O temacie
Autor
Zaczęty 20.01.2008 roku
Wyświetleń 46440
Odpowiedzi 0
Kazzmir Gość
Tutek o dodawaniu wpisów w dzienniku.Najpierw należy znaleźć folder „\_Work\Data\Scripts\Content\Story”, a w nim plik o nazwie „Log_Constants.D”. Szukamy przykładowej linii np.Kod: [Zaznacz]const string CH1_MordragKO = "Zadanie od Thorusa";Kopiujemy ją i wklejamy pod nią (oczywiście zmieniając podane poniżej wartości).Kod: [Zaznacz]const string INSTANCE_WPISU = "TYTUŁ_WPISU";Teraz trzeba zapisać plik i przejść do treści wpisu. W tym celu wchodzimy w folder „\_Work\Data\Scripts\Content\Story\MISSIONS” i wybieramy sobie jakiś dialog. Jak już wybrałeś dialog, to zdecyduj, kiedy chcesz, aby wpis się pojawił. Jak już wybierzesz, to dopisz takie coś:Kod: [Zaznacz]INSTANCE_OPCJI_DIALOGOWEJ = LOG_RUNNING; Log_CreateTopic(INSTANCE_WPISU, LOG_MISSION);Log_SetTopicStatus(INSTANCE_WPISU, LOG_RUNNING);B_LogEntry( INSTANCE_WPISU, "TREŚĆ WPISU");UWAGA – należy to wpisać po skrypcie rozmowy, np.:Kod: [Zaznacz]AI_Output (other, self,"DIA_Darmon_Zutaten_KOTZ_15_00"); //Ruda jest potrzebna każdemu. Nie pomogę ci.AI_Output (self, other,"DIA_Darmon_Zutaten_KOTZ_01_01"); //Pomyśl! Na pewno ci się to opłaci.AI_Output (other, self,"DIA_Darmon_Zutaten_KOTZ_15_02"); //Nie jestem pewien. 150 bryłek rudy to kupa kasy.AI_Output (self, other,"DIA_Darmon_Zutaten_KOTZ_01_03"); //Mam tu taką zbroję. Magiczna. Podejrzewam, że przyda ci się.AI_Output (other, self,"DIA_Darmon_Zutaten_KOTZ_15_04"); //Dobra. Zrobię to.Ale przed znakiem „};”.Przykładowy wpis:Kod: [Zaznacz]AI_Output (other, self,"DIA_Darmon_Zutaten_KOTZ_15_00"); //Ruda jest potrzebna każdemu. Nie pomogę ci.AI_Output (self, other,"DIA_Darmon_Zutaten_KOTZ_01_01"); //Pomyśl! Na pewno ci się to opłaci.AI_Output (other, self,"DIA_Darmon_Zutaten_KOTZ_15_02"); //Nie jestem pewien. 150 bryłek rudy to kupa kasy.AI_Output (self, other,"DIA_Darmon_Zutaten_KOTZ_01_03"); //Mam tu taką zbroję. Magiczna. Podejrzewam, że przyda ci się.AI_Output (other, self,"DIA_Darmon_Zutaten_KOTZ_15_04"); //Dobra. Zrobię to.Darmon_Zutaten = LOG_RUNNING; Log_CreateTopic(CH1_Darmonquest, LOG_MISSION);Log_SetTopicStatus(CH1_Darmonquest, LOG_RUNNING);B_LogEntry( CH1_Darmonquest, "Darmon, Mag Czarnego Ognia poprosił mnie, abym przyniósł mu 150 bryłek rudy. Mówi, że dostanę za to magiczną zbroję.");};Potem trzeba zapisać skrypt i sparsować skrypty.Jak chcesz, to możesz sobie kopiować ten tutorial.Mam nadzieję, że wyjaśniłem wszystko. W razie wątpliwości pisać w odpowiednim temacie, lub do mnie na PW.
const string CH1_MordragKO = "Zadanie od Thorusa";
const string INSTANCE_WPISU = "TYTUŁ_WPISU";
INSTANCE_OPCJI_DIALOGOWEJ = LOG_RUNNING; Log_CreateTopic(INSTANCE_WPISU, LOG_MISSION);Log_SetTopicStatus(INSTANCE_WPISU, LOG_RUNNING);B_LogEntry( INSTANCE_WPISU, "TREŚĆ WPISU");
AI_Output (other, self,"DIA_Darmon_Zutaten_KOTZ_15_00"); //Ruda jest potrzebna każdemu. Nie pomogę ci.AI_Output (self, other,"DIA_Darmon_Zutaten_KOTZ_01_01"); //Pomyśl! Na pewno ci się to opłaci.AI_Output (other, self,"DIA_Darmon_Zutaten_KOTZ_15_02"); //Nie jestem pewien. 150 bryłek rudy to kupa kasy.AI_Output (self, other,"DIA_Darmon_Zutaten_KOTZ_01_03"); //Mam tu taką zbroję. Magiczna. Podejrzewam, że przyda ci się.AI_Output (other, self,"DIA_Darmon_Zutaten_KOTZ_15_04"); //Dobra. Zrobię to.
AI_Output (other, self,"DIA_Darmon_Zutaten_KOTZ_15_00"); //Ruda jest potrzebna każdemu. Nie pomogę ci.AI_Output (self, other,"DIA_Darmon_Zutaten_KOTZ_01_01"); //Pomyśl! Na pewno ci się to opłaci.AI_Output (other, self,"DIA_Darmon_Zutaten_KOTZ_15_02"); //Nie jestem pewien. 150 bryłek rudy to kupa kasy.AI_Output (self, other,"DIA_Darmon_Zutaten_KOTZ_01_03"); //Mam tu taką zbroję. Magiczna. Podejrzewam, że przyda ci się.AI_Output (other, self,"DIA_Darmon_Zutaten_KOTZ_15_04"); //Dobra. Zrobię to.Darmon_Zutaten = LOG_RUNNING; Log_CreateTopic(CH1_Darmonquest, LOG_MISSION);Log_SetTopicStatus(CH1_Darmonquest, LOG_RUNNING);B_LogEntry( CH1_Darmonquest, "Darmon, Mag Czarnego Ognia poprosił mnie, abym przyniósł mu 150 bryłek rudy. Mówi, że dostanę za to magiczną zbroję.");};