Unkown identifiner 2625 6

O temacie

Autor Axel

Zaczęty 7.10.2009 roku

Wyświetleń 2625

Odpowiedzi 6

Axel

Axel

Użytkownicy
Król Mount & Blade
posty244
Propsy2
  • Użytkownicy
  • Król Mount & Blade
Nazwa tematu wszystko mówi.
[codebox]INSTANCE ItFo_MIESO (C_Item)
{
      name = "Surowe mięso";
   
      mainflag = ITEM_KAT_FOOD;
      flags = ITEM_MULTI;

      value = 5;
      
      visual = "ItFoMuttonRaw.3DS";
      material = MAT_LEATHER;
      scemeName = "MEAT";
      on_state[0] = Use_MIESO;

      description   = "Niezbyt smaczne surowe mięso.";

      TEXT[1] = NAME_Bonus_HP;
      COUNT[1] = 3;
      TEXT[5] = NAME_Value;
      COUNT[5] = 5;
   };[/codebox]
Po prostu jest problem z tą liniką , jednak w poprzednim skrypcie wszystko jest praktyczne to samo a jednak działa.
 
Mount & Blade i Dofus wymiatają :D

Jeżeli ktoś gra w Dofusa niech napisze do mnie na pw !



Wie is ezel? Ik.

Item editor - M&B

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Osobiście ja zrobiłem ctrl+c ctrl+v, sprawdziłem u siebie i mam tylko unkown indentifier use_mieso. Może nie masz tej funkcji nigdzie dopisanej ?
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Axel

Axel

Użytkownicy
Król Mount & Blade
posty244
Propsy2
  • Użytkownicy
  • Król Mount & Blade

Axel

Unkown identifiner
#2 2009-10-07, 19:17(Ostatnia zmiana: 2009-10-07, 19:18)
Mam , po prostu nie wkleiłem całego skryptu , wygląda to tak :

[codebox]INSTANCE ItFo_mieso (C_Item)
{
      name = "Surowe mięso";
   
      mainflag = ITEM_KAT_FOOD;
      flags = ITEM_MULTI;

      value = 5;
      
      visual = "ItFoMuttonRaw.3DS";
      material = MAT_LEATHER;
      scemeName = "MEAT";
      on_state[0] = Use_MIESO;

      description   = "Niezbyt smaczne surowe mięso.";

      TEXT[1] = NAME_Bonus_HP;
      COUNT[1] = 3;
      TEXT[5] = NAME_Value;
      COUNT[5] = 5;
   };

   FUNC VOID Use_MIESO()
   {

      Npc_ChangeAttribute (self, ATR_HITPOINTS, 3);

      const int MIESO_Bonus = 0;

      if (Npc_IsPlayer (self))
      {

         MIESO_Bonus = MIESO_Bonus + 1;

         if (MIESO_Bonus == 5)
         {
            PrintScreen ("Surowe mięso szkodzi!", -1, 25, _STR_FONT_ONSCREEN, 3 );
            self.attribute[ATR_HITPOINTS] = (self.attribute[ATR_HITPOINTS] -15);
            MIESO_Bonus = 0;
         };

      };[/codebox]

Cały czas się czepia o to instance , a tak jak mówiłem poprzedni skrypt jest taki sam i wszystko w porządku.

Edit : Użyłem do skryptu programu Food Scripts Maker.
 
Mount & Blade i Dofus wymiatają :D

Jeżeli ktoś gra w Dofusa niech napisze do mnie na pw !



Wie is ezel? Ik.

Item editor - M&B

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Czyli masz dwa takie same przedmioty o tej samej instancji?

Axel

Axel

Użytkownicy
Król Mount & Blade
posty244
Propsy2
  • Użytkownicy
  • Król Mount & Blade
Nie , inny przedmiot jest robiony tak samo :
[codebox]INSTANCE ItFo_RAJSKIE (C_Item)
{
     name = "Rajskie jabłuszko";

      mainflag = ITEM_KAT_FOOD;
      flags = ITEM_MULTI;

      value = 50;

      visual = "ItFo_Apple.3DS";
     material = MAT_LEATHER;
      scemeName = "FOOD";
      on_state[0] = Use_RAJSKIE;

      description   = "Pyszne jabłko prosto z sadów południa.";
                        

      TEXT[1] = NAME_Bonus_HP;
      COUNT[1] = 20;
      TEXT[5] = NAME_Value;
      COUNT[5] = 50;
};

   FUNC VOID Use_RAJSKIE()
   {

      Npc_ChangeAttribute (self, ATR_HITPOINTS, 20);

      const int RAJSKIE_Bonus = 0;

      if (Npc_IsPlayer (self))
      {

         RAJSKIE_Bonus = RAJSKIE_Bonus + 1;

         if (RAJSKIE_Bonus == 5)
         {
            PrintScreen ("Czujesz się jak w raju", -1, 25, _STR_FONT_ONSCREEN, 3 );
            B_RaiseAttribute (self, ATR_HITPOINTS_MAX,5);
         };

      };[/codebox]

A nie wykazuje błędu tak jak to przeklęte mięso ...
 
Mount & Blade i Dofus wymiatają :D

Jeżeli ktoś gra w Dofusa niech napisze do mnie na pw !



Wie is ezel? Ik.

Item editor - M&B

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso

Zkirtaem
Moderator

Unkown identifiner
#5 2009-10-07, 19:35(Ostatnia zmiana: 2009-10-07, 19:38)
Spróbuj zmienić ten instance na jakiś zwykły typu "aaaaa", "kupa", czy jakieś inne "test01"...


Aha, brakuje nawiasu na samym końcu skryptu.
 

Axel

Axel

Użytkownicy
Król Mount & Blade
posty244
Propsy2
  • Użytkownicy
  • Król Mount & Blade

Axel

Unkown identifiner
#6 2009-10-07, 19:46(Ostatnia zmiana: 2009-10-07, 20:10)
Dalej nie działa , a do tego zauważyłem że czepia się wszystkich skryptów jedzenia OPRÓCZ jabłka lol -.-

tzn wszystkie które sam zrobiłem

Edit : Dobra , zrobiłem taki sam skrypt ręcznie i wszystko działa , po prostu ten program tworzy jakieś niewidzialne błędy .

Edit2 : Dobra nie zamykać , mam kolejny problem lol :
Not a valid Class or prototype name : NPC_Default


instance vlk_100001_Malten (Npc_Default)
{
   // ------ NSC ------
   name       = "Malten";
   guild       = GIL_VLK;
   id          = 100001;
   voice       = 6;
   flags       = FALSE;                                             
   npctype      = NPCTYPE_MAIN;
   
   // ------ Attribute ------
   B_SetAttributesToChapter (self, 6);                                                   
      
   // ------ Kampf-Taktik ------
   fight_tactic      = FAI_HUMAN_MASTER;   
   
   // ------ Equippte Waffen ------                                                   
   // ------ Inventory ------
   CreateInvItems (self,ITKe_Lockpick,2);
   CreateInvItems (self,ITFo_Apple,1);
   CreateInvItems (self,ITmw_barbarian,1);
      
   // ------ visuals ------                                                         
   B_SetNpcVisual       (self, MALE, "Hum_Head_Thief", Face_N_Homer, BodyTex_N, ITAR_djg_L);     
   Mdl_SetModelFatness   (self, 0.9);
   Mdl_ApplyOverlayMds   (self, "Humans_Relaxed.mds");
   
   // ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
   B_GiveNpcTalents (self);
   
   // ------ Kampf-Talente ------                                                      
   B_SetFightSkills (self,100);

   // ------ TA anmelden ------
   daily_routine       = Rtn_Start_100001;
};

FUNC VOID Rtn_Start_100001 ()
{   
   TA_GUARD   (05,00,20,00,"WEJSCIE");
   TA_GUARD   (20,00,05,00,"WEJSCIE");
};
 
Mount & Blade i Dofus wymiatają :D

Jeżeli ktoś gra w Dofusa niech napisze do mnie na pw !



Wie is ezel? Ik.

Item editor - M&B


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry