Alt+W - maksymalizuje jeden viewport lub powraca do normalnych kilku viewportów.
P - Perspective
U - User
T - Top
L - Left
B - Bottom
F - Front
Niestety w niektórych przypadkach te skróty nie działają lub mają inne działanie.
Alt + wciśnięte kółko - swobodny obrót wokół pivota zaznaczonego obiektu (chyba że coś Ci się spierdzieli, wtedy trzeba grzebać),
Ctrl + Alt + wciśnięte kółko - płynne przybliżanie i oddalanie
Shift + Alt + wciśnięte kółko - obracanie wzdłuż jednej osi (pion lub poziom)
Shift + wciśnięte kółko - przesuwanie widoku wzdłuż jednej osi (pion lub poziom)
Alt + kręcenie kółkiem - przybliżanie/oddalanie małymi "kroczkami"
Ctrl + kręcenie kółkiem - przybliżanie/oddalanie dużymi "kroczkami"
Samo kręcenie kółkiem daje "normalne" "kroczki", przy czym ich wielkość jest zmienna i proponuję przybliżać za pomocą kombinacji Ctrl + Alt + wciśnięte kółko.
Dzięki wielkie, to było mi potrzebne.
tego tutka nie idzie spierdzielić, jest dobrze opisany. z tego co widzę nie masz ekstrudowane, a w turbosmooth za mało zaokrągliłeś,
To chyba wina tego, że używając TurboSmooth#msgote author=Żadna Głupia Spółgłoska link=topic=7079.msg63992#msg63992 date=1251816607]Alt+W - maksymalizuje jeden viewport lub powraca do normalnych kilku viewportów.
P - Perspective
U - User
T - Top
L - Left
B - Bottom
F - Front
Niestety w niektórych przypadkach te skróty nie działają lub mają inne działanie.
Alt + wciśnięte kółko - swobodny obrót wokół pivota zaznaczonego obiektu (chyba że coś Ci się spierdzieli, wtedy trzeba grzebać),
Ctrl + Alt + wciśnięte kółko - płynne przybliżanie i oddalanie
Shift + Alt + wciśnięte kółko - obracanie wzdłuż jednej osi (pion lub poziom)
Shift + wciśnięte kółko - przesuwanie widoku wzdłuż jednej osi (pion lub poziom)
Alt + kręcenie kółkiem - przybliżanie/oddalanie małymi "kroczkami"
Ctrl + kręcenie kółkiem - przybliżanie/oddalanie dużymi "kroczkami"
Samo kręcenie kółkiem daje "normalne" "kroczki", przy czym ich wielkość jest zmienna i proponuję przybliżać za pomocą kombinacji Ctrl + Alt + wciśnięte kółko.[/quote]
Dzięki wielkie, to było mi potrzebne.
tego tutka nie idzie spierdzielić, jest dobrze opisany. z tego co widzę nie masz ekstrudowane, a w turbosmooth za mało zaokrągliłeś,
To chyba wina tego, że używając TurboSmootha, miałem wybrane oczka, przez co się zrobiło takie coś.
Następne(chyba ostatnie) pytanie: Jak zapisać aktualną pozę do wybranej klatki?