Skąd wziąść *.asc potworów? 3298 2

O temacie

Autor Marvin

Zaczęty 6.11.2009 roku

Wyświetleń 3298

Odpowiedzi 2

Marvin

Marvin

Użytkownicy
posty35
Propsy1
  • Użytkownicy
Witam. Chcę umieścić w moim modzie (do pierwszej części Gothica) potwory z G2. Umiem zrobić skrypt, wszystko  ładnie powstawiać i.t.p... ale skąd wziąć pliki *.asc?? Słyszałem, że trzeba je GothicSoucerem rozpakować, bo w _Work/Data/Anims są tylko pliki mds, mhs, man i tym podobne, ale ja się zupełnie nie znam i nie rozumiem GothicSoucera.  ;]  Czy mógłby mi ktoś jasno wytłumaczyć, jak go obsługiwać, bądź dostarczyć potrzebne mi pliki?

Z góry dziękuję. Pozdro.
 

oreca

oreca

Użytkownicy
posty196
Propsy72
Nagrody
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Włączasz GothicSourcera dajesz tools->Decompiler models->Dynamic (MDS or MSB), zmieniasz platform na gothic 2 wybierasz model(Select of model) i dekompilujesz. Zdekompilowane pliki asc będą w folderze który wybrałeś (Working directory).
 

Marvin

Marvin

Użytkownicy
posty35
Propsy1
  • Użytkownicy
Ok wielkie dzięki bardzo mi pomogłeś. ;]   Temat do zamknięcia.

Zamykam,
Avallach
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry