problem z parsowaniem 2242 4

O temacie

Autor ernest

Zaczęty 10.08.2009 roku

Wyświetleń 2242

Odpowiedzi 4

ernest

ernest

Użytkownicy
posty3
  • Użytkownicy

ernest

problem z parsowaniem
2009-08-10, 15:14(Ostatnia zmiana: 2009-09-14, 21:44)
dodałem oto nową postać ale podczas reprasowania wyskakuje błąd co zrobiłem zle?? a oto skrypt
a błąd nazywa się tak U:PAR:Redefined identifier : RTN_START_20000 (line 1063)

Cytuj
instance NONE_20000_Wrzod (Npc_Default)
{
   // ------ NSC ------
   name       = "Wrzod";
   guild       = GIL_NONE;
   id          = 20000;
   voice       = 5;
   flags      = 0;                              //NPC_FLAG_IMMORTAL oder 0
   npctype      = NPCTYPE_FRIENDLY;
   
   // ------ Attribute ------
   B_SetAttributesToChapter (self, 5);                                                   //setzt Attribute und LEVEL entsprechend dem angegebenen Kapitel (1-6)
      
   // ------ Kampf-Taktik ------
   fight_tactic      = FAI_HUMAN_COWARD;   // MASTER / STRONG / NORMAL / COWARD
   
   // ------ Equippte Waffen ------                                                   //Munition wird automatisch generiert, darf aber angegeben werden
   EquipItem         (self, Itmw_1H_Bav_Mace);
   
   // ------ Inventory ------
   B_CreateAmbientInv    (self);
      
   // ------ visuals ------                                                         //Muss NACH Attributen kommen, weil in B_SetNpcVisual die Breite abh. v. STR skaliert wird
   B_SetNpcVisual       (self, MALE, "Hum_Head_Pony", Face_N_Mud, BodyTex_N, Itar_Pirsoner);      
   Mdl_SetModelFatness   (self, 0);
   Mdl_ApplyOverlayMds   (self, "Humans_Tired.mds"); // Tired / Militia / Mage / Arrogance / Relaxed
   
   // ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
   B_GiveNpcTalents (self);
   
   // ------ Kampf-Talente ------                                                      //Der enthaltene B_AddFightSkill setzt Talent-Ani abhängig von TrefferChance% - alle Kampftalente werden gleichhoch gesetzt
   B_SetFightSkills (self, 30); //Grenzen für Talent-Level liegen bei 30 und 60

   // ------ TA anmelden ------
   daily_routine       = Rtn_Start_20000;
};

FUNC VOID Rtn_Start_20000 ()
{
   TA_Stand_Eating      (07,00,21,00,"MARKT_02");
   TA_Stand_ArmsCrossed      (21,00,07,00,"MARKT_02");
};
 

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
Wygląda na to, że masz już NPC o tym id. Ja zawsze zaczynam od miliona. Ustaw je na 1000000.
 

ernest

ernest

Użytkownicy
posty3
  • Użytkownicy
tylko że nie mam npc z id 20000
 

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
No, ale zmień :lol2: .
 

ernest

ernest

Użytkownicy
posty3
  • Użytkownicy
hmm zmieniłem i o dziwo zadziałało dzieki
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry