mam duży problem. tak jak w temacie w dialogu nie [pokazują sie napisy ani nie ma głosu, choc tok dialogu wydaje być nienaruszony tj. nasz heros wyciąga broń i nią macha.
skrytp ponizej:[codebox]func void DIA_Scatty_TRAIN_1h()
{
AI_Output (other,self,"DIA_Scatty_TRAIN_1h_15_00"); //Chciałbym nauczyć się walki jednoręcznym orężem.
if (Npc_HasItems(other,itminugget) >= 50)
{
if (B_GiveSkill(other, NPC_TALENT_1H, 1, LPCOST_TALENT_1H_1))
{
AI_StopProcessInfos (hero);
AI_StopProcessInfos (self);
B_FullStop (hero);
AI_Output (self,other,"DIA_Scatty_TRAIN_1h_01_01"); //Mądra decyzja. Jednak zanim poznasz bardziej zaawansowane techniki, powinieneś nauczyć się prawidłowo trzymać oręż w ręku.
AI_Output (self,other,"DIA_Scatty_TRAIN_1h_01_02"); //Początkujący często łapią zwykły miecz obydwoma rękami. Radziłbym ci się do tego nie przyzwyczajać, to fatalny nawyk.
CreateInvItem (hero, ALTESSCHWERT);
AI_StopProcessInfos (other);
B_FullStop (hero);
AI_EquipBestMeleeWeapon (hero);
AI_ReadyMeleeWeapon (hero);
AI_Wait (hero, 9);
AI_PlayAni (hero,"T_1HSFREE");
AI_Output (self,other,"DIA_Scatty_TRAIN_1h_01_03"); //Trzymaj broń jedną ręką, ostrzem do góry, i zacznij nią machać.
AI_Output (self,other,"DIA_Scatty_TRAIN_1h_01_04"); //Musisz się nauczyć, jak zgrać twoje ruchy z bezwładnością oręża. Dzięki temu twoje ataki będą szybsze i bardziej zaskakujące.
AI_Output (self,other,"DIA_Scatty_TRAIN_1h_01_05"); //Zapamiętaj sobie dobrze, co ci powiedziałem, a twój styl walki stanie się o wiele bardziej elegancki i skuteczny.
AI_Output (self,other,"DIA_Scatty_TRAIN_1h_01_06"); //A, i jeszcze coś! Niektóre ciosy powodują większe obrażenia niż zwykle. Oczywiście, jako początkujący masz raczej niewielkie szanse na zadanie krytycznego uderzenia.
AI_Output (self,other,"DIA_Scatty_TRAIN_1h_01_07"); //Ale to się zmieni w miarę czynienia przez ciebie postępów.
AI_DrawWeapon (hero);
AI_RemoveWeapon (hero);
B_GiveInvItems(other,self,itminugget,50);
PrintScreen ("Siła + 1", 47,33,"FONT_OLD_20_WHITE.TGA",3);///Edit by Pawbuj
other.attribute[ATR_STRENGTH] = other.attribute[ATR_STRENGTH] + 1;
};[/codebox]