Spróbuj tak:
// ********************************
// EXIT
// ********************************
instance EBR_20000_Tobiasz_EXIT (C_INFO)
{
npc = EBR_20000_Tobiasz;
nr = 999;
condition = EBR_20000_Tobiasz_EXIT_Condition;
information = EBR_20000_Tobiasz_EXIT_Info;
permanent = 1;
description = DIALOG_ENDE;
};
FUNC int EBR_20000_Tobiasz_EXIT_Condition()
{
return 1;
};
FUNC VOID EBR_20000_Tobiasz_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};
// ********************************
// Hallo
// ********************************
instance EBR_20000_Tobiasz_Hallo (C_INFO)
{
npc = EBR_20000_Tobiasz;
nr = 1;
condition = EBR_20000_Tobiasz_Hallo_Condition;
information = EBR_20000_Tobiasz_Hallo_Info;
permanent = 0;
description = "Kim jesteś?";
};
FUNC int EBR_20000_Tobiasz_Hallo_Condition()
{
return 1;
};
FUNC VOID EBR_20000_Tobiasz_Hallo_Info()
{
AI_Output (other, self,"EBR_20000_Tobiasz_Hallo_15_00"); //Kim jesteś?
AI_Output (self, other,"EBR_20000_Tobiasz_Hallo_04_01"); //Nazywam się Tobiasz.
AI_Output (self, other,"EBR_20000_Tobiasz_Hallo_04_02"); //Jestem na służbie Lee, ale przebywam w starym obozie dla ekhem... interesów
AI_Output (self, other,"EBR_20000_Tobiasz_Hallo_04_03"); //Jednak męczy już mnie to.
AI_Output (self, other,"EBR_20000_Tobiasz_Hallo_04_04"); //Ale już niedługo...
};
////////////////////////////////////////////////////////////
////////////// hallozz
///////////////////////////////////////////////////////
instance Dia_Tobiasz_hallozz (C_INFO)
{
npc = Ebr_20000_Tobiasz;
nr =2;
condition = Dia_Tobiasz_hallozz_condition;
information = Dia_Tobiasz_hallozz_info;
important = FALSE;
permanent = FALSE;
Description = "Witaj kompanie";
};
func int Dia_Tobiasz_hallozz_condition ()
{
if Npc_KnowsInfo (other, EBR_20000_Tobiasz_Hallo)
{
return 1;
};
};
func void Dia_Tobiasz_hallozz_info ()
{
AI_Output (self, other,"Dia_Tobiasz_hallo_00"); //Witaj kompanie
AI_Output (other,self,"Dia_Tobiasz_hallo_01"); //A więc znów się spotykamy
AI_Output (self, other,"Dia_Tobiasz_hallo_02"); //Wątpiłeś, że do tego dojdzie ?
AI_Output (other,self,"Dia_Tobiasz_hallo_03"); //Nie, życie nauczyło mnie już wiele.
AI_Output (self, other,"Dia_Tobiasz_hallo_04"); //Wiem Bezi, wiem. Dziś jednak chciałbym ci powiedzieć coś ciekawego, mianowicie pobieram się!
AI_Output (other,self,"Dia_Tobiasz_hallo_05"); //To świetna wiadomomość mój drogi, jednak muszę cię już dziś pożegnać, wybacz ale chce oddaliś się na spoczynek
AI_Output (other,self,"Dia_Tobiasz_hallo_06"); //Oczywiście, rozumiem
Info_ClearChoices (Dia_Tobiasz_hallozz);
Info_AddChoice (Dia_Tobiasz_hallozz, "(Zurück)", Dia_Tobiasz_hallozz_BACK);
};
func void Dia_Tobiasz_hallozz_BACK ()
{
Info_ClearChoices (Dia_Tobiasz_hallozz);
};