uruchomianie pliku world.zen po własnych zmianach przez gothic startera 2352 5

O temacie

Autor pawbuj

Zaczęty 5.09.2009 roku

Wyświetleń 2352

Odpowiedzi 5

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1623
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
mam problem jak uruchamiam grę przez  gothic startrea, reparsuję skrypty, konwertuję "data convert i textures convert i vdf convert first" to zmian w worldzie nie widać.

czy muszę robić paczkę z modem, żeby zobaczyć konkretne zmiany??
 

jendrzejs

jendrzejs

Użytkownicy
posty586
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Poprostu zmieniasz cos w spacku zapisujesz zen do world o nazwie np zen1 potem w pliku ini zmieniasz world zen na zen1 :lol2:
 

gothI

gothI

Użytkownicy
posty167
  • Użytkownicy
A masz zaznaczone Vdfs Physical First? I czy World nazwywa sie napewno World.zen i jest w folderze Worlds a nie w Worlds/_Work
 
GG:10938162

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1623
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
teraz to zrobiłem i działa. ale nie mogę zapisać trigger scripta, po prostu jak zapisuję jest ok, jak wychodzę i uruchamiam zen ponownie, to nie ma. co jest cholera z z tym? przyznam że spacer jest popieprzony.
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Zapewne edytowałeś zen, który umieszczony był w Worlds. Na czas jakiejkolwiek edycji zena pakujesz do Worlds/_Work.
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1623
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
jak najlepiej zapisywać zen jako compiled ascii lub binary safe czy uncomplied?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry