Nowa animacja nowego modelu 4115 8

O temacie

Autor Abubaker

Zaczęty 8.09.2009 roku

Wyświetleń 4115

Odpowiedzi 8

Abubaker

Abubaker

Użytkownicy
posty86
Propsy10
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Interesuje mnie jak zrobić nową animację dla modelu który niema własnego "szkieletu" i z prośbą taką zwracam się do was abyście mi podpowiedzieli jak ów problem rozwiązać. Z góry dziękuję za pomoc.
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Zrobić szkielet.
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
No kurwa, nikt by się tego nie domyślił.
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Cytuj
No kurwa, nikt by się tego nie domyślił.

No dobra, z deczka za szybko wcisnąłem "dodaj odpowiedź". Wyjaśnienie:
Podłączasz do danej kości wierzchołki modelu, które mają się poruszać przy jej obrocie/przesunięciu/skalowaniu.
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Gamer

Gamer

Użytkownicy
posty245
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
czyli podlinkować?
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!

Abubaker

Abubaker

Użytkownicy
posty86
Propsy10
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Podłączasz do danej kości wierzchołki modelu, które mają się poruszać przy jej obrocie/przesunięciu/skalowaniu.


No dobra, ale jak? :)
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Prawdopodobnie tak, jak napisał Gamer. Podlinkuj i sprawdź.
 

Gamer

Gamer

Użytkownicy
posty245
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Gamer

Nowa animacja nowego modelu
#7 2009-09-13, 14:55(Ostatnia zmiana: 2009-09-13, 17:59)
Ja już wiem jak to robić po pierwsze jeśli chcemy mieć przezroczysty model  klikamy lewym klawisz +P na klawiaturze zaznaczamy/odznczamy  see through (zdaje się to tak pisze)
Dobra przechodzimy dalej...
To tak robimy kwadrat i jeden bones (create/system/ bones) no i robimy edit mesh zaznaczamy kawałek i szukamy opcji skin klikamy add wybieramy naszego bonesa i gotowe
teraz jak przesuniemy bonesa nasz obiekt tak samo się przesunie
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!

plugawy

plugawy

Użytkownicy
posty7
  • Użytkownicy
Odświeżając... Jeśli chcecie robić bardziej "standardowe" potworki tj. 4 łapy i ogon to lepiej użyć bipeda. Nie trzeba sie męczyć z robieniem hierarchii kości, a praca jest wygodniejsza.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry