Sorry za double post ale chcę by ktoś to zauważył.
mam inny problem xD. chcę aby efekt był wyświetlany tylko raz przy uderzeniu, ale nie wiem jak to zrobić. oto skrypt w B_AssessDamage:
func void B_U (var C_NPC oth, var C_NPC slf)
{
if (Hlp_GetInstanceID(oth) == Hlp_GetInstanceID(hero))
{
var C_ITEM ready;
var int randomdmg;
var int procent_trafienia;
var int obrazenia;
ready = Npc_GetReadiedWeapon(hero);
randomdmg = Hlp_Random (100);
procent_trafienia = 95;
obrazenia = 50;
if (Npc_HasItems(hero, itMw_addon_miecz_runiczny) == TRUE && Hlp_IsItem(ready, itMw_addon_miecz_runiczny) == TRUE)
&& (randomdmg <= procent_trafienia)
{
if (slf.flags != NPC_FLAG_IMMORTAL)
{
Wld_PlayEffect("spellFX_Firestorm_SPREAD", slf, slf, 0, 0, 0, FALSE );
Wld_PlayEffect("spellFX_Energyball", slf, slf, 0, 0, 0, FALSE );
B_MagicHurtNpc (slf, slf, obrazenia);
};
Wld_PlayEffect("spellFX_InstantFireball_FIRECLOUD", hero, hero, 0, 0, 0, FALSE );
Wld_PlayEffect("spellFX_Energyball", slf, slf, 0, 0, 0, FALSE );
};
if (Npc_HasItems(hero, itMw_addon_miecz_runiczny) == TRUE && Hlp_IsItem(ready, itMw_addon_miecz_runiczny) == TRUE)
&& (randomdmg <= procent_trafienia)
{
Wld_PlayEffect("spellFX_Energyball", slf, slf, 0, 0, 0, FALSE );
Wld_PlayEffect("spellFX_InstantFireball_FIRECLOUD", hero, hero, 0, 0, 0, FALSE );
};
};
};