Loadscreen 6784 25

O temacie

Autor Eltar

Zaczęty 3.11.2009 roku

Wyświetleń 6784

Odpowiedzi 25

Kain

Kain

Użytkownicy
RAP-Fanatyk
posty311
Propsy100
  • Użytkownicy
  • RAP-Fanatyk
A nie powinno być *.tga czy coś takiego??
 

Eltar

Eltar

Użytkownicy
posty29
  • Użytkownicy

Eltar

Loadscreen
#21 2009-11-04, 14:59(Ostatnia zmiana: 2009-11-04, 14:59)
Nie, każda textura ostatecznie powinna być zapisana w *.tex To robie na pewno dobrze, bo już troche w teksturach siedzie i pozmieniałem już tekstury zbroi itd. i wszystko działa.
 

Kain

Kain

Użytkownicy
RAP-Fanatyk
posty311
Propsy100
  • Użytkownicy
  • RAP-Fanatyk
hmm... no to nie wiem... jeszcze pomyśle a jak już wymyśle to ci powiem ;D
 

heniu

heniu

Użytkownicy
posty143
Propsy1
  • Użytkownicy
jest o tym poradnik na Themodders jak spakować w format VDF
 
gmpa.com.pl

feodaron.pl

Eltar

Eltar

Użytkownicy
posty29
  • Użytkownicy

Eltar

Loadscreen
#24 2009-11-04, 19:28(Ostatnia zmiana: 2009-11-04, 19:36)
jest o tym poradnik na Themodders jak spakować w format VDF
Pisałem już, że to zrobiłem i nie wyszło -.-

Może tak: Opisze szczegółowo w punktach co robiłem i bardzo bym prosił, aby ktoś wskazał, gdzie robię błąd:

1.otwieram przez gomana plik loading-c.tex
2.zapisuje go w formacie jpg w jakims tam folderze
3.przerabiam taj jak chce
4.otwieram przerobiony już plik w gomanie, i zamieniam (Ersetzen (durch Bildbuffer))
5.robie paczke z teksturą (którą biorę z folderu gothic\_work\Data\TEXTURES\_Compiled)
6.robie (standardowo) plik *.ini i wysyłam koledze
 

Eltar

Eltar

Użytkownicy
posty29
  • Użytkownicy

Eltar

Loadscreen
#25 2009-11-06, 15:35(Ostatnia zmiana: 2009-11-06, 16:35)
Ok, problem sam się rozwiązał. Mimo wszystko dziękuję za pomoc ;]  

temat do zamknięcia o_o

Zamykam,
Adanos
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry