Wstawienie potwora 1151 2

O temacie

Autor kubasum

Zaczęty 23.11.2009 roku

Wyświetleń 1151

Odpowiedzi 2

kubasum

kubasum

Użytkownicy
posty10
  • Użytkownicy

kubasum

Wstawienie potwora
2009-11-23, 23:13(Ostatnia zmiana: 2009-11-24, 09:38)
Na końcu pliku startup umieszczam takie coś :

Cytuj
{

   Wld_InsertNpc    (OrcWarrior_Roam,    "ORKASY");
   Wld_InsertNpc    (OrcWarrior_Roam,    "ORKASY2");
};
I gdy idę sprawdzić czy ork stoi to go nie ma. Nie wiem co robić. Pomocy !
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

Wstawienie potwora
#1 2009-11-24, 09:41(Ostatnia zmiana: 2009-11-24, 09:41)
To jest trochę bezsensu, bo nie wstawiasz go do żadnego zena (świata). Wpisz po prostu bez tych nawiasów {} w jakąś funkcję danego świata (zena). No i, upewnij się, że nie wpisujesz kodu w komentarz i czy istnieje odpowiedni waypoint :D

jamokiolE

jamokiolE

Użytkownicy
posty164
Propsy3
  • Użytkownicy

jamokiolE

Wstawienie potwora
#2 2009-11-27, 10:31(Ostatnia zmiana: 2009-11-27, 12:24)
NA KOŃCU PLIKU STARTUP wklej to i tyle:
FUNC VOID STARTUP_NAZWA ZENA DO JAKIEGO GO WSTAWIASZ(np.WORLD) ()   
{
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
//--------------------------------------------------------------------------------------------------
   
Wld_InsertNpc (OrcWarrior_Roam, "ORKASY");
Wld_InsertNpc (OrcWarrior_Roam, "ORKASY2");

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
}
Mam na dzieje że pomogłem. :lol2:
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry