Spróbuj teraz
[codebox]//*********************************************************************
// Info EXIT
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_KDF_10000_Corristo_EXIT (C_INFO)
{
npc = KDF_10000_Corristo;
nr = 999;
condition = DIA_KDF_10000_Corristo_EXIT_Condition;
information = DIA_KDF_10000_Corristo_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};
FUNC INT DIA_KDF_10000_Corristo_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_KDF_10000_Corristo_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};
//*********************************************************************
// Info Hello
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_KDF_10000_Corristo_Hello (C_INFO)
{
npc = KDF_10000_Corristo;
nr = 2;
condition = DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_Condition;
information = DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_Info;
permanent = FALSE;
description = "Ty Żyjesz?";
};
FUNC INT DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_15_00"); //Jak to możliwe?,Przecież Gomez was wszystkich zabił.
AI_Output (self ,other,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_01_01"); //Tak właściwie to zabił swoich ludzi.
AI_Output (self ,other,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_01_02"); //Gdy dowiedziałem się że Gomez zamierza nas zabić,natychmiast zawołałem do siebie kilku strażników którym daliśmy eliksir zmiany wyglądu.
AI_Output (self ,other,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_01_03"); //Po wypiciu go zamienili się w nas a my pod postacią nocy wymkneliśmy się i schroniliśmy w starym klasztorze zmiennokształtnych.
AI_Output (other ,self,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_01_04"); //Rozumiem,To was widział Milten jeszcze jak istniała Bariera.
AI_Output (self ,other,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_01_05"); //Jak to?,To Milten Żyje?
AI_Output (other ,self,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_01_06"); //Tak,Ale teraz jest w Górniczej Dolinie,Pomaga Paladynom.
AI_Output (self ,other,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_01_07"); //Przecież tam są....
AI_Output (other ,self,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_01_08"); //...Smoki!,tak wiem,Moji przyjaciele Milten,Gorn,Diego,Lester i X...Pomogli mi w pokonaniu demona z górniczej doliny,to ja zniszczyłem Barierę ale nie wiem czemu smoki przybyły.
AI_Output (self ,other,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_01_09"); //Dobrze więc,Za Niedługo udam się do Pyrokara,Chcę zobaczyć jego minę jak mnie zobaczy(Zachichotał)hehehe.
AI_Output (other ,self,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_01_10"); //Tak więc do widzenia.
AI_Output (self ,other,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_01_11"); //O tak,na pewno się spotkamy,Będę tu jeszcze jakiś czas.
if (hero.guild == GIL_KDF)
{
AI_Output (self ,other,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_01_12"); //Ale widzę że nadal jesteś magiem ognia,Jestem pod wielkim wrażeniem.
};
if (hero.guild == GIL_PAL)
{
AI_Output (self ,other,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_01_13"); //Widzę że wstąpiłeś do oddziałów Królewskich,Cóż tak potężny człowiek powinien być raczej magiem ale bycie Paladynem też nie jest złe.
};
if (hero.guild == GIL_SLD)
{
AI_Output (self ,other,"DIA_KDF_10000_Corristo_Hello_01_14"); //Niegdyś Najwspanialszy z magów a teraz,Najemnik!Ale to był twój wybór.
};
};
//*********************************************************************
// Zadanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_KDF_10000_Corristo_Zadanie (C_INFO)
{
npc = KDF_10000_Corristo;
nr = 3;
condition = DIA_KDF_10000_Corristo_zadanie_Condition;
information = DIA_KDF_10000_Corristo_zadanie_Info;
permanent = FALSE;
description = "Masz dla mnie jakieś zadanie?";
};
FUNC INT DIA_KDF_10000_Corristo_zadanie_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other,DIA_KDF_10000_Corristo_Hello))
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_KDF_10000_Corristo_Zadanie_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_KDF_10000_Corristo_zadanie_15_00"); //Masz dla mnie jakieś zadanie?
AI_Output (self ,other ,"DIA_KDF_10000_Corristo_zadanie_01_01"); //Tak,właściwie to tak,Przynieś mi wodę i chleb,Tak stać tu przez cały czas o pustym żołądku to też nie jest zdrowe..
AI_Output (self ,other ,"DIA_KDF_10000_Corristo_zadanie_01_02"); //Oczywiście nie robisz tego za darmo..
AI_Output (self ,other ,"DIA_KDF_10000_Corristo_zadanie_01_03"); //Jeśli mi to przyniesiesz to dostaniesz w zamian 500 Sztuk złota i 20 bryłek rudy.
AI_Output (other ,self ,"DIA_KDF_10000_Corristo_zadanie_01_04"); //Zgoda już idę po jedzenie..
Log_CreateTopic (TOPIC_Jedzenie_Corristo,Log_Mission);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_JedzenieCorristo,LOG_Running);
B_LogEntry (TOPIC_JedzenieCorristo,"Mam przynieść wodę i chleb dla maga Corristo.");
};
//*********************************************************************
// KoniecZadania
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_KDF_10000_Corristo_KoniecZadania (C_INFO)
{
npc = KDF_10000_Corristo;
nr = 4;
condition = DIA_KDF_10000_Corristo_KoniecZadania_Condition;
information = DIA_KDF_10000_Corristo_KoniecZadania_Info;
permanent = FALSE;
description = "Mam jedzenie";
};
FUNC INT DIA_KDF_10000_Corristo_KoniecZadania_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other,DIA_KDF_10000_Corristo_zadanie))
&& (npc_hasitems (other, itfo_water) >= 1)
&& (npc_hasitems (other, itfo_bread) >= 1)
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_KDF_10000_Corristo_KoniecZadania_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_KDF_10000_Corristo_KoniecZadania_15_00"); //Mam dla ciebie jedzenie.
AI_Output (self ,other ,"DIA_KDF_10000_Corristo_KoniecZadania_01_01"); //Dzięki ci,bez tego bym umarł z głodu.
AI_Output (self ,other ,"DIA_KDF_10000_Corristo_KoniecZadania_01_02"); //A przyniosłeś wodę?
AI_Output (other ,self ,"DIA_KDF_10000_Corristo_KoniecZadania_01_03"); //Tak,proszę oto ona.
AI_Output (self ,other ,"DIA_KDF_10000_Corristo_KoniecZadania_01_04"); //O dziękuję ci bardzo,A oto złoto i ruda które ci obiecałem.
B_giveinvitems (other, self, itfo_water, 1);
B_giveinvitems (other, self, itfo_bread, 1);
Createinvitems (self, Itmi_Gold, 500);
Createinvitems (self, Itmi_nugget, 20);
B_giveinvitems (self, other, itmi_gold, 500);
B_giveinvitems (self, other, itmi_nugget, 20);
B_LogEntry (TOPIC_JedzenieCorristo,"Przyniosłem wodę i chleb magowi Corristo,Wydawał się być zadowolony.");
Log_SetTopicStatus (TOPIC_JedzenieCorristo,LOG_SUCCESS);
};[/codebox]