tak jak w tytule nie mogę zrobić, aby bezio przed dialogiem nałozył miecz, zawsze animacja treningu mieczem odtwarza się bez oręża w ręku. do tego nie moge opóźnić odtwarzania animacji po 1-szym dialogu, pomimo, że zastosowałem ai_wait do naszego bohatera, a poniżej skrypt.
[list=1]
if (Npc_HasItems(other,itminugget) >= 1)
- {
- if (B_GiveSkill(other, NPC_TALENT_1H, 1, LPCOST_TALENT_1H_1))
- {
- AI_Output (self,other,"DIA_Scatty_TRAIN_1h_01_01"); //Mądra decyzja. Jednak zanim poznasz bardziej zaawansowane techniki, powinieneś nauczyć się prawidłowo trzymać oręż w ręku.
-
- AI_StopProcessInfos (other);
- B_FullStop (hero);
- AI_StopProcessInfos (self);
-
- AI_Output (self,other,"DIA_Scatty_TRAIN_1h_01_02"); //Początkujący często łapią zwykły miecz obydwoma rękami. Radziłbym ci się do tego nie przyzwyczajać, to fatalny nawyk.
CreateInvItem (hero, ALTESSCHWERT);
- AI_TurnToNpc (self, hero);
-
- AI_EquipBestMeleeWeapon (hero);
- AI_UseItem (hero, ALTESSCHWERT);
- AI_ReadyMeleeWeapon (hero);
- AI_Wait (hero, 17);
- AI_PlayAni (hero,"T_1HSFREE");
- AI_Output (self,other,"DIA_Scatty_TRAIN_1h_01_03"); //Trzymaj broń jedną ręką, ostrzem do góry, i zacznij nią machać.
- AI_Output (self,other,"DIA_Scatty_TRAIN_1h_01_04"); //Musisz się nauczyć, jak zgrać twoje ruchy z bezwładnością oręża. Dzięki temu twoje ataki będą szybsze i bardziej zaskakujące.
- AI_Output (self,other,"DIA_Scatty_TRAIN_1h_01_05"); //Zapamiętaj sobie dobrze, co ci powiedziałem, a twój styl walki stanie się o wiele bardziej elegancki i skuteczny.
[/list]
skrypt poprawiony, temat do zamknięcia