Zmiana gildii, bieg do waypointa i jeszcze coś. 3732 6

O temacie

Autor Sergio

Zaczęty 24.09.2009 roku

Wyświetleń 3732

Odpowiedzi 6

Sergio

Sergio

Użytkownicy
Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
posty449
Propsy12
  • Użytkownicy
  • Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
Jak zrobić by po dialogu jakiś NPC zmienił gildię? Miałem to gdzieś zapisane ale zgubiłem   :)  

Mam grupę NPC, co zrobić by po rozmowie z jednym z nich wszyscy pobiegli do danego waypointa?  

Jak zrobić by bohater po dialogu stracił cały swój ekwipunek?

I ostatnie pytanie.  Co zrobić by po dialogu bohater założył wybraną przeze mnie broń i zbroję których nie ma w ekwipunku?
 



Zachęcam do oglądania mojego kanału na youtube, może nie jestem teraz jakimś mistrzem ale rozkręcam się. Hit na ten moment: http://www.youtube.com/watch?v=vzOXV0Nb658 Dla wszystkich tych którzy nie mają nic przeciw porcji śmiechu w oparciu o gothic.

Gother

Gother

Użytkownicy
Nieskromny Mistrz Gothica
posty457
Propsy260
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Nieskromny Mistrz Gothica
Odpowiedź na ostatnie. Dodaj mu te itemy podczas dialogu poleceniem createitems
 

Sergio

Sergio

Użytkownicy
Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
posty449
Propsy12
  • Użytkownicy
  • Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
Dobra Gother, ale czy on je od razu założy? Zresztą mniejsza z tym, wystarczy że będzie je miał   ;)  
A inne pytania? Ktoś wie?
 



Zachęcam do oglądania mojego kanału na youtube, może nie jestem teraz jakimś mistrzem ale rozkręcam się. Hit na ten moment: http://www.youtube.com/watch?v=vzOXV0Nb658 Dla wszystkich tych którzy nie mają nic przeciw porcji śmiechu w oparciu o gothic.

Jason525PL

Jason525PL

Użytkownicy
posty116
Propsy6
  • Użytkownicy
Co do 1 to chyba trzeba dodać takie cuś w dialogu np

Cytuj
{
   
   AI_Output (other, self, "DIA_Pedro_AUFNAHME_YES_15_05"); //Daj mi gildie
   AI_Output (self, other, "DIA_Pedro_AUFNAHME_YES_09_06"); //Jaką??
   
   
   CreateInvItems       (other,ITAR_NOV_L,1);     //To tworzy itemka
   AI_EquipArmor      (other,ITAR_NOV_L);   
                             //A to daje żeby go założył
   
   other.guild = GIL_NOV;                           //Te 2 dają gildię po dialogu...w tym przypadku Nowicjusza
   Npc_SetTrueGuild (other, GIL_NOV);

   
   
   
   
};

A co do tego by typki gdzieś szli to jest taki cusik...

Cytuj
B_ExchangeRoutine            (Kdf_2002_JohnyBravo,        "Waypoint");
B_ExchangeRoutine            (Kdf_2001_Kuzco,        "Waypoint");
B_ExchangeRoutine            (Kdf_2001_Adam,        "Waypoint");
 

Sergio

Sergio

Użytkownicy
Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
posty449
Propsy12
  • Użytkownicy
  • Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
Dobra, dzięki, ale chodziło mi żeby biegli a nie szli.
 



Zachęcam do oglądania mojego kanału na youtube, może nie jestem teraz jakimś mistrzem ale rozkręcam się. Hit na ten moment: http://www.youtube.com/watch?v=vzOXV0Nb658 Dla wszystkich tych którzy nie mają nic przeciw porcji śmiechu w oparciu o gothic.

Gother

Gother

Użytkownicy
Nieskromny Mistrz Gothica
posty457
Propsy260
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Nieskromny Mistrz Gothica
O tym by NPC biegali, a nie chadzali jak na jakiś biwak to było kilka tematów w tym mój chyba najobszerniejszy. Poszukaj, na pewno coś znajdziesz.

Cytuj
I ostatnie pytanie. Co zrobić by po dialogu bohater założył wybraną przeze mnie broń i zbroję których nie ma w ekwipunku?
Gdy npc ma już te przedmioty w ekwipunku to w przypadku pancerza dajesz skrypt z dialogu Diega (gdy przebiera się w swoim domku w Khorinis). NPC automatycznie zakłada najlepszą broń, więc najlepiej taką mu daj/zostaw.
 

Sergio

Sergio

Użytkownicy
Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
posty449
Propsy12
  • Użytkownicy
  • Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
 



Zachęcam do oglądania mojego kanału na youtube, może nie jestem teraz jakimś mistrzem ale rozkręcam się. Hit na ten moment: http://www.youtube.com/watch?v=vzOXV0Nb658 Dla wszystkich tych którzy nie mają nic przeciw porcji śmiechu w oparciu o gothic.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry