Więc tak witam zrobiłem sobię skrypt miecza runicznego
func int CmpNpc(var c_npc p1,var c_npc p2)
{
var int old1;
var int old2;
var int result;
old1=p1.aivar[0];
old2=p2.aivar[0];
p1.aivar[0]=0;
p2.aivar[0]=1;
result=p1.aivar[0];
p1.aivar[0]=old1;p2.aivar[0]=old2;
return result;
};
func void weaponreaction(var c_npc Hero,var c_npc Self)
{
if(!Npc_IsInFightMode(hero,FMODE_MELEE))
{
return;
};
var c_item weapon;
var c_item eqweapon;
weapon=Npc_GetReadiedWeapon(hero);
eqweapon=Npc_GetEquippedMeleeWeapon(hero);
if(Hlp_IsItem(weapon,ItMw_Blade_Blessed_01))
{
Wld_PlayEffect("SPELLFX_ICEWAVE",self,self,0,50,DAM_MAGIC,FALSE);
}
else if (Hlp_IsItem(eqweapon,ItMw_Blade_Blessed_01))
{
Wld_SendTrigger("weaponreaction");
};
};
func void Sbd_is_damaged()
{
if (self==other&&hero==victim)
{
if(Npc_IsPlayer(victim)&&CmpNpc(self,other))
{
weaponreaction(self,hero);
};
};
};
I zrobiłem sobie skrypt miecza
INSTANCE Ogień (C_Item)
{
name = "Miecz Ognia";
mainflag = ITEM_KAT_NF;
flags = ITEM_SWD;
material = MAT_METAL;
value = 200;//810;//406
damageTotal = 45;// weil es im OGY rumliegt und der Spieler Anfang des dritten Kapitels dort hinkommt!
damagetype = DAM_FIRE|DAM_BLUNT|DAM_FLY;
range = 130;
cond_atr[2] = ATR_STRENGTH;
cond_value[2] = 31;
visual = "ItMw_Blade_Blessed_01.3DS";
description = name;
TEXT[2] = NAME_Damage; COUNT[2] = damageTotal;
TEXT[3] = NAME_Str_needed; COUNT[3] = cond_value[2];
TEXT[4] = NAME_OneHanded;
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};
No i teraz pytanie Gdzie wkleić sobię ten skrypt miecza runicznego, skrypt miecza wiem gdzie, ale miecza runicznego nie wiem, a był taki temat Magiczna Broń, zrobiłem w folderze
_Work\Data\Scripts\Content\Items plik magicznabron.d wkleiłem i włączam grę i nie działa! proszę pomoc,