Bład teksturowania 2018 0

O temacie

Autor Althar

Zaczęty 12.09.2009 roku

Wyświetleń 2018

Odpowiedzi 0

Althar

Althar

Użytkownicy
posty307
Propsy44
  • Użytkownicy
A więc tak: Mam śwait w 3D, niestety nie oteksturowany, jest tylko tekstura wglądowa: zielona i niebieska (grafik 3D nie umie oteksturować śwaita w programie) więc chciałem to oteksturować w Spacerze. OK. Oteksturowałem fragment, zapisuję... i chce teksturowac dalej, a tu nic  :P  . Tekstura jest jednolita (ma jeden kolor) i nie idzie zmienić jej na normalną. Myślę, że jedynym rozwiązaniem byłoby oteksturowacnie całego śwaita za jednym razem, problem w tym, że świat jest dość duży (ok. 50 000 poly-trisów). Wiecie jak rozwiązać ten problem ? Z góry dzięki za odpowiedź. dodam jeszcze, że jak nałożę teksturę to jest ona rozciagnięta i muszę ją "skurczyć" za pomocą "4" i "8" (czy jakoś tak na klawiaturze numerycznej).
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry