Dialog 6389 19

O temacie

Autor DuoGum

Zaczęty 10.08.2009 roku

Wyświetleń 6389

Odpowiedzi 19

DuoGum

DuoGum

Użytkownicy
posty224
Propsy8
  • Użytkownicy
Postanowiłem skorzystać z programu Easy Dialog Manager i zrobiłem sobie dla jaj dialog oto on :


//========================================
//-----------------> HELLO1
//========================================

INSTANCE DIA_Tobiasz_HELLO1 (C_INFO)
{
   npc = EBR_20000_Tobiasz;
   nr = 1;
   condition = DIA_Tobiasz_HELLO1_Condition;
   information = DIA_Tobiasz_HELLO1_Info;
   permanent = FALSE;
   Important   = TRUE;
};

FUNC INT DIA_Tobiasz_HELLO1_Condition()
{

&& (Hero.Level >= 0)
{
return TRUE;
};
};


func VOID DIA_Tobiasz_HELLO1_Info()
{
Zginiesz psie!
Info_ClearChoices (DIA_Tobiasz_HELLO1);

Info_AddChoice (DIA_Tobiasz_HELLO1, "wybor2", DIA_Tobiasz_HELLO1_Walcz!);
Info_AddChoice (DIA_Tobiasz_HELLO1, "wybo3", DIA_Tobiasz_HELLO1_Spokojnie bez nerwów! Zapłacę ci!);
};

func void DIA_Tobiasz_HELLO1_wybor2()
{

AI_StopProcessInfos (self); B_Attack (self, other, AR_NONE,1);
};

func void DIA_Tobiasz_HELLO1_wybo3()
{
B_GiveInvItems (other, self, ItMiNugget, 100);
};



Co z nim jest nie tak ?
 

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
Ten program robi błędy w składni.

Warunek dialogu jest spieprzony.

Zginiesz psie!I to nie wiem po co.

No i chyba addchoice skopane.
 

DuoGum

DuoGum

Użytkownicy
posty224
Propsy8
  • Użytkownicy

DuoGum

Dialog
#2 2009-08-10, 22:48(Ostatnia zmiana: 2009-08-11, 10:42)
No tak myślałem, że to wina programu :lol2: .
----------------
Nie bijcie za post pod postem, ale mam pytanie - ten dialog u góry poprawiłem jest ok, wstawiam go kompiluje skrypty, dialogi, ale ten dialog w pliku mojego nowego npc jest drugi, a zawsze jest tylko ten 1 dialog ;/. Co zrobić, żeby drugi też się wyświetlał po pierwszym ?

// ********************************
// EXIT
// ********************************

instance EBR_20000_Tobiasz_EXIT (C_INFO)
{
npc = EBR_20000_Tobiasz;
nr = 999;
condition = EBR_20000_Tobiasz_EXIT_Condition;
information = EBR_20000_Tobiasz_EXIT_Info;
permanent = 1;
description = DIALOG_ENDE;
};  

FUNC int EBR_20000_Tobiasz_EXIT_Condition()
{
return 1;
};

FUNC VOID  EBR_20000_Tobiasz_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

// ********************************
// Hallo
// ********************************

instance EBR_20000_Tobiasz_Hallo (C_INFO)
{
npc = EBR_20000_Tobiasz;
nr = 1;
condition = EBR_20000_Tobiasz_Hallo_Condition;
information = EBR_20000_Tobiasz_Hallo_Info;
permanent = 0;
description = "Kim jesteś?";
};  

FUNC int EBR_20000_Tobiasz_Hallo_Condition()
{
return 1;
};

FUNC VOID  EBR_20000_Tobiasz_Hallo_Info()
{
AI_Output (other, self,"EBR_20000_Tobiasz_Hallo_15_00"); //Kim jesteś?
AI_Output (self, other,"EBR_20000_Tobiasz_Hallo_04_01"); //Nazywam się Tobiasz.
AI_Output (self, other,"EBR_20000_Tobiasz_Hallo_04_02"); //Jestem na służbie Lee, ale przebywam w starym obozie dla ekhem... interesów
AI_Output (self, other,"EBR_20000_Tobiasz_Hallo_04_03"); //Jednak męczy już mnie to.
AI_Output (self, other,"EBR_20000_Tobiasz_Hallo_04_04"); //Ale już niedługo...
};


////////////////////////////////////////////////////////////
////////////// hallozz
///////////////////////////////////////////////////////
instance Dia_Tobiasz_hallozz   (C_INFO)
{
   npc = Ebr_20000_Tobiasz;
   nr  =2;
   condition   =   Dia_Tobiasz_hallozz_condition;
   information = Dia_Tobiasz_hallozz_info;
   important =  FALSE;
   permanent = FALSE;
   Description = "Witaj kompanie";
};
 
func int Dia_Tobiasz_hallozz_condition ()
{
return TRUE;
};
 
func void Dia_Tobiasz_hallozz_info ()
{
   AI_Output (self, other,"Dia_Tobiasz_hallo_00");  //Witaj kompanie
   AI_Output (other,self,"Dia_Tobiasz_hallo_01");  //A więc znów się spotykamy
   AI_Output (self, other,"Dia_Tobiasz_hallo_02");  //Wątpiłeś, że do tego dojdzie ?
   AI_Output (other,self,"Dia_Tobiasz_hallo_03");  //Nie, życie nauczyło mnie już wiele.
   AI_Output (self, other,"Dia_Tobiasz_hallo_04");  //Wiem Bezi, wiem. Dziś jednak chciałbym ci powiedzieć coś ciekawego, mianowicie pobieram się!
   AI_Output (other,self,"Dia_Tobiasz_hallo_05");  //To świetna wiadomomość mój drogi, jednak muszę cię już dziś pożegnać, wybacz ale chce oddaliś się na spoczynek
   AI_Output (other,self,"Dia_Tobiasz_hallo_06");  //Oczywiście, rozumiem
 
  Info_ClearChoices (Dia_Tobiasz_hallozz);
  Info_AddChoice (Dia_Tobiasz_hallozz, "(Zurück)", Dia_Tobiasz_hallozz_BACK);
 
};
 
func void Dia_Tobiasz_hallozz_BACK ()
{
  Info_ClearChoices (Dia_Tobiasz_hallozz);
};
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Zmień to:
nr  =2;na:
nr  =1;

DuoGum

DuoGum

Użytkownicy
posty224
Propsy8
  • Użytkownicy
Zmieniłem, ale nie działa, gdy znów po 1 rozmowie podchodzę do naszego NPC, to jest tylko opcja ENDE.
 

DuoGum

DuoGum

Użytkownicy
posty224
Propsy8
  • Użytkownicy
Wie ktoś ocb ?.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Nie, napisz jeszcze raz o co ci chodzi, bo nie za bardzo rozumiem...

DuoGum

DuoGum

Użytkownicy
posty224
Propsy8
  • Użytkownicy
Postaram się wyjaśnić szczegółowo :
To znaczy podchodzę do mojego NPC i odpala się pierwszy dialog gadam se z nim i w ogóle bajer. Kończę te rozmowę i teraz chcę, żeby wyskoczyła opcja ENDE, a potem jak znów do niego podejdę następny dialog, ale zawsze pojawia się tylko ten pierwszy, a potem jest tylko opcja ende ;/.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Spróbuj tak:
// ********************************
// EXIT
// ********************************

instance EBR_20000_Tobiasz_EXIT (C_INFO)
{
npc = EBR_20000_Tobiasz;
nr = 999;
condition = EBR_20000_Tobiasz_EXIT_Condition;
information = EBR_20000_Tobiasz_EXIT_Info;
permanent = 1;
description = DIALOG_ENDE;
};  

FUNC int EBR_20000_Tobiasz_EXIT_Condition()
{
return 1;
};

FUNC VOID  EBR_20000_Tobiasz_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

// ********************************
// Hallo
// ********************************

instance EBR_20000_Tobiasz_Hallo (C_INFO)
{
npc = EBR_20000_Tobiasz;
nr = 1;
condition = EBR_20000_Tobiasz_Hallo_Condition;
information = EBR_20000_Tobiasz_Hallo_Info;
permanent = 0;
description = "Kim jesteś?";
};  

FUNC int EBR_20000_Tobiasz_Hallo_Condition()
{
return 1;
};

FUNC VOID  EBR_20000_Tobiasz_Hallo_Info()
{
AI_Output (other, self,"EBR_20000_Tobiasz_Hallo_15_00"); //Kim jesteś?
AI_Output (self, other,"EBR_20000_Tobiasz_Hallo_04_01"); //Nazywam się Tobiasz.
AI_Output (self, other,"EBR_20000_Tobiasz_Hallo_04_02"); //Jestem na służbie Lee, ale przebywam w starym obozie dla ekhem... interesów
AI_Output (self, other,"EBR_20000_Tobiasz_Hallo_04_03"); //Jednak męczy już mnie to.
AI_Output (self, other,"EBR_20000_Tobiasz_Hallo_04_04"); //Ale już niedługo...
};


////////////////////////////////////////////////////////////
////////////// hallozz
///////////////////////////////////////////////////////
instance Dia_Tobiasz_hallozz   (C_INFO)
{
   npc = Ebr_20000_Tobiasz;
   nr  =2;
   condition   =   Dia_Tobiasz_hallozz_condition;
   information = Dia_Tobiasz_hallozz_info;
   important =  FALSE;
   permanent = FALSE;
   Description = "Witaj kompanie";
};

func int Dia_Tobiasz_hallozz_condition ()
{
if Npc_KnowsInfo (other, EBR_20000_Tobiasz_Hallo)
   {
  return 1;
   };
};

func void Dia_Tobiasz_hallozz_info ()
{
   AI_Output (self, other,"Dia_Tobiasz_hallo_00");  //Witaj kompanie
   AI_Output (other,self,"Dia_Tobiasz_hallo_01");  //A więc znów się spotykamy
   AI_Output (self, other,"Dia_Tobiasz_hallo_02");  //Wątpiłeś, że do tego dojdzie ?
   AI_Output (other,self,"Dia_Tobiasz_hallo_03");  //Nie, życie nauczyło mnie już wiele.
   AI_Output (self, other,"Dia_Tobiasz_hallo_04");  //Wiem Bezi, wiem. Dziś jednak chciałbym ci powiedzieć coś ciekawego, mianowicie pobieram się!
   AI_Output (other,self,"Dia_Tobiasz_hallo_05");  //To świetna wiadomomość mój drogi, jednak muszę cię już dziś pożegnać, wybacz ale chce oddaliś się na spoczynek
   AI_Output (other,self,"Dia_Tobiasz_hallo_06");  //Oczywiście, rozumiem

  Info_ClearChoices (Dia_Tobiasz_hallozz);
  Info_AddChoice (Dia_Tobiasz_hallozz, "(Zurück)", Dia_Tobiasz_hallozz_BACK);

};

func void Dia_Tobiasz_hallozz_BACK ()
{
  Info_ClearChoices (Dia_Tobiasz_hallozz);
};

DuoGum

DuoGum

Użytkownicy
posty224
Propsy8
  • Użytkownicy
Niestety, nie działa.
Dzięki za chęci.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
A jak teraz działa?

DuoGum

DuoGum

Użytkownicy
posty224
Propsy8
  • Użytkownicy

DuoGum

Dialog
#11 2009-08-13, 13:33(Ostatnia zmiana: 2009-08-13, 13:42)
Tak samo, jest tylko opcja ENDE.

Ee, czemu widzę tylko 3 działy ?!.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
A parsowałeś skrypty?

DuoGum

DuoGum

Użytkownicy
posty224
Propsy8
  • Użytkownicy
Tak.
 

DuoGum

DuoGum

Użytkownicy
posty224
Propsy8
  • Użytkownicy
Ma ktoś jakiś pomysł ? :lol2:
 

Dawidek

Dawidek

Użytkownicy
posty29
  • Użytkownicy

Dawidek

Dialog
#15 2009-08-21, 19:22(Ostatnia zmiana: 2009-08-21, 19:26)
A próbowałeś zamiast permanent FALSE; i important FALSE; po prostu nie wstawiać nic albo 0;

Nie wiem czy to coś da, ale warto spróbować.
 

zabadeusz

zabadeusz

Użytkownicy
posty59
  • Użytkownicy

zabadeusz

Dialog
#16 2009-08-24, 20:14(Ostatnia zmiana: 2009-08-24, 20:15)
FUNC int EBR_20000_Tobiasz_Hallo_Condition()
{
return 1;
};
powinno być
FUNC int EBR_20000_Tobiasz_Hallo_Condition()
{
return TRUE;
};
a to
func void Dia_Tobiasz_hallozz_info ()
{
   AI_Output (self, other,"Dia_Tobiasz_hallo_00");  //Witaj kompanie
   AI_Output (other,self,"Dia_Tobiasz_hallo_01");  //A więc znów się spotykamy
   AI_Output (self, other,"Dia_Tobiasz_hallo_02");  //Wątpiłeś, że do tego dojdzie ?
   AI_Output (other,self,"Dia_Tobiasz_hallo_03");  //Nie, życie nauczyło mnie już wiele.
   AI_Output (self, other,"Dia_Tobiasz_hallo_04");  //Wiem Bezi, wiem. Dziś jednak chciałbym ci powiedzieć coś ciekawego, mianowicie pobieram się!
   AI_Output (other,self,"Dia_Tobiasz_hallo_05");  //To świetna wiadomomość mój drogi, jednak muszę cię już dziś pożegnać, wybacz ale chce oddaliś się na spoczynek
   AI_Output (other,self,"Dia_Tobiasz_hallo_06");  //Oczywiście, rozumiem
zamieniłbym na

{
   AI_Output (self, other,"Dia_Tobiasz_hallozz_00");  //Witaj kompanie
   AI_Output (other,self,"Dia_Tobiasz_hallozz_01");  //A więc znów się spotykamy
   AI_Output (self, other,"Dia_Tobiasz_hallozz_02");  //Wątpiłeś, że do tego dojdzie ?
   AI_Output (other,self,"Dia_Tobiasz_hallozz_03");  //Nie, życie nauczyło mnie już wiele.
   AI_Output (self, other,"Dia_Tobiasz_hallozz_04");  //Wiem Bezi, wiem. Dziś jednak chciałbym ci powiedzieć coś ciekawego, mianowicie pobieram się!
   AI_Output (other,self,"Dia_Tobiasz_hallozz_05");  //To świetna wiadomomość mój drogi, jednak muszę cię już dziś pożegnać, wybacz ale chce oddaliś się na spoczynek
   AI_Output (other,self,"Dia_Tobiasz_hallozz_06");  //Oczywiście, rozumiem
a wszystko poniżej bym wypierdolił, zostawiając oczywiście };    ^^
 

gothI

gothI

Użytkownicy
posty167
  • Użytkownicy

gothI

Dialog
#17 2009-08-24, 20:19(Ostatnia zmiana: 2009-08-24, 20:22)
Racja, zrob tak jak radzi Wielkii Mistrz, wypierdol najlepiej wszystko wtedy na 100% bedzie działąć...


1 czy True nie ma znaczenie tak dla twojej wiadomości... a w tym 2 nie widze róznicy...



Edit: a tak teraz widze ale co to ma do rzeczy skoro tamto też jest poprawne?
 
GG:10938162

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ

eto

Dialog
#18 2009-08-24, 20:27(Ostatnia zmiana: 2009-08-24, 20:29)
gothI: Jest taka:

Pierwsza wersja:
  AI_Output (self, other,"Dia_Tobiasz_hallo_00");  //Witaj kompanie
Druga:
  AI_Output (self, other,"Dia_Tobiasz_hallo[b]zz[/b]_00");  //Witaj kompanie
Ale to też nie ma znaczenia.

EDIT: O, najwyraźniej w CODE nie działają tagi. Ale zobaczysz różnicę. ^^
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

zabadeusz

zabadeusz

Użytkownicy
posty59
  • Użytkownicy

zabadeusz

Dialog
#19 2009-08-24, 20:32(Ostatnia zmiana: 2009-08-24, 20:33)
1.jeżeli chciałby dalej wałkować dalej ten dialog(czyt. robić więcej) to masz racje, nie powinno się tego wyrzucać
2.A, nie wiedziałem o tym 1 lub TRUE dzięki!
3.Nie powiedziałbym że to jest poprawne
EDIT: czemu nie ma znaczenia?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry