tutaj problemem.

Ta grafika to wstęp do tego, żebyśmy kiedyś zrobili wersje 3D z naprawdę dobrą grafiką.
Po prostu wolimy się skupić na możliwościach niż na grafice.. bo głęboko wierzymy w to, że dobra gra to nie taka, która ma dobrą grafikę tylko dobrą fabułę, klimat itd.

Znam masę projektów, które skupiały się na grafice, a nie na tym co jest naprawdę ważne, czyli wnętrzu gry i te projekty w 80% niestety upadły.
 
Mój nick to: PoP_Gniezno :P

Tak też proszę się do mnie zwracać :D:D

Trelis.pl blog: http://trelis.pl/blog/

Zdunek

Zdunek

Administrator
Ken'Udz mistrz stali i runy
posty671
Propsy132
Profesjabrak
  • Administrator
  • Ken'Udz mistrz stali i runy
Ja rozumiem..ale to jest niestety wada tego, że chcemy zrobić to przez przeglądarkę, bez żadnego pobierania (po prostu wchodzisz i grasz). Nawet izometria jest tutaj problemem.

Ta grafika to wstęp do tego, żebyśmy kiedyś zrobili wersje 3D z naprawdę dobrą grafiką.
Po prostu wolimy się skupić na możliwościach niż na grafice.. bo głęboko wierzymy w to, że dobra gra to nie taka, która ma dobrą grafikę tylko dobrą fabułę, klimat itd.
dobra, wyobraź sobie ze Diablo 2 ma grafikę 2d
http://www.diablo.phx.pl/Grafika/screeny/zlot_diablo2.jpg
i zrobienie czegoś takiego w przeglądarce, to na prawdę nie jest problem
tłumaczenie grafiki typowo tibiowej tym że skupiacie się na silniku, jest co najmniej głupie
projekt o którym już chyba wspominałem, czyli ddonline, mieli podobne założenia, ale grafika była po prostu ładna, robili ją na takiej zasadzie że renderowali modele, animacje itp. i dawali je w wersji 2d, z rzutem izometrycznym, efekt jak na zwykłe płaskie grafiki na prawdę fajny
projekt upadł, nie przez to że nie skupiali się na tym na czym mieli, lecz przez ogólną zlewkę teamu i z czasem uszczuplanie zespołu pracującego nad projektem

Cytuj
Znam masę projektów, które skupiały się na grafice, a nie na tym co jest naprawdę ważne, czyli wnętrzu gry i te projekty w 80% niestety upadły.
problemem jest to że 99% amatorskich projektów upada :P


wiem że moje gadanie i tak nic nie da, bo nic z tym nie zmienicie, głównie z tego powodu że siedzicie nad tym już trochę dłużej, a zmiana założeń graficznych po takim czasie jest trudną(ale może dobrą) decyzją
ale jeśli chcecie by Wasza gra była czymś na poziomie tibi(tibijczycy i inne zwyrodnienia społeczne), to dalej brnijcie w to co macie teraz
 
Po co utrudniać coś co jest proste?

Agencja Interaktywna - CreaWeb.

Siekacz

Siekacz

Użytkownicy
posty139
Propsy273
  • Użytkownicy
Wiem że moje zdanie nie ma znaczenia, ale pomysł mi się podoba xd.
śmieszny ten edytor :P

Cytuj
Wasza gra była czymś na poziomie tibi

Tibia jest wynikiem geniuszu nie głupoty Zdunek. Wystarczy spojrzeć na ich konta w banku.
 

Zdunek

Zdunek

Administrator
Ken'Udz mistrz stali i runy
posty671
Propsy132
Profesjabrak
  • Administrator
  • Ken'Udz mistrz stali i runy
Wiem że moje zdanie nie ma znaczenia, ale pomysł mi się podoba xd.
śmieszny ten edytor :)



Tibia jest wynikiem geniuszu nie głupoty Zdunek. Wystarczy spojrzeć na ich konta w banku.
dobra, konta w banku
jeśli chcesz robić grę dla bezmózgiego plebsu to gratuluję ;)

no a tibia swój sukces zawdzięcza głownie tym że była chyba pierwszym mmo :]
 
Po co utrudniać coś co jest proste?

Agencja Interaktywna - CreaWeb.

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
jeśli chcesz robić grę dla bezmózgiego plebsu to gratuluję :)
Za taką kasę to ja bym nawet przebolał i dał dupy Diegomirowi.
 

Siekacz

Siekacz

Użytkownicy
posty139
Propsy273
  • Użytkownicy
Cytuj
dobra, konta w banku
jeśli chcesz robić grę dla bezmózgiego plebsu to gratuluję 13.gif

Jak by nie robić dla plebsu, to dla kogo?
Patrząc na fanatyków WoWa i Tibi to takie same ludziska.
W tych czasach trzeba być po prostu sprytniejszym od koncernów i trafiać w niszę rynkową xd
Super grafiki i zaawansowanych systemów AI i tak nie zrobisz. Nawet w zasadzie szkoda na to czasu.
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
ddonline, mieli podobne założenia, ale grafika była po prostu ładna
No, DDonline wyglądało całkiem ładnie. Modele robili w SketchUp i prerenderowali, co jest naprawdę bardzo proste (prostszego programu do 3D sobie nie wyobrażam). Sam Ci mówiłem Pop że te turfy które zrobiłem w każdej chwili można wyrenderować w izometrii w dowolnej wielkości, ba! w gruncie rzeczy dałoby się je ustawiać nawet w edytorze gry typu Torchlight. Pikselart jest bardzo mało wydajny i w tej kwestii nawet niezbyt efektowny.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Zdunek

Zdunek

Administrator
Ken'Udz mistrz stali i runy
posty671
Propsy132
Profesjabrak
  • Administrator
  • Ken'Udz mistrz stali i runy
No, DDonline wyglądało całkiem ładnie. Modele robili w SketchUp i prerenderowali, co jest naprawdę bardzo proste (prostszego programu do 3D sobie nie wyobrażam). Sam Ci mówiłem Pop że te turfy które zrobiłem w każdej chwili można wyrenderować w izometrii w dowolnej wielkości, ba! w gruncie rzeczy dałoby się je ustawiać nawet w edytorze gry typu Torchlight. Pikselart jest bardzo mało wydajny i w tej kwestii nawet niezbyt efektowny.
nie robili w sketchup, chociażby ja działałem tam jako grafik 3d :)  w maxie, i wszystko renderował jeden koleś na jednej gotowej scenie...

pixelart jest po prostu paskudny i tyle :]
 
Po co utrudniać coś co jest proste?

Agencja Interaktywna - CreaWeb.

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Robotę ze SketchUp też tam widziałem, sposób renderingu ze SketchUp też.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

popgniezno

popgniezno

Użytkownicy
posty43
Propsy12
  • Użytkownicy
@Zdunek: a od kiedy to grafika decyduje czy gra jest dla plebsu czy nie? :]
Kolejny raz piszę, że skupiamy się teraz na tym żeby gra była fajna pod względem fabuły, możliwości o ogólnego multiplayera. Piszę grę w taki sposób, aby później można było się przerzucić na np. izometrię.

Super grafiki i zaawansowanych systemów AI i tak nie zrobisz. Nawet w zasadzie szkoda na to czasu.

Dokładnie. Jeśli zrobimy nawet grafikę 3D to i tak znajdą się osoby, które będą na to narzekać :)

Mam doświadczenie w tworzenie stron typu web 2.0. Granie przez przeglądarkę daje nam też możliwości jakich nie dają nam gdy, które trzeba pobrać na kompa.. instalować itd.
Co do samej grafiki 2D: da to możliwość grania np. na komórkach bez większych problemów.


//Edit:
Na filmikach też nie widać grafiki.. IMO pixel art ma swoją zaletę: jest bardzo przejrzysty, jeśli mamy odpowiednie umiejętności:
 
Mój nick to: PoP_Gniezno :P

Tak też proszę się do mnie zwracać :D:D

Trelis.pl blog: http://trelis.pl/blog/

Zdunek

Zdunek

Administrator
Ken'Udz mistrz stali i runy
posty671
Propsy132
Profesjabrak
  • Administrator
  • Ken'Udz mistrz stali i runy
@Zdunek: a od kiedy to grafika decyduje czy gra jest dla plebsu czy nie? :)
nie gra lecz typ gry, który w tym przypadku jest bardzo zbliżony do tibi

po prostu nie widzę sensu by robić pixelart do takiej gierki, renderowane proste rzeczy byłyby o wiele lepszym rozwiązaniem


a jeszcze zmienię temat z tego że gry typu tibia nie są zbyt fajne

a mianowicie powtarzalność tekstur, przez to że powiedzmy na jednej szerokości obrazu jest 50 powtórzonych kwadratów, to wygląda to średnio fajnie, myślę że ciekawą opcją byłoby że edytor sobie losuje te elementy trawy, które różnią się jakimiś tam szczegółami...
 
Po co utrudniać coś co jest proste?

Agencja Interaktywna - CreaWeb.

popgniezno

popgniezno

Użytkownicy
posty43
Propsy12
  • Użytkownicy
Kwietniowe aktualności

Wiem, że są tutaj osoby, które zawsze będą krytykować projekt i którzy w niego nie wierzą, uważają że nie ma sensu robić czegoś w 2D, ale na złość Wam pokaże że się da i że się nie poddamy :]

Dzisiaj wrzuciliśmy film z nowościami:
http://www.youtube.com/watch?v=t1GKWpOKdns

Rzeczy, jakie zrobiłem jako programista:
Walka i synchronizacja:
 - pełna synchronizacja między graczami (gdy zabijasz potwora znika on u wszystkich graczy)
 - możliwość migracji stworków (po zabiciu może się pojawić w innym miejscu (obok miejsca śmierci), dzięki czemu potwory mogą być raz w jednym, a raz w drugim miejscu)
 - ogólnie respawn potworków

Gospodarka:
 - można produkować przedmioty. Naszym finałowym celem jest zrobieni takiej zależności, że większość przedmiotów produkowana byłaby przez innych graczy.
 - system produkcji uwzględnia jakość (przykład: mamy słabej jakości stal, a jesteśmy kowalem o bardzo dobrych umiejętnościach, przez co tworzymy miecz średniej jakości. Wzorując się na tym: jeśli znajdziemy najlepszego kowala, najlepszą stał w grze i najlepsze współczynniki dodające bonusy do miecza stworzymy najlepszy miecz w grze, którego nie ma nikt inny :]

To chyba na tyle :]

Rzeczy jakie planuje zrobić do 15 maja:
 - handel między graczami
 - walka podobna do tej: http://www.youtube.com/watch?v=03iFFSWcyMc
 - doświadczenie, punkty umiejętności
 - wyznaczanie w map edytorze stref respawnu dla konkretnych potworów
i jeśli wyrobie się z tym do 15 maja to jeszcze kilka rzeczy :]
 
Mój nick to: PoP_Gniezno :P

Tak też proszę się do mnie zwracać :D:D

Trelis.pl blog: http://trelis.pl/blog/


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry