Nie ma rozmowy... 3181 6

O temacie

Autor OMFG

Zaczęty 25.10.2009 roku

Wyświetleń 3181

Odpowiedzi 6

OMFG

OMFG

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy

OMFG

Nie ma rozmowy...
2009-10-25, 09:13(Ostatnia zmiana: 2009-10-28, 15:02)
Mam taki skrypt postaci wygenerowany w Gothic Npc Maker:
instance GRD_0000_Mietek (Npc_Default)
{
//Generated by Gothic NPC Maker

//----------Info ogolne----------

name = "Mietek";
Npctype = Npctype_Main;
guild = GIL_GRD;
level = 60;
voice = 1;
id = 0000;

//----------Statystyki----------

attribute[ATR_STRENGTH] = 110;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 110;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 111;
attribute[ATR_MANA] = 110;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 111;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 110;

//----------Wyglad----------

Mdl_SetVisual (self,"HUMANS.MDS");
Mdl_ApplyOverlayMds (self,"Humans_Militia.mds");
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_naked0",0, 3,"Hum_Head_Fighter",13, 3,GRD_ARMOR_H);
B_Scale (self);
Mdl_SetModelFatness(self,0);

//----------Umiejetnasci----------

Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_1H,100);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_2H,100);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_BOW,100);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_CROSSBOW,100);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_MAGE,100);

//----------Ekwipunek----------
EquipItem (self, ItMw_2H_Axe_Heavy_04);
EquipItem (self, ItRw_Crossbow_04);
CreateInvItems  (self,ItMiNugget,3150);
CreateInvItems  (self,GRD_ARMOR_M,1);
CreateInvItems  (self,GRD_ARMOR_L,1);
CreateInvItems  (self,STT_ARMOR_H,1);
CreateInvItems  (self,STT_ARMOR_M,1);
//----------Pozostale----------
fight_tactic = FAI_HUMAN_Master;
daily_routine = Rtn_start_0000;
//Generated by Gothic NPC Maker
};
FUNC VOID Rtn_start_0000 ()
{
TA_Boss (09,00,12,45,"OCR_ARENABATTLE_OUTSIDE");
TA_Smoke (12,45,9,00,"OCR_ARENABATTLE_OUTSIDE");
};
I chcę zrobić do niego dialog. Zrobiłem Taki dialog w Gothic Dialog Manager PL:
///////////////////////////////////////////////////////
////////////// EXIT
///////////////////////////////////////////////////////
instance Dia_Mietek_EXIT   (C_INFO)
{
npc = GRD_0000_Mietek;
nr = 999;
condition =  Dia_Mietek_EXIT_condition;
information =  Dia_Mietek_EXIT_info;
permanent = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC int  Dia_Mietek_EXIT_condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID  DIA_Mietek_EXIT_info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

///////////////////////////////////////////////////////
////////////// Hello
///////////////////////////////////////////////////////
instance Dia_Mietek_Hello   (C_INFO)
{
npc = GRD_0000_Mietek;
nr = 1;
condition =  Dia_Mietek_Hello_condition;
information =  Dia_Mietek_Hello_info;
permanent = FALSE;
important = FALSE;
description =  "Jak leci?";
};

FUNC int  Dia_Mietek_Hello_condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID  DIA_Mietek_Hello_info()
{
AI_Output (other,self,"DIA_Mietek_Hello_1_01"); //Jak leci?
AI_Output (self, other,"DIA_Mietek_Hello_1_02"); //Kiepsko, kiepsko.
AI_Output (self, other,"DIA_Mietek_Hello_1_03"); //Przez tego sukinsyna, Kharima nie mogę ruszyć się z miejsca...
AI_Output (other,self,"DIA_Mietek_Hello_1_04"); //Czemu?
AI_Output (self, other,"DIA_Mietek_Hello_1_05"); //Muszę go pilnować żeby czasami nie zabił jakiegoś strażnika...
AI_Output (other,self,"DIA_Mietek_Hello_1_06"); //Mogę Ci pomóc?
AI_Output (self, other,"DIA_Mietek_Hello_1_07"); //Ty? Nie rozsmieszaj mnie!
};
Wstawiam go do _work\data\scripts\content\story\missions
I jak zagadam z stworzonym npc to nic nie mówi ani nie ma żadnej opcji do wyboru oprócz ENDE.
Pomocy!

dr inż. Fenix

dr inż. Fenix

The Modders
Dekadent
posty262
Propsy131
  • The Modders
  • Dekadent
a czy dialog i npc były stworzone jednocześnie? bo jeśli nie to spróbuj dać nowa grA
 
"Wolna wola jest iluzją!"

"Biorąc pod uwagę, że wszechświat jest układem zamkniętym, w którym wszystkie ruchy cząstek elementarnych, będących bodźcami organizmów żywych są determinowane ruchami Browna trwającymi od wielkiego wybuchu."

Jednak czy wszechświat to tylko cząstki elementarne?





"I am the blade of TheModders!"

OMFG

OMFG

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy
Dałem nową grę i tylko opcja się wyświetla ^_^ .
Jak ktoś by mógł, niech powie jak się resparuje skrypty w spacerze.

muttley

muttley

Użytkownicy
posty567
Propsy381
  • Użytkownicy
Skrypt reparsowany w Spacerze?
 

OMFG

OMFG

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy
Nie. Macie jakiegoś tutka do resparowania w spacerze?

Axel

Axel

Użytkownicy
Król Mount & Blade
posty244
Propsy2
  • Użytkownicy
  • Król Mount & Blade
 
Mount & Blade i Dofus wymiatają :D

Jeżeli ktoś gra w Dofusa niech napisze do mnie na pw !



Wie is ezel? Ik.

Item editor - M&B

OMFG

OMFG

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy
Thx. Działa.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry