Nowy świat i wstawianie w nim NPC 61506 4

O temacie

Autor

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 61506

Odpowiedzi 4

Kazzmir
  • Gość

Kazzmir
Gość

Nowy świat i wstawianie w nim NPC
2008-01-20, 21:55(Ostatnia zmiana: 2012-03-14, 11:18)
Cytat: Lesterek link=topic=73.msg67365#msg67365#msg67365#msg67365 date=#msg67365Sep 3 2007, 10:47#msg67365
Jeśli mamy jakiś nowy świat to musimy stworzyć na nim najpierw startpointa w spacerze.
Następnie jeśli chcemy wstawić na ten świat nowych NPC musimy umieścić w pliku Startup.d coś takiego
// *********
// NAZWANASZEGOSWIATA
// *********
func void STARTUP_NAZWANASZEGOSWIATA ()
{
Wld_InsertNpc (InstancjanaszegoNPC,"WAYPOINT"); //// Pomiędzy { i }; dajemy takie linijki, a w nich instancje NPC i waypoint z naszego świata, co do robienia NPC i waypointów są odpowiednie tutki
};

func void INIT_SUB_NAZWANASZEGOSWIATA ()
{
};

func void INIT_NAZWANASZEGOSWIATA ()
{
B_InitMonsterAttitudes ();
B_InitGuildAttitudes();
B_InitNpcGlobals ();

INIT_SUB_NAZWANASZEGOSWIATA();
};
Dzięki temu będziemy mogli wstawiać do naszego świata NPC
Później musimy jeszcze zrobić paczkę z modem, a do niej wpakować nasz świat , plik Gothic.Dat  
Gothic.src i jeśli zrobiliśmy dialogi to OU.BIN
A w pliku *.ini naszego moda w linijce:
World=Musimy uwzględnić jak nazywa się nasz świat
na przykład:
World=MYMOD.ZEN
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Ja tylko wspomnę, że jeśli chcemy zrobić to w Gothicu 1, to okrajamy tak (przynajmniej ja tak musiałem, z wersją Lesterka miałem błędy):

// *********
// NAZWANASZEGOSWIATA
// *********
func void STARTUP_NAZWANASZEGOSWIATA ()
{
Wld_InsertNpc (InstancjanaszegoNPC,"WAYPOINT"); //// Pomiędzy { i }; dajemy takie linijki, a w nich instancje NPC i waypoint z naszego świata, co do robienia NPC i waypointów są odpowiednie tutki
};
 

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam
Czy moge usunąć wszysko co jest w pliku startup.d jeśli tworzy całkowicie nowy świat ?
Niby logiczne że nie będe potrzebował instancji NewWorld i danych NPC-tów z orginalnego Gothica w tym pliku skoro tworze coś całkiem nowego ale chce sie upewnić
 

Drock

Drock

Użytkownicy
posty357
Propsy75
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
z tego co pamiętam to tak, możesz to sprawdzić komentując stare żeczy
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Cytat: Kazzmir
Cytat: Lesterek
A w pliku *.ini naszego moda w linijce:
World=Musimy uwzględnić jak nazywa się nasz świat
na przykład:
World=MYMOD.ZEN
Akurat to, odpowiada za to, który świat jest wczytywany przy rozpoczynaniu nowej gry.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry