błąd podczas tworzenia broni ala szpon beliara 2598 10

O temacie

Autor Szczotex

Zaczęty 11.08.2009 roku

Wyświetleń 2598

Odpowiedzi 10

Szczotex

Szczotex

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy
stworzyłem skrypt
func void B_U (var C_NPC oth, var C_NPC slf)
{

if (Hlp_GetInstanceID(oth) == Hlp_GetInstanceID(hero))
{
var C_ITEM ready;
var int randomdmg;
var int procent_trafienia;
var int obrazenia;

ready = Npc_GetReadiedWeapon(hero);
randomdmg = Hlp_Random (100);
procent_trafienia = 75;
obrazenia = 50;

if (Npc_HasItems(hero, itMw_addon_miecz_runiczny) == TRUE && Hlp_IsItem(ready, itMw_addon_miecz_runiczny) == TRUE)
&& (randomdmg <= procent_trafienia)
{
if (slf.flags != NPC_FLAG_IMMORTAL)
{
Wld_PlayEffect("spellFX_Firestorm_SPREAD", slf, slf, 0, 0, 0, FALSE );
B_MagicHurtNpc (slf, slf, obrazenia);
};
Wld_PlayEffect("spellFX_InstantFireball_FIRECLOUD", hero, hero, 0, 0, 0, FALSE );
};

if (Npc_HasItems(hero, itMw_addon_miecz_runiczny) == TRUE && Hlp_IsItem(ready, itMw_addon_miecz_runiczny) == TRUE)
&& (randomdmg <= procent_trafienia)
{
Wld_PlayEffect("spellFX_InstantFireball_FIRECLOUD", hero, hero, 0, 0, 0, FALSE );
};
};
};
dodałem do B_MM_AssessDamage i B_AssessDamage i podczas odpalania gothic starterem wyskakuje mi takie coś
PAR: Redefined identifier : B_U ( line 5 )
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Ten sam skrypt dodałeś do dwóch innych plików?

Szczotex

Szczotex

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy
tak, ale robię to dopiero pierwszy raz więc mogłem coś sknocić
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
No właśnie oto chodzi. Zdefiniowałeś dwukrotnie jedną i tą samą funkcję. Należy raz zdefiniować funkcję, a jej odwołanie dać innych plików. Czyli dajesz ten skrypt do jednego pliku, a w drugim dodajesz takie odwołanie:
B_U (other, self);

Szczotex

Szczotex

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy
Dobra problem rozwiązany, tylko jedno pytanie. jak zrobić więcej niż jeden efekt?
EDIT efekt jest słaby na nieśmiertelnych NPC
 

Szczotex

Szczotex

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy
Sorry za double post ale chcę by ktoś to zauważył.
mam inny problem xD. chcę aby efekt był wyświetlany tylko raz przy uderzeniu, ale nie wiem jak to zrobić. oto skrypt w B_AssessDamage:
func void B_U (var C_NPC oth, var C_NPC slf)
{

if (Hlp_GetInstanceID(oth) == Hlp_GetInstanceID(hero))
{
var C_ITEM ready;
var int randomdmg;
var int procent_trafienia;
var int obrazenia;

ready = Npc_GetReadiedWeapon(hero);
randomdmg = Hlp_Random (100);
procent_trafienia = 95;
obrazenia = 50;

if (Npc_HasItems(hero, itMw_addon_miecz_runiczny) == TRUE && Hlp_IsItem(ready, itMw_addon_miecz_runiczny) == TRUE)
&& (randomdmg <= procent_trafienia)
{
if (slf.flags != NPC_FLAG_IMMORTAL)
{
Wld_PlayEffect("spellFX_Firestorm_SPREAD", slf, slf, 0, 0, 0, FALSE );
Wld_PlayEffect("spellFX_Energyball", slf, slf, 0, 0, 0, FALSE );
B_MagicHurtNpc (slf, slf, obrazenia);
};
Wld_PlayEffect("spellFX_InstantFireball_FIRECLOUD", hero, hero, 0, 0, 0, FALSE );
Wld_PlayEffect("spellFX_Energyball", slf, slf, 0, 0, 0, FALSE );
};

if (Npc_HasItems(hero, itMw_addon_miecz_runiczny) == TRUE && Hlp_IsItem(ready, itMw_addon_miecz_runiczny) == TRUE)
&& (randomdmg <= procent_trafienia)
{
Wld_PlayEffect("spellFX_Energyball", slf, slf, 0, 0, 0, FALSE );
Wld_PlayEffect("spellFX_InstantFireball_FIRECLOUD", hero, hero, 0, 0, 0, FALSE );
};
};
};
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Dopisz jakąś zmienną.
I w tym:
var int raz;
raz = 0;
if (Npc_HasItems(hero, itMw_addon_miecz_runiczny) == TRUE && Hlp_IsItem(ready, itMw_addon_miecz_runiczny) == TRUE)
&& (raz < 1)
{
raz +=1;
Wld_PlayEffect("spellFX_Energyball", slf, slf, 0, 0, 0, FALSE );
Wld_PlayEffect("spellFX_InstantFireball_FIRECLOUD", hero, hero, 0, 0, 0, FALSE );
};

Szczotex

Szczotex

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy
Dzięki. ostatnia rzecz i temat do zamknięcia. jak zrobić efekt który będzie wywoływany podczas gardy. sorry za upierdliwość, ale dopiego się uczę
 


Szczotex

Szczotex

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy
garda, inaczej mówiąc obrona, parada  :D
 

Gamer

Gamer

Użytkownicy
posty245
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
to chyba będzie trudna sprawa bo nie dotknie atak przeciwnika ale możesz zrobić stały na mieczy  np effect= spellfx_icewave
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry