Komunikat błędu : U:Par Expected ; line 38 (Zaznaczyłem linię)
[codebox]///////////////////////////////////////////////////////
////////////// hello
///////////////////////////////////////////////////////
instance Dia_Najemink_hello (C_INFO)
{
npc = SLD_842_Najemnik;
condition = Dia_Najemink_hello_condition;
information = Dia_Najemink_hello_info;
permanent = FALSE;
important = TRUE;
};
FUNC int Dia_Najemink_hello_condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Najemink_hello_info()
{
IF (Npc_KnowsInfo(hero, Najemnik_hello1))
{
AI_Output (self, other,"DIA_Najemink_hello_1_01"); //
AI_Output (other,self,"DIA_Najemink_hello_1_02"); //
}
else
{
AI_Output (self, other,"DIA_Najemink_hello_1_01"); //
AI_Output (other,self,"DIA_Najemink_hello_1_02"); //
AI_Output (self, other,"DIA_Najemink_hello_1_03"); //
AI_Output (other,self,"DIA_Najemink_hello_1_04"); //
AI_Output (self, other,"DIA_Najemink_hello_1_05"); //
AI_Output (other,self,"DIA_Najemink_hello_1_06"); //
AI_Output (self, other,"DIA_Najemink_hello_1_07"); //
AI_Output (other,self,"DIA_Najemink_hello_1_08"); //
AI_Output (self, other,"DIA_Najemink_hello_1_09"); //
}
}; // Tu jest błąd.
[/codebox]
Zapewne rozwiązanie jest proste , ale jeszcze takiego dialogu nie robiłem i mam z tym problem.